יום שלישי, 16 באוקטובר 2018

הערב בכיכר רבין: כולנו "חותמות בנשיקה" על התחייבות ללכת לבדיקת שד . מאת: שרית יוכפז


הערב בכיכר רבין:

כולנו "חותמות בנשיקה" על התחייבות ללכת לבדיקת שד


 אירוע השקה מיוחד ל"חותמות בנשיקה" של אחת מתשע

הערב, שלישי 16.10 בשעה 19:00, בר הלואי, כיכר רבין, תל-אביב

מגיעות:



הערב (ג' בשעה 19:00 בר הלואי כיכר רבין) משיקה עמותת 'אחת מתשע' את מיזם 'חותמות בנשיקה' שיזמו משרד הפרסום ראובני פרידן המלווים בהתנדבות את העמותה. במסגרת הפרוייקט, 'אחת מתשע' מזמינה את נשות ישראל לחתום (בנשיקה) על התחייבות ללכת לבדיקת שד.  

הערב יגיעו: אביבית בר זוהר, מירי מסיקה, ג'ולייטה, טיטי איינאו, מעיין אשכנזי, הלן הוד, מור סילבר, יעל ארד ,  נועם פרוסט, ג'ני צ'ראווני, אבישג נגר, שני גולדשטיין, ארבל קינן, תאלין אבו חנן, סתיו סטרשקו ואחרות.

לצד משרד הפרסום ראובני פרידם שיזם ומוביל את הפרוייקט, התגייסו גופים נוספים לקידום המטרה החשובה: מאקו, קשת, 102fm, ארטימדיה, פייסבוק ו-HOT. עיריית תל אביב וגם חברת קרליין.

סיגל רצין, מנכ"לית 'אחת מתשע': " בשנים האחרונות מספר החולות בסרטן השד בישראל עולה בהדרגה. על פי נתוני משרד הבריאות למעלה מ-5200 נשים בישראל חולות בכל שנה בסרטן השד, מתוכן למעלה מ-1000 נשים נפטרות מהמחלה. גילוי מוקדם יכול להציל חיים ולשפר באופן משמעותי את איכות החיים ואת סיכויי ההישרדות. למרות זאת, נשים מכל שכבות האוכלוסייה טומנות את ראשן בחול ולא הולכות להיבדק. הימנעות זו, לצערנו, חוצה את כל המגזרים, הגילאים, רמות ההשכלה ורמות ההכנסה.אנחנו מברכות על שיתוף הפעולה עם משרד הפרסום ראובני פרידן. יחד איתם אנו מצליחות להגיע למספר גדול יותר של נשים, לפרוץ את חומות הפחד והשתיקה, ולהניע אותן לגשת לבדיקה מצילת חיים."



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...