יום רביעי, 14 בנובמבר 2018

גם בחנוכה 2018 מציגה עמותת אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, מתנות ומארזים מרהיבים. כל המוצרים מיוצרים על ידי מתמודדים עם מגבלה נפשית, העובדים במרכזי התעסוקה של אנוש ברחבי הארץ. מאת: שרית יוכפז


 נערך אירוע גאלה שנתית   40 שנה לעמותת אנוש .בהיכל התרבות בת"א מופע התרמה הופיע אביב גפן שלום חנוך.  ואורנה בנאי. היה מרגש.  ונשיאת העמותה צופית גרנט. ויו"ר העמותה  הילה הדס .
בתמונה  הגעתי לאירוע ההתרמה ואני מצולמת עם סגנית ראש עירית ת"א גב' מהרטה ברוך רון 
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‎Sarit Yochpaz‎‏ ו‏‎Rina Ben-yehuda‎‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏


גם בחנוכה 2018 מציגה עמותת אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, מתנות ומארזים מרהיבים. כל המוצרים מיוצרים על ידי מתמודדים עם מגבלה נפשית, העובדים במרכזי התעסוקה של אנוש ברחבי הארץ. 

הרווח ממכירת המוצרים מועבר ישירות למתמודדים - על מנת לסייע להם להשתלב בקהילה ולחזור ולחיות חיים מלאים ובעלי משמעות. המסגרת התעסוקתית מהווה מודל שיקומי, שבו מתמודדים עם מגבלה נפשית, מקבלים הכשרה וכלים שיעזרו להם להשתלב בתעסוקה בשוק. כמו כן, הרווח ממכירות המוצרים, מועבר ישירות למתמודדים כתגמול על עבודתם ומהווה מקור הכנסה נוסף.


מצ"ב לדוגמא מספר מתנות לחג:
חנוכיה בהרכבה עצמית- חנוכייה בהרכבה עצמית מאריחי קרמיקה לפעילות יצירה בעיצוב אישי. 49 ₪
חנוכיה מפוזרת- פרחי קרמיקה מעבודת יד שניתן לעצב ולסדר לפי רצונכם. 55 ₪
ספל הקסם- מוזגים משקה חם ומתגלה הכיתוב - באנו חושך לגרש. 29 ₪
ערכת חֲליתֶה- ערכת תה הכוללת - חליטת תה טבעי, כדור מסננת וספל מאג. 37 ₪
מטריית "אני יבש ואתה לא"- 39 ₪
סינר "הכנתי סופגניות וכל מה שקיבלתי זה את הסינר הזה"- 32 ₪

אודות עמותת אנוש:

עמותת אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, הוקמה לפני 40 שנה, במטרה לסייע למתמודדים עם מגבלה נפשית ולבני משפחותיהם. במהלך השנים, פיתחה העמותה שירותי שיקום חדשניים ופורצי דרך, המבוססים על התאמה אישית ועל ערכי גישת ההחלמה, המאפשרים לאדם לחיות חיים מלאים ובעלי משמעות.


כיום מפעילה אנוש למעלה מ-70 מרכזי שירות למתמודדים ומרכזי ייעוץ וסיוע לבני משפחה בכל רחבי הארץ. לעמותה כ - 700 עובדים מקצועיים ומאות מתנדבים, המספקים מענה בתחומי דיור, תעסוקה, חברה ופנאי וייעוץ למשפחות.

בתהליך השיקום מושם דגש על השתלבות המתמודד בסביבה שבה הוא חי ועובד, תוך התייחסות מקצועית לא רק אליו כפרט, אלא גם למשפחתו ולחברה הסובבת אותו. התהליך מעוצב כך, שיעניק לאדם תחושת שייכות לקהילה, ביטחון ותקווה.
עמותת אנוש, היא הארגון הגדול ביותר, המספק שירותי שיקום בתחום בריאות הנפש בישראל. השירותים ממומנים ברובם על ידי משרד הבריאות, באמצעות סל שיקום. אנוש פועלת לקידום זכויותיהם של אנשים המתמודדים עם מוגבלות נפשית ושל בני משפחותיהם, באמצעות פעולות סנגור, שינוי מדיניות וקידום חקיקה.

עוד מתנות ניתן לראות באתר אנושופ: https://www.enoshop.co.il/he/product-category/%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%9B%D7%94/

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏

קרדיט צילום: יח"צ אנוש



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...