יום חמישי, 29 בנובמבר 2018

דלתות רשפים בסימן יצור ישראלי כחול לבן. מאת: שרית יוכפז




דלתות רשפים בסימן יצור ישראלי כחול לבן

דלתות רשפים היא מהחברות המובילות והגדולות בישראל לייצור דלתות פלדה. מה שהחל בשנת 1982 כמסגרייה לעבודות מסגרות ודלתות בעבודת יד, הפך עם השנים למותג ישראלי פורץ דרך המציע מגוון דלתות מוסדיות ודלתות כניסה בעיצובים מעוררי השראה.
"אנו מתגאים ומאמינים בתעשייה ישראלית וציונית" מוסר רפי סלהוב, מנכ"ל ובעלים של מפעל 'רשפים' (אשקלון). 



דלתות הכניסה של רשפים מהוות שילוב נדיר בין טכנולוגיה מתקדמת לעיצוב ייחודי. כל דלת מיוצרת על פי הזמנה ובהתאמה אישית ללקוח וקולקציית הדלתות המעוצבות מתחדשת מדי שנה, בהתאם למגמות העיצוב וטרנדים בינלאומיים.  הדלתות מעוצבות כמעשה ידי אמן על ידי מעצבים מהשורה הראשונה שעובדים בצמוד למהנדסים ואנשי פיתוח. עץ, פליז, מתכת, פלדה חזקה, חיפויים בשלל עיצובים מרהיבים ובטקסטורות ייחודיות -  כל דלת ודלת שיוצאת מבית "רשפים" היא בהחלט יוצאת דופן ומבטאת את טעמו הייחודי של הלקוח.
החברה משרתת לקוחות פרטיים ומסחריים ועובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מעצבים ואדריכלים המוצאים תמיד דלת פתוחה במחלקת העיצוב והפיתוח של החברה.
מפעל 'רשפים' (1993) ממוקם באזור התעשייה הדרומי באשקלון ומעסיק כ־200 עובדים. לחברה שלושה מרכזי מכירות גדולים, בצומת הצ'ק פוסט בחיפה, ברחוב לח"י בבני ברק וחנות המפעל באשקלון. המפעל באשקלון משתרע על שטח של 15 דונם וממוקמים בו משרדים ואולם תצוגה ששטחם 1,700 מ"ר.

"אנחנו נחשבים לפורצי דלת בייצור דלתות פלדה ובתחום דלתות הביטחון. אנו מקפידים להתעדכן ומעל ל-35 שנה אנו עושים שימוש בטכנולוגיות חדישות ובחומרים האיכותיים ביותר. מסביר רפי סלהוב, מנכ"ל ובעלים של מפעל 'רשפים'. "אנו מעסיקים הון אנושי יוצא דופן ומספקים מקומות עבודה לכ-200 עובדים תושבי הדרום." מוסיף סלהוב.

מומלץ.

את 'דלתות רשפים' ניתן להשיג בסניפי החברה: אשקלון – רח' חוצות היוצר 2. בני ברק – רח' לח"י 9.
 לפרטים נוספים ולבירורים: 6124*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...