שרית יוכפז בעלת המגזין

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, לייף סטייל, סקירת על מסיבות עיתונאים ועוד...

שרית יוכפז

שרית יוכפז

חפש במגזין זה

רשומות פופולריות

ארכיון המגזין

יום ראשון, 29 באפריל 2018

Kind החטיף המוכר מארצות הברית מגיע לישראל וישווק על ידי חברת שטראוס. מאת: שרית יוכפז




Kind החטיף המוכר מארצות הברית מגיע לישראל
וישווק על ידי חברת שטראוס

חטיף טעים, מזין ומפנק באריזה שקופה המאפשרת לראות ולזהות את כל הרכיבים

קטגוריית החטיפים תקבל החודש חיזוק משמעותי עם השקתו של החטיף   kindבישראל אשר ישווק על ידי חברת שטראוס.  מדובר בחטיף שקוף, תרתי משמע, שכן אריזתו שקופה וכך גם כל רשימת רכיביו אשר ניתן לראות ולבטא: אגוזים, שקדים ופירות. החטיף שנמכר עד כה בהצלחה בארצות הברית ובאירופה, ידעו בטעמים הטובים שלו וביכולתו  לייצר תחושת מלאות ושובע.
חטיף kind משתלב במגמת הClean eating ששטראוס מובילה בחודשים האחרונים ומצטרף לסדרת אקטיביה של דנונה. באמצעות השקיפות, חטיפי kind מאפשרים לדעת במה אנחנו מזינים את הגוף שלנו, מיוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, ללא גלוטן וללא לקטוז ועשירים באגוזים ושקדים המהווים למעלה מ-50% מהמוצר.

חברת KIND שהוקמה בשנת 2004 נשענת על שלושה יסודות – טעם, בריאות והפצת נדיבות וטוב לב, וכוללת מגוון של מוצרים בטעמים מגוונים. החברה מובילה את נושא הבריאות, ומפתחת באחריות חטיף מאוזן ששם את המרכיבים במקום הראשון. על פי נתוני החברה, עד היום, היא מכרה יותר ממיליארד חטיפים ומייצאת בעיקר לקנדה, למקסיקו ולבריטניה.

את ההשקה בישראל מובילה טל בן פורת, מנהלת שיווק חטיבת הממתקים בקבוצת שטראוס. לדברי טל,  "הנגשה של חטיף המכיל רכיבים טבעיים לציבור הרחב, תאפשר לאנשים לצרוך מוצר טעים ומפנק, המעניק איכות ותחושת שובע לגוף".

מומלץ. טעים.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה