יום חמישי, 28 ביוני 2018

שר הכלכלה אלי כהן, ישראלה שטיר נשיאת קבוצת שטיר וגיל שטיר מנכ"ל הקבוצה הכריזו על הזוכים התחרות עיצוב התכשיטים – "לתפארת מדינת ישראל" . מאת: שרית יוכפז


התחרות נערכה במסגרת תערוכת התכשיטים  JOVELLA JEWELRY SHOW הנערכת זו השנה ה-15 ברציפות  במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.


במסגרת התחרות הגישו למעלה מ- 50 מעצבים תכשיט מזהב או כסף עם אפשרות לשילוב אבני חן אשר יכול לשמש הן כסיכה לדש הבגד והן כתליון לשרשרת, מתוכם עלו לשלב הגמר 20 פיינליסטים.

השופטים בתחרות: בני פדני, ניקול ראידמן, גדעון אוברזון, גיא פינס, דני מזרחי ואנשי ענף התכשיטים גדי גרטל – מנכ"ל איגוד התכשיטנים בישראל ומזיאר משיח ישורון  - ראש בית הספר לאמנויות התכשיט מזיאר בחרו במעצבת טלי קומפנייץ לזוכה במקום הראשון וזיכו אותה ב- 20,000 ש"ח מתנת קבוצת שטיר.

גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר אמר היום: " ענף התכשיטים היה במשך עשרות שנים אחד מענפי הייצוא המובילים של ישראל. בשנים האחרונות חלה עלייה בעיצוב תכשיטים וייצור מקומי בעיקר על ידי מעצבים צעירים המתאימים את מוצריהם לטעמו של הקהל הישראלי בהתבסס על מגמות עולמיות. מטרות התחרות לעודד ייצור תכשיטי זהב וכסף תוצרת כחול לבן בשילוב אבני חן ויהלומים, לטפח כשרונות עיצוב בתעשיית התכשיטים בארץ ולעורר את מודעות הציבור למעצבים ישראלים מקוריים, כל זאת במסגרת התערוכה המסורתית המפגישה מדי שנה את הקהל הישראלי עם התעשייה המקומית הפורחת לצד חידושים מהעולם."



בתמונה: טלי קופמיינץ הזוכה בתחרות מקבלת את הפרס משר הכלכלה אלי כהן, ישראלה שטיר, דני מזרחי וגיל שטיר.


צילום: סיון פרג'. 
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...