יום ראשון, 22 באפריל 2018

חברת TBF Technologies Ltd מציגה את ה- i Guardמכשיר מהפכני למניעת זיהומים . מאת: שרית יוכפז

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


פיתוח חדשני המותאם לשוק הישראלי: מכשיר 

המחטא את האוויר ממזהמים ביולוגיים ברמה של

 99.9%

               אויר נקי: טכנולוגיה חדשה מבצעת חיטוי של האוויר ממיקרואורגניזמים מזהמים
בכל סביבה סגורה

פיתוח חדשני המותאם לשוק הישראלי: מכשיר המחטא את האוויר ממזהמים ביולוגיים ברמה של 99.9%
מכשיר שיכול לשפר משמעותית את הבריאות של כולנו ובנוסף לחסוך מאות מיליוני שקלים למשק הישראלי? נשמע לא מציאותי, אבל לפעמים המציאות מפתיעה והיא עושה זאת באריזה קומפקטית מעוצבת ובמחיר שווה לכל כיס.

הילד חוזר מהגן עם מחלה חדשה בכל שבוע? אתם מגיעים בריאים למשרד אבל יוצאים ממנו חולים כי אחד העובדים הגיע מצונן?
המלחמה של כולנו בחיידקים, נגיפים ואלרגנים שונים הסובבים אותנו בחיי היום וגורמים לתחלואה וכתוצאה ממנה גם לאובדן מיליוני שעות עבודה לכלל המשק בישראל, עלתה שלב.

הרצון לתת מענה לחיטוי כל סביבה ממזהמים גם בזמנים בהם החיידקים הופכים ליותר עמידים הביאה את חברת TBF Technologies Ltd לחפש פתרון איכותי וזמין לטיהור האוויר בחללים סגורים, כמו משרדים, גני ילדים, פינות המתנה בבתי חולים, חדרי כושר, מרפאות, מטבחים תעשייתיים, מסעדות  וגם דירות ובתים פרטיים, ובכלל כל המקומות המועדים להידבקות.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.הפתרון נמצא בדמות מכשיר ה- iGuardמכשיר מהפכני למניעת זיהומים שיעילותו הוכחה מדעית ונבדקה במעבדה בארץ. המכשיר הוכיח עצמו כמשמיד מזהמים ביולוגיים הקיימים בכל חלל סגור.



מכשיר שאפשר לשים בכל מקום ובכל חלל
בניגוד לכל המערכות הקיימות היום בארץ הiGuard – הוא יוצא דופן מכל הבחינות. מדובר במכשיר קומפקטי ומעוצב שאינו דורש התאמת מערכות מיזוג או סירקולציית אויר והתקנתו דורשת דקות ספורות בלבד.
המכשיר קל ופשוט לטיפול טכני המתבצע במקום תוך דקות, אינו מרעיש וצורך מעט מאוד חשמל, אינו פולט קרינה, הוכח ועומד בקטגוריה רחבה של תקינה. שיטת החיטוי של המכשיר הוכחה מדעית עם השפעה של עד 99.9% עיקור מחיידקים ווירוסים שונים כמו גם מאלרגנים וחומרים נוספים. ההתקנה והשימוש הם על בסיס שכירה בדמי ניהול המתאימים לכל כיס.

אז איך זה קורה? הסוד הוא במשך זמן החשיפה למנורת ה-UV
ה-Guard פועל בטכנולוגיה המתבססת על השפעת האור האולטרה סגולי  UV-C תוך סרקולציית האוויר. iGuard מושך את האוויר בחלל בו הוא מותקן ומעביר אותו דרך מערכת מתפתלת, שהינה פרי פיתוח המכוון לשוק הישראלי, החושפת את כל תכולת האוויר לקרן אור אולטרה-סגולית לפרק זמן ממושך באופן יחסי. הקרן חודרת לקרום התא של כל גורם ביולוגי הנמצא באוויר וגורמת לשבירת מבנה ה DNA- של המיקרואורגניזמים ובכך מונעת את יכולת התרבות ושכפול שלהם.

רומן סימצ'ונוק מנכ"ל TBF Technologies Ltd : "החזון שלי הוא שכל עסק, משרד מרפאה, גן ילדים וכו' יישא את המדבקה שלנו, כדבר שבשגרה, כמעיין חותמת כשרות אבל לאויר נקי".
סימצ'ונוק מוסיף כי ה- iGuard נולד מתוך צורך לחטא אויר וסביבת עבודה במקומות ציבוריים ומקומות עבודה. "בין לקוחותינו עסקים נותני שירות הסעדה וייצור מזון והיתה דרישה למכשיר שמחטא את כל החלל. אחרי בדיקה של כמה טכנולוגיות שקיימות בעולם, אותר המכשיר הספציפי, אך הנתונים של המכשיר הבסיסי לא היו מספקים בעניינו ושיפרנו את הפיתוח של המערכת הארוכה למעבר האוויר. המערכת מגדילה את זמן החשיפה של האוויר העובר במערכת לקרן האור האולטרה סגולי והתוצאה היא חיטוי ועיקור של האוויר ברמה של 99.9% שזה יותר טוב מכל מה שכל מערכת אחרת יכולה להציע".

המיני גארד – מתאים לכל מקום
בנוסף וכטיפול בחיטוי משטחים החלה TBF Technologies Ltd  לייבא את מכשיר הiGuard N-. מכשיר ידני קטן וקל להפעלה המיועד לחיטוי וסטריליזציה של משטחים וחפצים שונים במקומות ציבוריים וביתיים ונותן פתרון מוחלט במניעת חיידקים, זיהומים ומחלות המועברות במגע.

ה- iGuard N,פועל בעזרת תאורה UV-C  254 נאנומטר; נקרא גם UV גל קצר או "קוטל חיידקים". שגם יעילותו של המכשיר הוכחה מדעית בבדיקות מעבדה בארץ. 
המכשיר מחטא משטחים כגון: פינות החתלה, כסאות תינוק, ציוד מטבח, צידניות, טלפונים ניידים, מרפאות אסטטיות ומכוני יופי, חדרי אולטרסאונד, הגה, שירותים ציבוריים ועוד.

פעילות המכשיר משאירה את האזור סטרילי ונקי בתוך שניות.

המכשיר, הנכנס לכל תיק בקלות מתאים לאימהות, תינוקות, ילדים, עובדי משרד, עובדים בחדרי טיפולים, חיילות/ים, מטיילים ותיירים, מלצרים, ספורטאים, עובדי ניקיון, אנשים עם מערכת חיסון חלשה או אנשים אחרי טיפולים רפואיים ולמעשה לכולם. 

להזמנות בטל: 09-9535151

קרדיט צילום: פרינטפוינט
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית
מומלץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...