יום חמישי, 31 במאי 2018

לחווית מונדיאל איכותית מתמיד טלוויזית Hisense בטכנולוגיית 4K . מאת: שרית יוכפז


טלוויזיתHisense  בטכנולוגיית 4K במחיר מבצע למצטרפים לנתב  Be

לחווית מונדיאל איכותית מתמיד

·     המצטרפים לBe - יוכלו לרכוש את הטלוויזיה החכמה בעלת מסך 55 אינץ' במחיר ייחודי של 1,990 שקל
·     לנתב Be יכולות סטרימינג גבוהות ותמיכה בשידורי 4K


כחלק מתפיסתה של בזק לספק ללקוח חוויית אינטרנט איכותית ומהירה, החלה לאחרונה החברה בשיווק של Be, נתב חדש (ראוטר) המאפשר גלישה איכותית ורציפה ברשת האינטרנט הביתית שעם השקתו קצר הצלחה חסרת תקדים.
העובדה ש- Be מעוצב באופן חדשני, המאפשר את מיקומו במרכז הבית, והוא ניחן בחוויית משתמש פשוטה וידידותית לתפעול השוטף גם מוסיפה להיותו אטרקטיבי.
כעת, לרגל המונדיאל, בזק יוצאת במבצע ייחודי להעצמת חוויית הצפייה במונדיאל ומאפשרת למצטרפים לנתב Be לרכוש טלוויזיה חכמה של המותג החזק והאיכותי Hisense, בעלת טכנולוגיית K4, 55 אינץ', במחיר ייחודי של  1,990 שקל בלבד במקום מחיר שוק של 2,990 שקלים.
אחת המגמות הבולטות בתחום התוכן בשנים האחרונות היא התחזקות מהירה ומשמעותית בכמות התוכן המועבר על גבי רשת האינטרנט. במקביל, התפתחה טכנולוגיית שידור חדשה באיכות 4K, העשירה פי כמה וכמה מה- HD לו הורגלנו. שתי מגמות אלו מייצרות צורך אמיתי בשיפור משמעותי של הרשת הביתית, כך שתוכל לספק איכות שידור מעולה גם בעומסים מאד גבוהים עליה. לשם כך, יש צורך בציוד איכותי במיוחד, ונתב ה- Be הוא מהמתקדמים בעולם בתחום קצב ואיכות העברת נתונים ברשת, ומתאים לשידורי 4K.
מעבר לכך, המונדיאל הקרוב יהיה בין שידורי הספורט הראשונים בישראל המועבר באיכות 4K, כשחוויית הצפייה במשחק כדורגל באיכות כה גבוהה מועצמת פי כמה, וזאת הזדמנות מצויינת לשדרג את הנתב לכזה המסוגל לעמוד בדרישות הצפייה המתקדמות.

גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשות של בזק: "בזק הציבה סטנדרט חדש של טכנולוגיות אינטרנט והביקושים הערים לנתב מראים כי הבית הישראלי צריך את יכולות הסטרימינג, ה-WI FI והסייבר שכבר בפנים. ה-Be  כבר מגיע עם ההכנות לטכנולוגיות העתידיות ובזק תמשיך להביא ערך מוסף ללקוחותיה בחיים הדיגיטליים שמתפתחים בקצב גבוה ומהיר".

עוד על Be:
ה-Be הוא הנתב המתקדם מסוגו בעולם, פיתוח עצמאי של בזק, המאפשר גלישה אלחוטית במהירות של עד 1 גיגה בתוך הבית עם תמיכה בסטרימינג באיכות 4K. בנתב שתי רשתות אלחוטיות בתדרים 2.4 ו-5 גיגה הרץ ומערכת WI FI חכמה המבצעת אופטימיזציה לאחת משתי רשתות אלו. כך מתאפשרת תמיכה בו זמנית בריבוי מכשירים המחוברים לרשת הביתית כגון: מחשב, סמארטפון, טאבלט, טלוויזיה חכמה, קונסולת משחקים ועוד. בנתב כלול באופן מובנה, שירות Bcyber, שירות הסייבר של בזק, וכן אפליקציה לניהול הנתב באמצעות הסמארטפון.

לקוחות בזק יכולים לשכור את שירות הנתב החדש, בעלות של 12.9 שקל לחודש (לאחר 24 חודשים מחיר הנתב יעמוד על 19.9 שקל לחודש). לקוחות עם נתב קיים של בזק יוכלו גם הם לשדרג את הנתב שלהם ל- Be בעלות חד פעמית של 99 שקל, ולהיכנס למסלול התשלום החודשי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...