יום שני, 5 באוקטובר 2020

חברת הסטארט אפ אוליטיקס אפליקציה ייחודית המולבשת על שעון חכם, ומונעת את אחד הסיכונים השכיחים בקרב קשישים - הנפילות, ומאפשרת קריאת מצוקה וקבלת סיוע מיידי מאת: שרית יוכפז

במיוחד בימים אלה, כשמשבר נגיף הקורונה בעיצומו ומסתבר שהאוכלוסייה הכי חשופה לנגיף הם המבוגרים מעל גיל 65, וההמלצה עבורם  להימנע מקירבה  לאחרים, ואפילו  לשקול להישאר בביתם בימים אלה, יש מי ששומר עליהם מרחוק.  מדובר בפיתוח של חברת הסטארט אפ אוליטיקס אפליקציה ייחודית המולבשת על שעון חכם, ומונעת את  אחד הסיכונים  השכיחים בקרב קשישים - הנפילות, ומאפשרת קריאת מצוקה וקבלת סיוע מיידי ממוקד מאוייש. במקרה הצורך.

 

רבים מהקשישים חיים לבדם, פתרון טכנולוגי לניטור רפואי מרחוק מכל מקום,  ישגיח עליהם 24/7, יתריע מיידית במצבי מצוקה.

חשוב לדעת,, יותר משליש מהקשישים בישראל חווים נפילות כל שנה, מעל 1000 ביום (!)

 ישראל נימצאת במקום השני בעולם המערבי בשכיחות התופעה.  אגב בבתי חולים נפילות מהוות את הקטגוריה הגדולה ביותר של דוחות אירוע חריג .

המספקת פתרונות לניטור רפואי  מרחוק של בני הגיל השלישי, החיים בדיור מוגן ובבית,  Owlytics הפיתוח של

מבוסס על שעון מעוצב  חכם  Watcher, עמיד במים, עם סלולר ו GPS, משולב בלחצן מצוקה, אשר אוסף מדדי בריאות  אישיים, כך שאלגוריתמים של למידת מכונה, יכולים להעריך את סיכון הנפילה האישי ולבצע איתור וגילוי אוטומטי של אירועי נפילה .

מכיוון שקשישים רבים חיים לבד בביתם, יש חשיבות גדולה למעקב וניטור סיכונים כמו נפילות, תופעה שכיחה אצל בני הגיל השלישי, שלצערנו שומעים עליה רק כשמדובר באירוע חריג או אישיות מפורסמת, ויש חשיבות מכרעת להצלת חיים, כאשר בזמן אמת מוקד יוצר קשר עם המשתמש ואם אין תשובה מזעיק מיידית צוות רפואי לביתו של המשתמש.

יש בכך גם חיזוק משמעותי של תחושת הביטחון של הקשיש שהוא בעצם לא לבד, ויש מישהו שמשגיח עליו מרחוק 24/7.

אגב, השעון החכם של אוליטיקס פועל כבר בקרב בתי גיל הזהב, כמו "בית בכפר" במוסדות גריאטרים, וכמובן בקרב לקוחות פרטיים.

גיל צפריר מנכ"ל החברה, בעלים שותף והמייסד של אוליטיקס, אל"מ במילואים, נווט קרב, הטכנולוג הראשי של חי"א לשעבר, בעל תואר ראשון בהנדסת  אווירונאוטיקה, ותואר שני במנהל עסקים      .Veritas בעברו  גם ניהל את קרן ההון סיכון

אודות אוליטיקס www.owlytics.com :

החברה נוסדה בשנת 2016 על ידי: גיל צפריר (מנכ"ל), ירון רצ'ר (מנהל מו"פ), פרופ' ורדה שלו (יועצת מידע רפואי) פרופ' יהונתן שרעבי (יועץ מחקר רפואי) ופרופ' רונן פלדמן (מומחה למידת מכונה ו NLP).

חברה בצמיחה מהירה הממוקדת בשיפור איכות החיים והבטיחות של אוכלוסיית הגיל השלישי.

פתרון ה Watcher מבוסס על שילוב של ניטור אישי רציף עם מודלים של חיזוי וגילוי סיכוני בריאות .

החברה זכתה במכרז "אתגר" של משרד הבריאות,  לאיתור פתרונות דיגיטליים,  שיאפשרו לצמצם את שיעור הנפילות באוכלוסיית הגיל המבוגר.

אוליטיקס זכתה לאחרונה להכרה בינלאומית,  ושת"פ אסטרטגי עם  הלמה, חברה רב לאומית, העוסקת בתחום טכנולוגיות מצילות חיים, הובילה את סבב ההשקעה באוליטיקס- מהלך אשר יאפשר לחברה להאיץ  את מאמצי השיווק והמכירות שלה בתחום הבריאות לבני הגיל השלישי בארה"ב, ולהרחיב את שיתופי-הפעולה גם עם מבטחי הבריאות המובילים בארה"ב

(הלמה מעסיקה מעל 7,000 עובדים ביותר מ- 20 מדינות, כאשר הפעילויות המרכזיות שלה ממוקדות בבריטניה, אירופה, ארה"ב ואסיה

 

היתרונות המרכזיים של החברה:

* טיפול בהתאמה אישית, הכולל מניעה וגילוי נפילות בגיל השלישי, בשילוב לחצן מצוקה.

* הנגשת פתרון ללא תשתית – עם כיסוי סלולרי מיידי ואמין בכל מקום ובכל זמן

*מוקד  רפואי זמין,  יוזם יצירת קשר עם המשתמש בכל מקרה שדורש זאת, גם אם המשמש לא חש בצורך או במצב חריג.

 

גיל צפריר מנכ"ל החברה:

"הייחוד של המוצר בא לידי ביטוי בכך שהכל אישי, וכל הנתונים מתבססים על המשתמש הבודד, שכן לכל אדם יש מאפיינים משלו. מה שמיוחד בחיזוי נפילות שלנו הוא שיש דברים שקשורים לשינוי תרופתי, שינויים פיזיולוגיים יומיים, שינויים ביציבה – כל אלו הם המקור שמאפשר לספק התראה על סיכון מוגבר לנפילה. אנחנו בעצם מספקים מעקב גריאטרי מתמיד״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קונגרס תל אביב 2024 אשר נערך ביוזמת ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים. מאת שרית יוכפז

    קונגרס תל אביב 2024 אשר נערך ביוזמת ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים.                                מאת שרית יוכפז   מדובר בכנס הגדול ביות...