יום ראשון, 29 באפריל 2018

Kind החטיף המוכר מארצות הברית מגיע לישראל וישווק על ידי חברת שטראוס. מאת: שרית יוכפז




Kind החטיף המוכר מארצות הברית מגיע לישראל
וישווק על ידי חברת שטראוס

חטיף טעים, מזין ומפנק באריזה שקופה המאפשרת לראות ולזהות את כל הרכיבים

קטגוריית החטיפים תקבל החודש חיזוק משמעותי עם השקתו של החטיף   kindבישראל אשר ישווק על ידי חברת שטראוס.  מדובר בחטיף שקוף, תרתי משמע, שכן אריזתו שקופה וכך גם כל רשימת רכיביו אשר ניתן לראות ולבטא: אגוזים, שקדים ופירות. החטיף שנמכר עד כה בהצלחה בארצות הברית ובאירופה, ידעו בטעמים הטובים שלו וביכולתו  לייצר תחושת מלאות ושובע.
חטיף kind משתלב במגמת הClean eating ששטראוס מובילה בחודשים האחרונים ומצטרף לסדרת אקטיביה של דנונה. באמצעות השקיפות, חטיפי kind מאפשרים לדעת במה אנחנו מזינים את הגוף שלנו, מיוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, ללא גלוטן וללא לקטוז ועשירים באגוזים ושקדים המהווים למעלה מ-50% מהמוצר.

חברת KIND שהוקמה בשנת 2004 נשענת על שלושה יסודות – טעם, בריאות והפצת נדיבות וטוב לב, וכוללת מגוון של מוצרים בטעמים מגוונים. החברה מובילה את נושא הבריאות, ומפתחת באחריות חטיף מאוזן ששם את המרכיבים במקום הראשון. על פי נתוני החברה, עד היום, היא מכרה יותר ממיליארד חטיפים ומייצאת בעיקר לקנדה, למקסיקו ולבריטניה.

את ההשקה בישראל מובילה טל בן פורת, מנהלת שיווק חטיבת הממתקים בקבוצת שטראוס. לדברי טל,  "הנגשה של חטיף המכיל רכיבים טבעיים לציבור הרחב, תאפשר לאנשים לצרוך מוצר טעים ומפנק, המעניק איכות ותחושת שובע לגוף".

מומלץ. טעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...