יום ראשון, 23 בדצמבר 2018

החוקרים ב-Dakila Research קיבלו פרס אחרי מחקרים מדעיים על צורת כדור הארץ. מאת: שרית יוכפז


החוקרים ב-Dakila Research קיבלו פרס אחרי מחקרים מדעיים על צורת כדור הארץ

סאו פאולו, ברזיל, 21 בדצמבר 2018 (GLOBE NEWSWIRE):
האסיפה המחוקקת של מאטו גרוסו דו סול (MS) קיבלה באוקטובר החלטה שמביעה איחולים לארגון הברזילאי Dakila Research, שייצג אותו הנשיא שלו אורנדיר פרננדש דה אוליביירה, כהכרה בחשיבות של המחקרים המדעיים שנערכו בתחומי ידע שונים כגון מתמטיקה, פיזיקה, פיזיקה קוואנטית, אסטרונומיה וגיאוגרפיה. בין המחקרים הובלטו תגליות מהזמן האחרון על צורת כדור הארץ, שמדגישות שהיא לא כדורית אלא שטוחה בימים וקמורה ביבשות.
מאותן סיבות, החוקרים של DAKILA קיבלו ביוני מהאיגוד הבינ"ל הברזילאי של כוחות שלום (UN), בעיריית סאו פאולו (SP), את מדליית ההצטיינות של הצ'יף קרלוס מסדו אדלברטו איסולה "גיבורי מלחמת ששת הימים".
לדברי אורנדיר פרננדש דה אוליביירה, הציונים לשבח שניתנו מהווים ניצחון לא רק של החוקרים והמדענים שהשתתפו בניסויים, אלא גם של האנושות כולה. "מטרת המחקר שלנו הייתה לחקור את חוסר העקביות שמציג המדע בקשר לצורת כדור הארץ והתוצאה שינתה את התזה שהיא כדורית", אומר אוליביירה.
Dakila Research התפרסם בכל העולם אחרי פרסום הסרט "כדור הארץ הקמור: הסרט הדוקומנטרי", שזמין באתר convexearth.org ב-13 שפות. הסרט מציג מחקרים שמוכיחים את הקמירות של כדור הארץ. מחקרים שהתבצעו במשך יותר משבע שנים בחלקים שונים של העולם, וסייעו להם מוסדות ממשלתיים ואנשי מקצוע ממגזרים שונים בברזיל וגם ממדינות אחרות, כגון אסטרונומים, קרטוגרפים, גיאולוגים, מודדים ומהנדסים אזרחיים.
באמצעות הציוד הכי מתקדם, נערכו שבעה ניסויים: גיאודזי, שכלל מדידת שני בניינים ממרחקים גדולים, שניהם נמצאים בגובה פני הים; ניסוי לייזר כדי לוודא את השטיחות של המים; שיטוח של המים; עיוותים אופטיים שקשורים לתהליכים משקפים; ניסוי בסירה באופק; ניסויים של כוח המשיכה ושל גופים שמימיים.
עכשיו החוקרים של Dakila חוקרים את חוסר העקביות שמציג המדע בקשר לשמש והירח.
תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת:
Camila Cortez (camila@supremaintegrada.com.br)
 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE
מאת: שרית יוכפז



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...