יום ראשון, 9 בדצמבר 2018

בכירי המשק והכלכלה, מפורסמים וספורטאים תומכים בעוטף עזה: והדרימו עד מסעדת מידס בקיבוץ ברור חיל בחנוכה. מאת: שרית יוכפז




בכירי המשק והכלכלה, מפורסמים וספורטאים
 תומכים בעוטף עזה:

יזמו ארוחת חג  במסעדת מידס בקיבוץ ברור חיל
לתמוך בבעלי המסעדה שעקב המצב הביטחוני בדרום הארץ מתמודד עם קשיים כלכליים.

במסגרת האירוע גיוסו לטובת המסעדה 30 אלף ₪.


את הנר הרביעי של חג החנוכה חגגו  כ – 55 בכירי המשק, אנשי עסקים, מפורסמים וספורטאים,  שעזבו את כל עיסוקיהם, והדרימו עד מסעדת מידס בקיבוץ ברור חיל, הממוקם בעוטף עזה, על מנת לתמוך בבעלי המקום  שעקב המצב הביטחוני בדרום הארץ מתמודד עם קשיים כלכליים.

באווירה חגיגית וברזילאית כמסורת המקום הגיעו הבכירים לארוחת צהריים הכללה תפריט של מיטב המאכלים הברזילאיים אותנטיים בשילוב מוסיקה ברזילאית סוחפת.

נתן גלקוביץ מבעלי המסעדה פתח את האירוע ואמר: " מרגש אותי מאוד שאנשי עסקים ומנהלים בכירים ממרכז הארץ מצאו זמן יקר התארגנו ובאו  למסעדה, זה חשוב מאוד לעודד את תושבי הדרום, עד כמה וכמה למשפחה כמו שלי שכולם עובדים ומתבססים  על עסק זה: אשתי, אני ושני ילדי".

משה גולברי מיוזמי הרעיון   חתם  את האירוע ואמר: "מאחר והמסעדה נוסדה לזכר ביתו של נתן גלקוביץ, בעלי המקום, שנהרגה מפצצת מרגמה, ולמרות זאת הוא ממשיך להילחם ולהפעיל את המסעדה. החלטנו להתארגן ולרדת לארוחת צהריים ולהדלקת נר רביעי, ולעזור ולו במעט, בימים קשים אלו".

עוד אמר גולברי: "זה הזמן לתת מעצמנו ולגלות אזרחות טובה והזדהות עם תושבי הדרום. אני קורא לכל אזרחי ישראל להמשיך ולטייל בדרום היפה, על מנת לחזק את התושבים ולעזור להם כלכלית".

הפתיעה והגיעה מלכת השירה בציבור עינת שרוף שהקפיצה את האורחים לשיר אתה כמו פעם על הדשא בקיבוץ.

במסגרת האירוע גיוסו לטובת המסעדה 30 אלף ₪.



הגיעו לתמוך ולחגוג את חנוכה: 

איתן בן אליהו - מפקד חיל האוויר לשעבר,  משה ויעקב  גולברי  מבעלי רשת האופנה גולברי,  איציק שפירא מנכ"ל רפי שפירא זכוכיות, אלירן דן - מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן,  רועי שלזינגר מנכ"ל ובעלים אשדוד בונדד, ארנון תורן - מנכ"ל קניוני עזריאלי, יואב לוי - בעלי יקב בזלת הגולן, יצחק אהרונוביץ שר בטחון פנים לשעבר,  דודו פולטורק מנכ"ל קבוצת רולטיים, אורי אבל - מנכ"ל מיבנה, ד"ר אלי וולפסון, אלון שוסטר - ראש המועצה היוצא של שער הנגב,  אייל גרינברג מנכ"ל סטימצקי, זאב רחמני בעלי נאפיס, רונן שמיר מנכ"ל קבוצת אלפא קוסמטיקה, גדעון מולייב מבעלי קבוצת MGS, יחיאל דהן מנכ"ל ובעלים מודיען אזרחי, רו"ח אלי כהן, רו"ח מנחם מרדר, עו"ד עופר פירט,   יוסי נעמן בעלי מאפה נעמן, אבינועם ברוג  מנכ"ל ובעלים של מכון המחקר מרקט ווטצ', מוטלה שפיגלר, דורון ג'מצ'י,  פיני בלילי, אולסי פרי, צביקה רוזן, המסעדן בועז פורטו,  ועוד...

צילום: בן  פרידמן 

מאת: שרית יוכפז- כתבת ועורכת ראשית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...