יום רביעי, 26 בספטמבר 2018

המלאי מוגבל" – יריד תעסוקה מיוחד אשר יציע לאנשים עם מוגבלות מגוון משרות איכותיות בחברות מובילות במשק הישראלי . מאת: שרית יוכפז

"המלאי מוגבל" – יריד תעסוקה מיוחד אשר יציע לאנשים עם מוגבלות מגוון משרות איכותיות בחברות מובילות במשק הישראלי

היריד הייחודי, ביוזמת נורית פלג וולברג וטלי אבהר, מיועד למעסיקים ולאנשים עם מוגבלות, אקדמאיים ומקצועיים במטרה לסייע להם למצוא מקום בזירת התעסוקה. ליריד חברו בנק הפועלים, מקשיבים נט, ההסתדרות הציונית העולמית ובלה דיגיטל על מנת להוציאו לפועל

במסגרת היריד, שיתקיים ביום חמישי 4/10/18 באולם סמולארש באונ' ת"א, יוצעו דוכנים של חברות מובילות במשק הישראלי אשר יציעו מאות משרות איכותיות פתוחות לאנשים עם מוגבלות

בין החברות שישתתפו ביריד ויציעו משרות לאנשים עם מוגבלות: טבע, בנק הפועלים, שטראוס, פניקס, בזק, צ'ק פוינט, תנובה, מטריקס,NESS, כלל, פלאפון, IBM, מנורה מבטחים, יוניליוור, חברת החשמל, משרד החינוך, משרד המשפטים, בית חולים איכילוב ועוד

בנוסף, המשתתפים ביריד ייהנו מסדנאות למחפשי עבודה, הרצאות מעוררות השראה מעולמות הקריירה והאקדמיה ושיתוף סיפורי הצלחה

לפרטים והרשמה ליריד: http://nurit.ussl.co.il

"המלאי מוגבל" – יריד תעסוקה מיוחד אשר יציע לאנשים עם מוגבלות מגוון משרות איכותיות בחברות מובילות במשק הישראלי ביוזמת הסופרת, בעלת תואר אקדמי, נורית פלג וולברג ובשיתוף בנק הפועלים, ההסתדרות הציונית העולמית, בלה דיגיטל ומקשיבים נט.

היריד הייחודי מיועד למעסיקים ולאנשים עם מוגבלות, אקדמאיים ומקצועיים במטרה לסייע להם למצוא מקום בזירת התעסוקה.

במסגרת היריד, שיתקיים ביום חמישי 4/10/18 בין השעות: 8:30-16:00 באולם סמולארש באוניברסיטת תל אביב, יוצעו דוכנים של חברות מובילות במשק הישראלי אשר יציעו מאות משרות איכותיות פתוחות ומגוונות לאנשים עם מוגבלות.

בין החברות שישתתפו ביריד ויציעו משרות לאנשים בעלי מוגבלות: טבע, בנק הפועלים, שטראוס, תנובה, יוניליוור, פניקס, מנורה מבטחים, כלל, בזק, מטריקס, צ'ק פוינט, NESSIBMפלאפון, גולדפרב זליגמן ושות', מיתר ליקוורניק גבע, רפאל, התעשייה האווירית, חברת החשמל, משרד החינוך, משרד המשפטים, בתי החולים איכילוב, אסף הרופא, וולפסון עוד.

בנוסף, המשתתפים ביריד ייהנו מסדנאות למחפשי עבודה, הרצאות מעוררות השראה מעולמות הקריירה והאקדמיה ושיתוף סיפורי הצלחה. לפרטים והרשמה ליריד: http://nurit.ussl.co.il. ההשתתפות בכנס הינה חינם עבור מחפשי עבודה עם מוגבלות שנרשמו מראש.

יריד "המלאי מוגבל" נערך בחסות בנק הפועלים, ההסתדרות הציונית העולמית, חברתMakshivim Net המציעה פתרונות תמיכה טכנולוגיים לאוכלוסיות מגוונות וחברת BELA שיווק דיגיטלי חברתי.

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים אמר: ״אנחנו שמחים על ההזדמנות לקחת חלק ביוזמה חשובה כל כך, וקוראים לחברינו מהארגונים העסקיים הגדולים להצטרף אלינו ולהציע משרות איכותיות לאנשים עם מוגבלות. התרומה תהיה משולשת - גם לעובד עצמו, גם לעסק וגם לחברה הישראלית כולה."

נורית פלג וולברג, מידענית וסופרת (תואר שני) עם מוגבלויות, אשר יזמה את היריד אמרה: "אני גאה ונרגשת לקראת פתיחתו את של היריד המיוחד הזה אשר יציע לאנשים עם מוגבלות מגוון משרות איכותיות בחברות הגדולות במשק הישראלי. אני פעילה חברתית שמכירה מקרוב את הקשיים איתם אנשים עם מוגבלות מתמודדים וחשוב לי מאוד להשפיע, בעיקר בתחום התעסוקתי הכל כך קריטי עבורם, לכן החלטתי ליזום כנס תעסוקתי מיוחד לאנשים מיוחדים להשגת עבודה איכותית. מטרת היריד מצד אחד לאפשר למעסיקים ליהנות מהכישורים של העובדים ומצד שני לעובדים למצות את הפוטנציאל המקצועי שלהם."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...