יום ראשון, 25 במרץ 2018

משכל – מותג רהיטי התינוקות הוותיק שנרכש על ידי קבוצת ויסמן אחזקות מושק מחדש בימים אלו במתכונת של אתר מכירות באינטרנט. מומלץ. מאת: שרית יוכפז






משכל – מותג רהיטי התינוקות הוותיק
שנרכש על ידי קבוצת ויסמן אחזקות
מושק מחדש בימים אלו במתכונת של אתר מכירות באינטרנט
ובכוונתו להוביל את תחום רהיטי התינוקות בישראל

המותג מציע רהיטי תינוקות איכותיים בעיצובים פונקציונאליים ועדכניים
המיוצרים לפי תקנים אירופאיים וישראליים קפדניים
ועונה על צרכים של לקוחות עכשוויים בהיבטים של
מחירים משתלמים, נוחות וחסכון בזמן והיצע מוצרים מגוון

תחזיות של מגמות צרכניות בתחום הקמעונאות מראות כי
שוק הרהיטים המקוון נמצא בצמיחה מתמדת
והניסיון של קבוצת ויסמן המחזיקה במותגי רהיטי שמרת הזורע, רהיטי עין חרוד
ו-NET COLLECTION הנמכרת באתרי סחר מקוונים תומך בתחזיות אלו

בישראל נולדים כ- 180,000 ילדים בשנה מתוכם כ- 50,000 בלידות ראשונות
שבמסגרתן מתבצע רב רכישות הריהוט לחדר התינוקות

שוק הריהוט המקוון נאמד בישראל בכ-600 מיליוני ש' בשנה

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז.

משכל - מותג התינוקות הוותיק אשר סיפק מיטות ורהיטים למאות אלפי חדרי תינוקות בישראל במשך 40 שנות קיומו חוזר לפעילות בגרסה חדשנית, עכשווית ועדכנית, כזו המותאמת להרגלי צריכה עכשוויים.

המותג  שנרכש על ידי קבוצת ויסמן לפני כשנתיים מושק בימים אלו במתכונתו החדשה ויפעל באמצעות אתר מכירה באינטרנט שיתמחה ברהיטי תינוקות מתוך מטרה להוביל את תחום חדרי התינוקות בישראל, תוך שימת דגש על  בטיחות, איכות, נוחות, עיצוב עכשווי ומחיר הוגן.  

על פיתוח ועיצוב קולקציית רהיטי התינוקות של משכל  עמלים טובי המעצבים ליצירת  קולקציית מוצרים חדשנית ותואמת לצרכיהם של הורים חדשים וותיקים. הקולקציה מאופיינת בעיצובים מודרניים ופונקציונאליים ונותנת פתרונות מגוונים לחדר התינוק. בקולקציה ממיטות תינוק, עריסות, שידות, מגירות מזרני תינוקות, מצעים, מגני ראש, כריות הנקה ואביזרים שונים.

רהיטי משכל נבדקו ועומדים בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי והאירופאי:

התמונה של ‏סברינה בלהסן-נימצוביץ‏.

הרהיטים עשויים מעץ אשור אירופאי משובח (הידוע כעץ בוק בישראל), המשתייך למשפחה של עצים חזקים ויציבים לאורך שנים.  צביעת העץ נעשית בצבעים אטומים, המיוצרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומבטיחים תוצאה של צבע עמיד, שאינו דוהה, אחיד במרקמו, ידידותי לסביבה, קל לניקוי ובטוח לשימוש. תהליך  הצביעה  נעשה עלי ידי רובוטים מיוחדים בחדרי צבע מתקדמים, ללא מגע יד אדם כל זאת בחומרים באיכות גבוהה, הבטוחים לתינוק ושומרים על איכות הסביבה ואשר נבדקים באופן קבוע על ידי מכון התקנים הישראלי.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז

לדברי אריה ויסמן מנכ"ל קבוצת 'ויסמן אחזקות ובעלים של חברת משכל: "שוק רהיטי התינוקות בישראל היה זקוק לגורם מרענן שיציע אלטרנטיבה איכותית לקיים, ברמה של מוצרים ומחירים. הניסיון הרב שלנו כקבוצה מובילה בתחום הריהוט בישראל, הכוללת את רהיטי שמרת הזורע, רהיטי ויסמן, רהיטי עין חרוד ועוד, מסייע בידינו לתת את המענה הטוב ביותר לדרישות השונות ולהתאים את צורת המכירה לעידן המודרני. מניסיוננו השוק המקוון לריהוט בכלל נמצא בצמיחה בלתי פוסקת בשנים האחרונות וההצלחות שלנו במכירות של מותגי הבית השונים שלנו דרך האינטרנט מוכיחות זאת"

האתגר שעמד בפני החברה להחזיר לקדמת הבמה מותג שהיה מוביל בתחומו במשך מספר עשורים עלה בקנה אחד עם מגמות שוק עכשוויות; רכישת מוצרים דרך האינטרנט נהפכה לחלק אינטגראלי מתרבות הצריכה ברחבי העולם והיא מורגשת גם בישראל.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז - תמונה -ממסיבת עיתונאים  חגיגה בוקר קסום  של תינוקות ופינוקים עם סברינה  בלהסן נימצוביץ יח"צ ..ומיכל פורטמן.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

מסיבה נערכה  ברהיטי שומרת הזורע   בב"ב. צלמה: שרית יוכפז

מחקרים מראים כי בהתייחס לדפוסי הרכישה המקוו צילמה: שרית יוכפזנת בישראל, ניכרת צמיחה משמעותית הן בשיעור הישראלים הרוכשים מוצרים באינטרנט והן בתדירות ובמספר הרכישות. הללו הולכות וגדלות הודות למניעים כמו מחירים משתלמים כמניע העיקרי שאליו מתלווים מניעי נוחות וחסכון בזמן והיצע מוצרים רחב.

במשכל מקווים כי ישראל תדביק את המגמות הקיימות בשוק הרהיטים המקוון במדינות מפותחות שם גודלו של שוק זה מגיע ליותר מ- 20% מהשוק. מדובר בתחום שאינו צריך להתמודד עם אתגרי לוגיסטיקה ומשלוחים בהשוואה לתחומים אחרים, וזאת לנוכח העובדה כי הצורך קיים גם ברכישה בחנויות. קבוצת ויסמן שמקימה בימים אלו מרכז תעשייתי חדש בפארק לב מהגדולים בתחומו בישראל  ערוכה לתת מענה לאתגר זה גם בתחום רהיטי התינוקות של המותג משכל.

שוק הריהוט המקוון נאמד בישראל בכ-600 מיליוני ש' בשנה.
בישראל נולדים כ- 180,000 ילדים בשנה מתוכן כ- 50,000 הינן לידות ראשונות, שבמסגרתן מתבצעות רוב הרכישות המרכזיות הקשורות בריהוט חדר התינוקות. יחד עם זאת הפיכתו של רהיט חדר תינוקות לנגיש ואופנתי מגדיל את הסיכויים לרכישה מחודשת או לריענון פריטי הריהוט הקיימים בכאלה חדשים.

מחירי רהיטי התינוקות של משכל נעים בין  690 שח ל-1390 שח.

להורים המבקשים לבדוק בטרם רכישה את רהיטי התינוקות מציע משכל נקודות תצוגה בחלק  מאולמות המכירה של רהיטי שמרת הזורע ובהם: בקיבוץ שמרת בצפון, ברחוב לחי 15 בבני ברק, בסניף תלפיות בירושלים ובמתחם השדרה השביעית בבאר שבע.



החסידה כבר כאן , הטבע מתעורר ומתחדשת וכך גם אנחנו . בעולם קסום של חדרי תינוקות חוגגים את הלידה הצפיה בקרוב מאד של מיכל פורטמן -מטריושקה וגם את הלידה מחדש של במסיבת Baby Shower שמחה ועליזה בבית משכל -שמרת הזורע  -בבני ברק .

לאחרונה זכתה משכל במכרז של אספקת מיטות תינוק לחיילי צה"ל דרך קרן ליב"י – האגודה למען החייל"
סברינה  בלהסן נימצוביץ יח"צ 

 מומלץ בחום. אקנה  מיטה  ב"ה  לנכדי מחברת  ממשכל.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית

תגובה 1:

  1. המיטות ברמה מאוד גבוהה, יש להם פטנט של מגירת נוחות שמחוברת למיטה, ממש משנה חיים!, מוצרים מעולים באיכות גבוה ומחיר מצוין!

    השבמחק

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...