יום ראשון, 7 באוקטובר 2018

לקראת פתיחת עונת השוקולד מגוון טעמים חדשים למותגים האהובים של עלית טעמים חדשים לשוקולד בלונדי, מקופלת ש"מארחת" את בלונדי וספלנדיד ואצבעות פרה/ מאת: שרית יוכפז



טעמים חדשים לשוקולד בלונדי,
מקופלת ש"מארחת" את בלונדי וספלנדיד
ואצבעות פרה ש"מארחות" טורטית, טעמי ורבע לשבע

שנה לאחר ההשקה המהפכנית לטעם הרביעי של השוקולד, בלונדי, מרחיב שוקולד פרה בלונדי את המשפחה בשני טעמים חדשים במהדורה מוגבלת – שוקולד פרה בלונדי עם פולי קקאו ושוקולד פרה בלונדי עם שברי עוגיות קרמל.

שוקולד בלונדי מהווה חדשנות בתחום השוקולד, מדובר בשוקולד לבן מקורמל בגוון זהוב, שיחד עם תוספות יוצרים חוויה סנסורית חדשה. המתכון והתהליך הייחודיים גורמים להיווצרות של טעמים וארומה בשוקולד, אשר מעניקים לו מתיקות מיוחדת למרות שבפועל הוא מכיל פחות סוכר משוקולד לבן או שוקולד חלב רגיל.

לצד חדשנות משפחת בלונדי גם חטיף מקופלת משיק חדשנות במהדורה מוגבלת: מקופלת ספלנדיד 60% מוצקי קקאו ומקופלת בלונדי עם שוקולד קרמלי עשיר.
בנוסף, גם בשורה חדשה בתחום אצבעות פרה. החטיף המחבר בין הצורך בפינוק מתוק לצד צריכת מנה מדודה, מציג גם הוא מהדורה מוגבלת של אצבעות בטעמים של מותגי עלית האהובים והמובילים: אצבעות שוקולד פרה טעמי, אצבעות שוקולד פרה טורטית ואצבעות שוקולד פרה רבע לשבע.

שוק חטיפי השוקולד וטבלאות השוקולד מגלגל כמיליארד ₪ בשנה ובצמיחה של כ 5.4% (סטורנקסט שנתי ספט' 2018).
כשרות: רבנות נצרת עילית

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות
מומלץ. טעים חגיגה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...