יום ראשון, 12 בינואר 2020

סדרת תפוזינה WOW של תפוזינה – מציעה לצרכן משקאות תפוזים, אשכוליות ולימונענע ללא סימון אדום! רשת פלורליס בהשראה של טבע /מאת שרית יוכפז




עם כניסת חוק סימון המוצרים לתוקפו
האלטרנטיבה ללא מדבקה אדומה במדפי המשקאות הקלים:
תפוזינה WOW
חצי מכמות הסוכר והטעם מצוין
תפוזינה WOW  מביאה בשורה לכל אוהבי המשקאות הקלים, שפגשו במדף המשקאות את המדבקה האדומה, המעיד על "סוכר בכמות גבוהה" במשקה.
סדרת תפוזינה WOW של תפוזינה – מציעה לצרכן משקאות תפוזים, אשכוליות ולימונענע ללא סימון אדום!  הסדרה מאפשרת ליהנות מטעם מצוין ורק עם חצי מכמות הסוכר וללא תוספת של ממתיקים מלאכותיים.
לדברי טל מלכה סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "דרך עבודת מחקר ופיתוח מתקדמת, של צוות יפאורה, בשילוב עם חברות מתקדמות באירופה, הצלחנו להפחית בחצי את כמות הסוכר כשהטעם נשאר זהה לסדרת המוצרים הקיימת".
סדרה תפוזינה WOW בטעמים האהובים: תפוזים, לימונענע ואשכוליות, כאמור, עם חצי מכמות הסוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים וללא חומרים משמרים עם ויטמינים וחתיכות פרי.
פלורליס, המותג המוביל לעיצוב הבית,
מציג את קולקציית ט"ו בשבט -
להכניס את הירוק הביתה בכלים הנכונים לצמחים הנכונים


ט"ו בשבט הוא הזדמנות נפלאה להכניס את הטבע הביתה. קולקציית ט"ו בשבט של רשת פלורליס בהשראה של טבע וג'ונגל, שהם שניים מהטרנדים המובילים בעולם העיצוב של 2020
המגמה של הג'ונגל והטבע מושפעת ממוטיבים של טבע ירוק, צמחייה, בעלי חיים וגם מוטיבים אפריקנים בשילוב של מגוון חומרים כמו קש, רטאן, קרמיקה וכו. פלורליס מציעה קולקצייה מגוונת ועשירה במיוחד ובפריטים מעוצבים בגווני ירוק וגוונים המשתלבים עם ירוק. כולם בהשראת הטבע והג'ונגל. בקולקציה מוצגים פריטי טקסטיל, כריות, כורסאות, ספות, כלים לצמחייה ומגוון רחב של אקססוריז

ואם ירוק וצמחייה, אחת השאלות המתבקשות היא איזה כלי מתאים לאיזה צמח. מומחי פלורליס מציעים טיפים לבחירת הכלים:
הפלנטרים- כלים אופנתיים ומעוצבים על רגליים, המגיעים במבחר גבהים, עיצובים ודגמים.  מתאימים להגבהת צמחים ומצויינים ליצירת קומפוזיציה מעניינת. חשוב להקפיד שהכלי לא יהיה גדול מיידי ביחס לגודל העציץ. מחירים החל מ 230 ₪ (בהתאם לגודל ולדגם)
סלי קש ובד- כדי ליצור מראה טבעי ונינוח אין כמו צמחים המתפרצים מתוך סלי קש או בד המונחים ישירות על הרצפה או משטח המיועד לכך. הכלים הללו בד"כ צריכים להיות גדולים יותר מהעציץ. הם מתאימים לכל סוגי הצמחים והגמישות שלהם מאפשרת אפילו להשכיב את הצמח בתוכם למראה "נונשלנטי" . מחירים החל מ 130 ₪ (בהתאם לגודל ולדגם)
כלי זכוכית, מתכת או קרמיקה- כלים מחומרים מגוונים המגיעים במבחר גדלים כדי להתאים במדויק לגודל העציץ. הם מצויינים ליצירת מקבצים במכנה משותף של צבע או חומר. הבחירה במקרה זה צריכה להתבסס על העדפה אישית ועל הצבעוניות הקיימת כבר בחלל. כלי נמוך ורחב אפשר למלא במגוון עציצים קטנים ונמוכים, שיוצרים יחד "ריאה ירוקה". מומלץ להניח על שולחן או שידה נמוכה. מחירים החל מ 38 ₪ (בהתאם לגודל ולדגם)

לרשת פלורליס ארבע סניפי החברה נמצאים בראשל"צ, דיזיין סנטר בני ברק, הרצליה פיתוח וחיפה. את מוצרי פלורליס ניתן להשיג גם בחנויות העיצוב וכלי הבית המובחרות ברחבי הארץ.
פרטים נוספים ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם הרשמיים של פלורליס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...