יום שלישי, 9 באוקטובר 2018

ספר ילדים חדש: התלתל של טל / מאת יעל כהן לב סגול הוצאה לאור מאת: שרית יוכפז



ספר ילדים חדש:
התלתל של טל / מאת יעל כהן לב
סגול הוצאה לאור

 "לטל חברתנו הנהדרת, ערמת תלתלים יפה, מפוארת..
לחברה של טל, נעמה, יש פוני חלק וסרטים בצמה
טל רוצה ומבקשת מאמא, צמה חלקה וסיכות מקדימה"...

      
הספר 'התלתל של טל', מאת יעל כהן לב, סגול הוצאה לאור, איורים נטע אור, הוא ספר ילדים הכתוב בחרוזים, העוסק בדימוי עצמי ובקבלת עצמנו, דרך הרפתקאותיו של תלתל מבולבל. לטל גיבורת הסיפור יש רעמת תלתלים מפוארת, ותלתל אחד סורר, עצמאי ושוחר הרפתקאות. לאורך הסיפור היא מתלבטת מה לעשות עם תלתליה וחושקת בצמה חלקה כמו של חברתה נעמה. הספר כתוב בעברית, 23 עמ', כרום צבעוני, מחיר לצרכן 54 ₪.
הטקסט הכתוב בחרוזים, מעלה שאלות והתלבטויות של ילדה צעירה כמו: כיצד 'אני' תופסת את עצמי ביחס לאחרים וכן התמודדות עם מראה חיצוני. הספר 'התלתל של טל' מזמין הורים וילדים לקרוא יחדיו, בחיוך, סיפור מהנה. המאיירת נטע אור, איירה את הספר ברגישות ובהומור מתולתל.
יעל כהן לב, מחברת הספר: "כל חיי חלמתי על עצמי כמתולתלת ובגיל 30, חגגתי בתלתול שיערי במספרה. חודשים הרגשתי כמי שמתהלכת וכתר לראשה. לאחרונה, באחת מתכניות הבוקר, ראיתי ילדה מקסימה בת שש ולראשה אותו ״כתר״. היא הוחרמה ע״י כמה מחברותיה בשל התלתלים...! וסירבה לחזור לכיתתה, אלא אם אמה תעשה לה קרחת או פן. מייד רצו בראשי מילים מעודדות בחרוזים. זו הייתה ההשראה לכתיבת הספר. אני מקדישה את הספר לששת נכדי ולכל המתולתלות והמתולתלים באשר הם".
יעל כהן לב, פזמונאית ומורה לפיתוח קול לזמרים יוצרים, בין הזמרים השרים את שיריה: מירי מסיקה והראל סקעת. בעברה זמרת אופרה, צ'לנית ושחקנית- בתיאטרון הקרון בפני ילדים, בהפעלת בובות ענק ובהצגות בתיאטרון הקאמרי ותיאטרון הבימה. יעל סבתא גאה לשישה נכדים ונכדות. הספר 'התלתל של טל' הוא ספרה השני, אחרי ספר הביכורים 'בחצר של סבתא'.

 מומלץ בחום.


ניתן לרכוש את הספר התלתל של טל, מאת יעל כהן לב
ברשתות הספרים סטימצקי, צומת ספרים ובחנויות המובחרות
23 עמ' כרומו צבעוני / מחיר לצרכן 54 ₪

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...