יום שני, 13 באוגוסט 2018

רגע לפני חג ה'עיד אל אדחה', ברשות הכינרת ואיגוד ערים כינרת השלימו את ההערכות לקליטת הנופשים הרבים הצפויים לפקוד את 15 חופי איגוד ערים כינרתה חופש הגדול, מאת: שרית יוכפז




חוגגים עיד אל אדחה בכינרת:
שעות שירותי ההצלה יוארכו, צוותי ההסברה יתוגברו
חופי איגוד ערים כינרת יפעלו כחופים שקטים

רגע לפני חג ה'עיד אל אדחה', ברשות הכינרת ואיגוד ערים כינרת השלימו את ההערכות לקליטת הנופשים הרבים הצפויים לפקוד את 15 חופי איגוד ערים כינרת בשיאה של עונת הרחצה והחופש הגדול, וליהנות מהשדרוגים והשינויים המשמעותיים שהונהגו בחופי האיגוד

לקראת החג, הודיעו ברשות הכינרת כי שעות שירותי ההצלה בכל חופי איגוד ערים כינרת יוארכו עד השעה 19:00 וזאת במטרה לאפשר לנופשים הרבים הצפויים לפקוד את החופים לרחוץ בבטיחות מרבית בכינרת.


כמו כן גם במהלך החג תמשך מהפכת החופים השקטים שהחלה עם פתיחת עונת הרחצה ובמסגרתה כל החופים המוכרזים של איגוד ערים כינרת פועלים כחופים שקטים בהם נאסרת  השמעת מוסיקה רועשת. מהפיכת החופים השקטים נחשבת להצלחה כבירה, ומאפשרת בילוי רגוע, נעים ופסטוראלי סביב האגם הלאומי לצעירים ולמשפחות. לשם ביצוע המהלך החשוב התגייסה גם משטרת ישראל שאוכפת עם יחידת הפיקוח, ברשות הכינרת, את  הסדר והשקט בחופי האיגוד. החופים בהם בהם נאכף השקט: חוקוק צפון, מפרץ אמנון, צאלון, גולן דוגית, כינר, חלוקים, כורסי, לבנון, גופרה, צינברי, ברניקי ושקמים.

בנוסף, יתגברו ברשות הכינרת את פעילות צוותי ההסברה בחופים, בכדי לעודד התנהגות אזרחית חיובית ושמירה על הכללים בכינרת, איסור השמעת מוסיקה רועשת, שמירה על הניקיון ורחצה בטוחה בחופי האגם הלאומי.

ברשות הכינרת ציינו: "אנו מזמינים את החוגגים להגיע ולנפוש בחופי האיגוד, ליהנות ממהפכת החופים השקטים המחזירה את הכינרת למשפחות ואת המשפחות לכינרת ולרחוץ באחריות. מתאפשרת כניסה רגלית לכל חופי האיגוד ללא תשלום ואין סיבה לרחוץ בחופים שאינם מוכרזים וללא שירותי הצלה. בואו לחופים המוכרזים, רחצו באחריות, בסמוך לסוכות ההצלה ובשעות פעילות המצילים!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...