יום רביעי, 28 במרץ 2018

בכירי מועצת העיר, אישי ציבור ונכבדי העיר יחד עם 60 שלוחי הרבי הפועלים בבתי חב"ד ברחבי העיר כולה, התאספו אמש באולם האירועים של לשכת ראש העיר תל-אביב–יפו, לציין ולחגוג את י"א ניסן, יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש מאת: שרית יוכפז



בעיריית תל אביב חגגו את יום הולדתו של הרבי: "שלוחי הרבי בתל אביב-יפו, משנים את פני העיר"

בכירי מועצת העיר, אישי ציבור ונכבדי העיר יחד עם 60 שלוחי הרבי הפועלים בבתי חב"ד ברחבי העיר כולה, התאספו אמש באולם האירועים של לשכת ראש העיר תל-אביב–יפו, לציין ולחגוג את י"א ניסן, יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש.

באירוע המיוחד, בהנחיית השליח בשכונות הצפון החדש, הרב מנחם מענדל גרליצקי, שמעו הנוכחים על משנתו של הרבי, האקטואלית כיום יותר מאי פעם, ונהנו מליווי מוזיקלי חסידי של אמן הקלרינט אברם בלטי והזמר אילן דמרי.



מארח האירוע מר נתן וולך - יו"ר מועצת העיר סיפר על התרשמותו האישית מההתפתחות הגדולה של פעילות חב"ד בתל אביב אותה הוא מלווה עשרות שנים בתפקידיו השונים בעירייה. מר וולוך סיפר על מוסד "בית חם" שפתחה השנה חב"ד בדרום העיר, בו זוכים מאות נזקקים לארוחות חמות מידי יום, ועל ה'בית חב"ד' החדש שנחנך ממש ביום זה, י"א ניסן, בכיכר המדינה, במטרה לשרת את  תושבי האזור. "שיניתם את פני העיר בעבודתכם המסורה" סיים מר וולך, "תמשיכו להביא אחדות ואהבה בין כל המגזרים בעיר תל אביב. אתם שלוחי הרבי היחידים שמסוגלים לכך".


בתמונה: מר וולך,

ברוח זו דיבר גם 'גיבור ישראל' מר אביגדור קהלני, שאמר "העיר תל אביב אוהבת את חב"ד ומצדיעה לרבי, פעילותה של חב"ד בהפצת התורה והיהדות בקרב עם ישראל, היא הסיבה שבגללה אנחנו כאן בארץ ישראל. מי שלא נוח לו עם זה שיחפש ארץ אחרת לגור בה..".

אורח מיוחד שהגיע להביע את הערכתו הגדולה לשלוחים בחגיגה היה מר רוני מילוא ראש העיר לשעבר ששיתף את המשתתפים על פגישותיו עם הרבי, בהן נוכח במעורבותו העמוקה של הרבי בכל המתרחש בארץ. "זכיתי לשמוע מהרבי נבואות מדויקות על העומד להתרחש בארץ, לפני מלחמת המפרץ ועוד", העיד מילוא.

שליחו הראשי של הרבי ורב קהילת חב"ד בעיר, הרב יוסף גרליצקי, בירך את המשתתפים ולימד את משנת הרבי על "הבן החמישי" שבליל הסדר, שכלל אינו מיסב לשלחן הסדר ויש לדאוג גם לו ולאחד אותו עם כל עם ישראל – "דוקא בזכות הבאת הבן החמישי לשולחן הסדר", סיים הרב גרליצקי, "זוכים גם ל'כוס יין חמישית' בליל הסדר, כוס היין שנשתה לכבוד הגאולה האמיתית והשלימה".
מרכז חב"ד ליובאוויטש תל אביב (ע"ר 58-000-173-3), מרכז בעלי מלאכה 16 א' ת"א 63823
CHABAD LUBAVITCH CENTER, 16a Merkaz Baaley Melacha, Tel Aviv 63823 Israel

מאת: שרית יוכפז
תמונות באדיבות יח"צ חב"ד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...