יום שני, 7 במאי 2018

מסעות לקצה העולם עם אקו טיולי שטח בטוקהאוס נמל תל אביב טוקהאוס, תל אביב 06/05/2018 בשעה 21:00 מאת: שרית יוכפז

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

מסעות לקצה העולם עם אקו טיולי שטח בטוקהאוס נמל תל אביב
טוקהאוס, תל אביב 06/05/2018  בשעה 21:00

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
עם דנדן בולוטין.

ההזמנה  למסע בין קטבים ועולמות , ערב שהוא חוויה מרגשת ומעצימה אותה יגישו במקצועיות דנדן בולוטין ורז שרבליס – שיקחו אותך למסעות מרתקים וייחודיים למקומות הכי רחוקים מכאן  


דנדן בולוטין – אל ים הקרח הצפוני ואנטארקטיקה.
ים הקרח הצפוניהוא פשוט ים קפוא. האיים סביבו מיושבים על ידי מעט מאוד אנשים, אבל הרבה חיות ועופות ים. השייט מסביב לשפיצברגן הוא הזדמנות מצוינת לראות לווייתנים, ניבתנים עצומי חטים, וכמובן המסמר, דובי הקוטב.
היבשת הדרומיתזה כנראה המקום המרגש ביותר על הגלובוס (כמובן לאוהבי הטבע). המקום  ללא תושבים, נופים עוצרי נשימה, ובעיקר שפע אדיר של חיי בר, שכמותו אין באף מקום אחר בעולם. ובתוך כל זה שזורים סיפוריהם של מגלי הארצות, שחלק קיפחו את חייהם בניסיון לפרוץ דרך לנקודה חדשה על הגלובוס.

רז שרבליס  - אל הפסיפיק (האוקינוס השקט), פיג'י וסמואה
אוקיינוס.משהו במילה זו מצית את הדמיון , במיוחד אם מדובר באוקיינוס השקט, הגדול, הרחוק ביותר מאתנו.
שמות כגון קפטן קוק, גוגן, הסופר סטיבנסון שכתב את 'אי המטמון' ואחרים רק מאדירים את האקזוטיות של המקום..
עבור רז שרבליס, זו 'החצר האחורית' כבר 30 שנים, להגיע לאיים רחוקים, טרופיים, עם אוכלוסייה מרתקת מבחינה אנתרופולוגית. על סיפורים ממחוזות רחוקים בפיג'י ו- סמואה שקשורים ביורדי ים, קעקועים, עיצוב זהות מינית ייחודית ומלכת שוקולד...'

על המרצים :

דנדן בולוטין
גר בחווה בנגב, עוסק קצת בחקלאות, בהצלת חיות בר והשבתן לטבע, ומטייל, לבד ובצוותא.כחמש שנים חקר צמחי תועלת אינדיאנים באמזונס, חקר את שבטי ההימבה והבושמנים בנמיביה.
שט בקייקים לאורך אלף ומאה ק"מ בפיורדים ובקרחונים של דרום צ'ילה. יצא ב 2004 ביאכטה לאנטארקטיקה בעקבות גיבור ילדותו, שקלטון. מדריך טיולים ותיק ומרצה הרבה שנים.
רז שרבליס
מדריך טיולים בכיר, בעל תואר שני באנתרופולוגיה ומרצה בתחום במכללת עמק יזרעאל. חי בפפואה ניו גיני מספר שנים ומדריך ליעד זה משנת 1990, דובר שפת הפידזין המקומית. מדריך לפפואה ניו גיני, ליפן ולאזור הפסיפיק (האוקיאנוס השקט), בין השאר לפיג'י, אי הפסחא, טהיטי, סמואה ועוד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...