יום ראשון, 4 בנובמבר 2018

חברת פריניב השיקה לראשונה בישראל ולמעשה בעולם כולו – את מיץ התפוזים הממותג הראשון : מיץ מ 100% תפוזי ולנסיה המתוק בארץ. (ללא תוספת סוכר כמובן).מאת: שרית יוכפז





פריניב משיקה : מיץ מתפוזי ולנסיה – המתוק בארץ
שוק המיצים עולה שלב, לראשונה בישראל, מיץ תפוזים ממותג:
לא עוד "מיץ תפוזים רגיל" אלא, מיץ תפוזים סחוט מסוג ולנסיה 100% טבעי ללא תוספת סוכר
 
 "מיץ תפוזים" הוא שם גנרי לבקבוק המיץ הסחוט הכתום שעל המדף. 
אך האם אי פעם שאלתם את עצמכם מה שמים לכם במיץ? 
ובכן תפוזים, זה ברור אך מאיזה זן?          
לתפוזים -  כמו לזיתים, לענבים וליתר הפירות, זנים שונים הנבדלים אחד מהשני בערכם התזונתי, בגודל, בעסיסיות, בניחוח, בצבעם ובעיקר – בטעם.            

בתפוזים, אלו השמוטי, הולנסיה, הטבורי, החושחש, תפוזי דם ונוספים, ולכל אחד מהם מאפיינים אחרים.            
כעת, לראשונה בישראל, משיקה חברת המיצים הטבעיים פריניב – את מיץ תפוזי הולנסיה, מיץ התפוזים הממותג הראשון בשוק.
אפי דיין, סמנכ"ל השיווק בחברת פריניב: ""בדיוק כפי שהצרכן הישראלי לא רוכש היום "סתם" שמן, ענבים, או זיתים מבלי לבדוק את הזן ואת התאמתו לתבשיל ולטעם, אנחנו מאמינים שתוך זמן קצר הצרכן הישראלי יידע לזהות ולאהוב את זן הולנסיה כזן המתוק והטעים ביותר בתפוזים.  זהו מהלך אסטרטגי משנה שוק ואנחנו גאים להוביל מהפכה צרכנית, לחשוף ולהכיר לציבור את המגוון  העשיר של זני התפוזים ואת האיכויות השונות של כל אחד מהם".         

פיתוח המיץ החדשני החל לפני כשנתיים לאחר סדרת מבחני טעימה וקבוצות מיקוד שונות שבחרו בזן הולנסיה כטעים והמתוק ביותר. בהמשך פעלה פריניב לאיתור החקלאים המתמחים בגידול הזן בישראל ואשר היו יכולים לתת מענה כמותי לדרישת השוק לאורך שנים. עד כה, השקיעה החברה בפיתוח המוצר למעלה משנתיים וקרוב ל 2 מיליון ₪.
ולנסיה הוא זן אהוב, אשר מבשיל ונקטף בדרך כלל לקראת סוף חודש מאי ובשל כך זכה לקבל כמות גדולה יותר של מים.  כך שחתיכות הפרי גדולות יותר, עסיסיות, טעמו מתקתק ויש לו ניחוח הדרים חזק ונהדר.     
לזן זה יתרונות בריאותיים משמעותיים: ראשית, הולנסיה כמו שאר פירות ההדר הוא מקור עשיר מאוד לויטמין סי ואף ידוע כמקור טוב לצריכת אשלגן, המסייע לתפקוד אופטימלי של הלב. ובעיקר, הודות לטעמו המתוק של הפרי – ללא כל תוספת של סוכר, תזונאיות רבות ממליצות על צריכת הפרי כתחליף טבעי לממתיקים מזיקים.
מיץ התפוזים הוא המיץ הטבעי האהוב ביותר על הצרכן הישראלי, כאשר  60% משוק המיצים הוא מיץ התפוזים אשר נאמד בכ- 150 מ' ₪ בשנה. הצריכה השנתית לנפש בישראל עומדת על כ- 12-15 ליטר לנפש בשנה ובאירופה – כמות כפולה. 
 קרדיט צילום ענבר הלפרין.
המיץ החדש נמכר בבקבוק 2 ליטרים מחיר לצרכן 24.9 ₪
להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ
מומלץ טעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...