יום רביעי, 31 באוקטובר 2018

ליאור אינהורן, בן 21 מגבעת שמואל, סובל ממחלת ניוון שרירים ומרותק לכיסא גלגלים. - מאת: שרית יוכפז



 השמיים אינם הגבול
ליאור אינהורן, בן 21 מגבעת שמואל, סובל ממחלת ניוון שרירים ומרותק לכיסא גלגלים. ליאור לא ויתר על הזכות לתרום ושירת במשך שנתיים בשירות לאומי בתחנת מגן דוד אדום בפתח תקווה, בין השאר עסק בתיאום האבטחה הרפואית של אירועים ציבורים במרחב ירקון של מד"א ועשה זאת בהצטיינות.
לפני מספר חודשים קיבל ליאור אינהורן את אות מצטיין הנשיא עבור פועלו ותרומתו הרבה לקהילה.

לקראת סיום שירותו במד"א שיתף ליאור את מנהל המרחב חיים דורי בחלום שיש לו מגיל צעיר, לטוס במסוק של מד"א. במד"א ובחברת להק-שפירית שירותי תעופה לא חשבו פעמיים וכאות הוקרה והערכה לליאור החליטו להגשים לו את החלום. ביום ג' אמבולנס המשאלות של מד"א הגיע לביתו של ליאור ובהתרגשות רבה לקחו אותו לשדה התעופה שדה תימן שם עלה על המסוק לטיסה בשמי האזור. כהפתעה, הגיעו מנהל המרחב, סגנו וחבריו שעבדו לצידו במד"א בפתח תקווה וערכו עבורו מסיבת פרידה ליד המסוק.

בתום הטיסה ניגש טייס המסוק תומר גני-לוין לליאור ואמר: "ליאור, אני רוצה להגיד לך תודה רבה זה מאוד מאוד מרגש אותי. אני כבר למעלה מ 30 שנה טס וכל פעם מחדש יש משהו שהעולם מזמין אותנו להתרגש בשבילו. בשם חברת להק-שפירית שבחברה הזו אנחנו עובדים ביחד עם מד"א, תודה רבה לך על ההזדמנות הזו לתת לנו להטיס אותך ולברך אותך שיהיו שנים ארוכות עם הרבה מאוד התרגשויות עם דברים יפים ואהבה גדולה."

סגן מנהל מחוז דרום ומנהל יחידת המסוקים במד"א, מושון וקנין: "שמענו עליך הרבה סיפורים טובים בזמן השירות הלאומי שעשית במד"א פתח תקווה במשך שנתיים. אתה בחור רציני ותרומתך במד"א הייתה גדולה. לא חשבנו פעמיים כששמענו מה החלום שלך ודאגנו לסייע ולהגשים אותו. זה מאוד מרגש אותנו."

מנהל מרחב ירקון במד"א דורי חיים: "כשליאור הגיע אלינו לשירות לאומי בתחנת מד"א הוא היה ביישן, במשך השירות הוא נפתח והכרנו בחור אסרטיבי, רציני ואחראי מאוד שאפשר לסמוך עליו ולאט לאט  ליאור הפך לדומיננטי במשרדי המרחב. לקראת סיום השירות הוא אמר לי שתמיד חלם לטוס במסוק של מד"א, ידעתי שאעשה הכל על מנת להגשים לו את החלום ואני שמח שהיום כולנו עומדים כאן נרגשים. אנחנו מקווים לראות אותך מגיע וממשיך להתנדב במד"א. בהצלחה!"

ליאור אינהורן: "אחד התחביבים הגדולים שלי זה כלי תחבורה, אני מכין במחשב מצגות על מכוניות, אמבולנסים ועל המסוק של מד"א ואפילו יש לי על המחשב חברת אמבולנסים וירטואלית. לא חשבתי שאי פעם אוכל להגשים את החלום והיום מאוד התרגשתי. הטייס והפראמדיק במסוק דאגו לי, הראו לי את הנוף והסבירו לי הכל. ראינו מלמעלה את שדה התעופה, את העיר באר שבע ואת מסלול המרוצים. היה כיף לטוס במסוק של מד"א, זה פחות מפחיד ממטוס. תודה רבה לצוות אמבולנס המשאלות של מד"א שהביאו אותי, לחברת להק-שפירית שירותי תעופה ולמנהל המרחב שפעלו להגשים לי את החלום."


מנכ"ל מד"א, אלי בין: "כוחו ויכולותיו הרבים של הארגון טמונים בראש ובראשונה בכוח האדם האיכותי של הארגון וליאור הוא אחד מהם, מתנדב שמצטיין ולמרות מוגבלותו הפיזית תרם רבות במשך שנתיים כבן שירות לאומי במד"א. אני שמח שיכולנו להוקיר תודה ולהגשים לו את החלום. אני מאחל לו הצלחה רבה ואין לי ספק שהוא ימשיך להצטיין גם בהמשך."

מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...