יום רביעי, 7 במרץ 2018

אבקת צבר אדום שמחזירה לכם את הבריאות בשלוק. מאת: שרית יוכפז


תכירו את הסופר פוד שעומד להיכנס בכל בית בישראל:


אבקת צבר אדום שמחזירה לכם את הבריאות בשלוק



    

כבר כמה שנים שאנו שומעים עדויות מסביב לעולם המשבחות את היתרונות התזונתיים של הצבר הישראלי שגדל ברמת הנגב. חוות צברי אורלי, המתמחה בגידול זן צברי אורלי, סוחפת אותנו לרמה חדשה של בריאות עם אבקת צבר אדום מיובשת בהקפאה מפרי אורגני המאפשרת ליהנות מכל היתרונות התזונתיים בשלוק אחד.

אחרי שהמחקרים הרפואיים קבעו באופן חד משמעי כי הצבר תורם רבות לבריאות האדם, ואף הגדירו אותו כ"הדבר הבא" בכל הנוגע לתזונה בריאה – גם אנחנו יכולים סוף כל סוף ליהנות מכל העושר הבריאותי במשקה אחד. מאחורי פיתוח מוצר ה"סופר פוד" עומדת חוות צברי אורלי (השוכנת ליד דימונה), המתמחה בגידול צבר אדום. המוצר הייחודי, שפותח ומוגן ע"י פטנט מאפשר ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים של צברי אורלי במשקה מרוכז אחד כאבקה - בלי לסחוב קילוגרמים של צבר הביתה ובלי לעבוד קשה על הקילוף והחיתוך!!                             האבקה מגיע באריזה סטרילית, מאפשרת ליהנות משימוש יומי על ידי הוספת מים בלבד והיא בעלת חיי מדף ארוכים במיוחד. האבקה הארוזה בשקית ווקום עשויה מכ-300 גרם צברים טריים שגודלו במדבר ונקטפו בשיא בשלותם – בתהליך שאינו משלב שימוש בכימיקלים או חומרי הדברה מזיקים ושומר על היתרונות התזונתיים של פרי הצבר.

בין היתרונות הבריאותיים של הצבר האדום Opuntia ficus-indica, נציין את יתרונותיו בטיפול בסוכרת, עודף כולסטרול בדם, כיבי כיבה ואף חמרמורת, לצד תכונות אנטיביוטיות ואנטי-ויראליות. בנוסף הצבר ידוע בתרבות העממית כבעל פעילות אנלגטית (נוגדת כאב), חולי דלקת פרקים וחולי מחלת המעיים קרוהן מדווחים על הקלה בכאבים בעקבות שתיית מיץ הצבר. הירק משפר את פעילות מערכת השתן ואף מקל על הגוף במצב של עצירות, מסייע במניעת עלייה במשקל, מגביר את האנרגיה בגוף, מאזן את החומציות ברירית הקיבה, מפחית צרבות, יעיל נגד כיבים וטחורים, משפר את פעילות הכבד ומחזק את המערכת החיסונית. בנוסף הצבר נחשב למקור אמין לאספקת סידן, זרחן, ברזל, אבץ, אשלגן מינרלים ,ויטמינים וכמות גדולה מאוד של אנטי אוקסידנטים החיוניים לגופנו, מגדיל את רמת האינסולין אצל ספורטאים ומסייע להתמודד עם מחלות סרטן שונות.

חוות צברי אורלי, סמוך לדימונה, היא חוות גידול הצבר הגדולה בישראל ובמזרח התיכון. בחווה נטועים מעל 1,100 דונם של זני פטנט, מפיתוח ישראלי, ב-6 צבעים מרהיבים. לצברי אורלי יש יחידת מחקר ופיתוח המיועדת לתחומי תעשיית המזון. החווה מגשימה את חזון בן גוריון להפרחת השממה, משתמשת במיליוני קוב של מים מושבים (ממוחזרים ומטוהרים) להשקיית המטע, ומפתחת זנים ייחודיים לפרי.             

                                                              

את אבקת הצבר ניתן להשיג בקניה באתר האינטרנט של החווה וכן
החל מהאביב הקרוב גם ברשתות השיווק, רשתות בתי קפה ועוד.
מחיר מומלץ למארז החל מ- 15 ₪  
מומלץ.

כתובת : חוות צברי אורלי כביש 204 (דימונה-ירוחם), אתר אינטרנט  www.ocf.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...