יום שני, 20 באוגוסט 2018

טיפים לטיפוח קיצי מושלם -בעזרת קפה! מומחי הקפה של לוואצה מסבירים על יתרונות הקפה והשימושים הרבים לו בתחום הטיפוח והיופי מאת: שרית יוכפז



\
טיפים לטיפוח קיצי מושלם  -בעזרת קפה!
מומחי הקפה של לוואצה מסבירים על יתרונות הקפה והשימושים הרבים לו
בתחום הטיפוח והיופי
תוצאות מחקרים מדעיים  שנערכו על קפאין בשנים האחרונות, כולל אלה של ארגון הבריאות העולמי,  מוכיחים כי לקפה יש השפעות חיוביות רבות.
הוא עשוי להפחית את הסיכון לסרטן, להאריך את תוחלת החיים ומספק נוגדי חמצון לגוף. עוד מתברר, כי הסיכון למוות בקרב צרכני קפה נמוך ב10 אחוזים מבקרב שאר האוכלוסייה.   גם בתחום מוצרי הקוסמטיקה גובר השימוש בקפאין ותמציותיו נחשבות כמרכיבים חדשים פוטנציאליים בתחום, לכן כדאי לשלב קפה כחלק משגרת היופי היומיומית.
הנה כמה סיבות לצרוך קפאין:
הוא משמש כמקור עשיר של נוגדי חמצון: הסביבה מלאה ברדיקלים חופשיים המזיקים לעור, הקפה מעשיר את העור בנוגדי חמצון,  מגן עליו ומחזק את ההגנות הטבעיות שלו. מחקר  נוסף מראה שתמציות פולי הקפה   אחראיות לשימור אנרגיה בתאי העור בשל תכונותיו  המגנות בפני רדיקלים חופשיים.
הוא מגן מפני קרני השמש :: UVB הקרינה  מזיקה  ואף עלולה להוביל למחלות עור קשות ומסכנות חיים.. על פי מחקר  שנעשה, נמצא כי, קפאין למעשה מעכב את הנזק ב DNA ובכך מגן על העור מפני ההשפעות השליליות של  קרני UVB  , מעכב את הנזק לדנ"א ועשוי אף להציע אפשרות טיפולית לסרטן העור שאינו מלנומה.
הוא מחליק ומבהיר את העור:  לקפה תכונות המסייעות לתיקון העור והוא משחק תפקיד מכריע בוויסות הצמיחה מחדש של התא, המוביל לשמירה על לחות העור, ייצור קולגן וגמישות העור.
שיפור זרימת הדם: הקפה ממריץ  את זרימת הדם, ומסייע לקבלת לעור בריא ואנרגטי ומפחית ביעילות  נפיחויות בעור. ניתן גם להקפיא קפה במגש של קוביות קרח, ולהעביר על העור במידת הצורך.
ניתן גם להשתמש בקפה לגוון "מתכוני יופי" לעור ולשיער בשיטת DIY :  
ניתן להשתמש בקפה כפילינג גרגרים, וכמסכה לעיניים נפוחות
קפה מגביר את זרימת הדם ומסייע להפחית נפיחות כיוון שהוא עשיר בנוגדי חמצון . הוא מכווץ את כלי הדם ועובד נהדר כדי להפחית נפיחות בעיניים. בכל פעם שמכינים כוס קפה, שומרים את פולי הקפה הטחונים ונותנים להם להתקרר לגמרי, לאחר מכן מורחים את פולי הקפה הטחונים מתחת לעיניים ובאזור העפעף למשך מספר דקות ושוטפים במים קרים.
קפה הוא גם פילינג  נהדר לעור הקרקפת והשיער  -מעסים כחצי כוס פולי קפה טחונים על שיער רטוב  במשך כשתי דקות ולאחר מכן חופפים כרגיל.
מתכון לפילינג טבעי המסייע בהסרת התאים המתים: מערבבים קפה טחון,  סוכר חום ושמן זית ומעסים על עור הפנים בתנועה סיבובית  .
אודות קבוצת לוואצה:

לוואצה נוסדה בשנת 1895 בטורינו, ונמצאת מאז בבעלות משפחת לוואצה במשך ארבעה דורות. הקבוצה פועלת כיום ביותר מ-90 מדינות באמצעות חברות בנות ומפיצים, המייצאים 63% מתוצרתה. לוואצה מעסיקה כ-3,000 עובדים עם מחזור של יותר מ-2.0 מיליארד יורו (בשנת 2017). לוואצה המציאה את הרעיון של מיזוג - או במילים אחרות את האמנות של שילוב סוגים שונים של קפה מאזורים גיאוגרפיים שונים.

לחברה ניסיון של מעל 25 שנה בייצור ומכירה של מערכות קפה ומוצרים נלווים. לוואצה היה העסק האיטלקי הראשון להציע מערכות אספרסו קפסולה.

לוואצה פועלת בכל תחומי הפעילות: בבית, מחוץ לבית ומשרד ותמיד עם דגש על חדשנות בטכנולוגיות ומערכות צריכה. לוואצה הצליחה לפתח את המודעות למותג באמצעות שותפויות חשובות העולות בקנה אחד עם אסטרטגיית המותג שלה.

החברה ממשיכה במסלול גלובליזציה אסטרטגי, ורכשה עסקי תכשיטים מקומיים בשווקים מרכזיים כגון Carte Noire של צרפת (2016), Merrild של דנמרק (2015) וצוות Kicking Horse בצפון אמריקה (2017). בנוסף, בשנת 2017 הגדילה הקבוצה את טווח התפוצה שלה עם רכישת חברת אספרסו פרוספרסיטה הצרפתית ו - Nims באיטליה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...