יום ראשון, 27 בדצמבר 2020

איגלו'ס שהוצבו במרחב המתחם בתחנה בירושלים עד 5-6 אנשים בקפסולה מאת: שרית יוכפז

 

את העיצוב הגאוני הזה, המותאם ספציפית לכל מתחם ישיבה במתחם התחנה הראשונה בירושלים המציא, עיצב ובנה ג'קה וינוגרד, אמן רב תחומי, יליד אוקראינה ב 1984 שעלה לישראל בסוף שנות התשעים.

ג'קה למד ארכיטקטורה בבצלאל וכשסיים המשיך לדרך עצמאית. הוא פועל מירושלים ומתמחה בבניית
אלמנטים מיוחדים ומרהיבים, כמו פתרונות מתקדמים ואמנותיים למרחב הציבורי והפרטי, תפאורות לפסטיבלים והפקות בארץ ובחו"ל.

כששברו את הראש במתחם התחנה איך להמשיך לבלות ולאכול לצד הנחיות משרד הבריאות ג'קה התגייס - והתוצאה - המון איגלו'ס שהוצבו במרחב הגדול ומאפשרים אינטימיות מצד אחד - ועד 5-6 אנשים בקפסולה מצד שני. לכל איגלו שקוף יש גם ריצ'רץ שמאפשר סגירה מפני הרוח או הגשם.

האיגלו'ס מצטרפים לשולחנות הפיקניק הפתוחים המוצבים במתחם תחת תפאורה צבעונית במרחב הפתוח, ובחודש האחרון השלימה הנהלת מתחם התחנה גם שדרוג של תחום האוכל עם 5 דוכני מזון חדשים ש"מדברים ירושלמית" – קפה ומאפים ביתיים אצל פיסטוק,

 כנאפה אלוהית אצל אחמד, קפה שחור אמיתי של איזחימאן מהעיר העתיקה, בורקסים של באסם מהרובע הנוצרי, ואם חייבים בשר אז יש דוכני מזון של "קאסה בורגר". כל אלו מצטרפים לכ-15 המסעדות העובדות במתחם ומהן ניתן להזמין טייק אווי ולשבת על הספסלים,
 השולחות או בתוך האיגלו'ס.

במתחם מתקיימים כל השבוע, כולל שבת, אירועי מוסיקה ושיעורי ספורט באוויר הפתוח, שווקים, הפעלות לילדים ולכל המשפחה (ע"פ הנחיות התו הסגול), וניתן גם לשכור קרטינג או סגווי.
מידע מורחב מצורף.
צילומי סטילס: מתחם התחנה הראשונה בירושלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...