שרית יוכפז בעלת המגזין

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, לייף סטייל, סקירת על מסיבות עיתונאים ועוד...

שרית יוכפז

שרית יוכפז

חפש במגזין זה

רשומות פופולריות

ארכיון המגזין

יום ראשון, 1 ביולי 2018

מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים גם באריזה מוגדלת של כ- 300 גרם. מאת: שרית יוכפז


"הכל מסתדר כשמשתפים"
מרס ישראל משיקה אריזה מוגדלת של M&M בטעמים נבחרים



מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים גם באריזה מוגדלת של כ- 300 גרם.
האריזות המוגדלות מוצעות ב3 טעמים נבחרים: בוטנים ושוקולד, שאליהם מצטרף טעם חדש ומפתיע שלM&M  קפה. טעמים אלו של השוקולדים האהובים והצבעוניים מושקים תחת הקונספט "הכל מסתדר כשמשתפים" ומבטיחים חוויית נשנוש משותפת, טעימה וכיפית במיוחד. רעיון השיתוף מאפשר לאוכלים מM&M לחלוק, לשתף וליהנות ביחד מחטיף השוקולד הממכר. בנוסף, לאריזות המוגדלות אפשרות סגירה חוזרת ושמירה על טריות.
מרס ישראל, מציינת כי "הרעיון שעומד מאחורי ההשקה והקמפיין הוא לאפשר לצרכנים לחלוק את חוויית הM&M עם חברים. האריזה החדשה והמוגדלת מותאמת לצריכה משותפת ותורמת לחוויית הצרכן הישראלי. אנו מאמינים כי M&M באריזה של כ- 300 גרם יכולה להגדיל את הקטגוריה של חטיפי השוקולד וליצור הזדמנות צריכה חדשה אשר מאפשרת לשתף את הממתק האהוב. השקה זו מצטרפת למגוון מוצרי M&M במשקלים השונים ובטעמים המגוונים, במחירים שווה ערך לכל צרכן ישראלי".
האריזות המוגדלות של M&M יימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 17.90 שקלים.
ניתן להשיג ברשתות השיווק.
 מומלץ טעים
 
מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים.  עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על  איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.  

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה