יום ראשון, 3 בינואר 2021

ספר ילדים חדש: המונית הצהובה של סבא דידה מאת אודליה בנממן מומלץ מאת שרית יוכפז

 



ספר ילדים חדש:

המונית הצהובה של סבא דידה מאת אודליה בנממן

                                                

"המונית הצהובה של סבא דידה" מאת אודליה בנממן בהוצאת הספרים "אוריון" הוא ספר ילדים מקסים, שמזמין את הקורא להצטרף אל סבא דידה והמונית הצהובה ליום מרגש ומלא הפתעות.

סבא דידה והמונית הצהובה שלו יוצאים ליום עבודה ובדרך פוגשים חוויות, אתגרים ונכדים.
זהו סיפור משעשע מלא רגש של נתינה, עזרה ואהבה - אהבה של סבא לנכדיו.

 

"סבא דידה הוא סבא מיוחד מאוד. הוא אוהב הרבה דברים: את המונית הצהובה שלו, את העיר שלו, ובעיקר את שמונת הנכדים. סבא דידה גר בשדרות, אבל בכל פעם שנכד מתקשר, אפילו ממרחקים, סבא עושה בדיוק מה שהוא צריך לעשות: נכנס בתוך רגעים אחרים למונית ויוצא לעזור. בכל בוקר סבא דידה מתעורר מוקדם מאוד, שותה קפה עם כפית קינמון, מכין לו כריך להמשך היום, אורז חתיכת עוגת גבינה שיהיה לו מתוק על הלשון, נפרד לשלום מסבתא מרי ונכנס למונית הצהובה להתחיל את היום" (מתוך הספר).

 

הסיפור מבוסס על דמות אמיתית - יהודה בנממן, שגר בשדרות מאז שנת 1955, עת עלה עם משפחתו לארץ מספרד. במשך שנים ארוכות, בהן ספגה העיר קסאמים, שימש קצין ביטחון ראשי של שדרות. לפני כמה שנים פרש לפנסיה, ומאז הוא נהג מונית מוכר ואהוב מאוד בשדרות, ובעיקר אהוב על שמונת נכדיו. רצונו הכן לעזור, היושרה שלו, נועם הליכותיו, הם מעלות שמלוות אותו תמיד, ורבים בשדרות מכירים ואוהבים אותו." כשמעירים אותו באחת בלילה ומבקשים ממנו להגיע - הוא קודם כל אומר כן, ורק אחר כך שואל לאן להגיע".

לאורך כל הספר מעטרים את הטקסט איורים נפלאים וססגוניים של דודי שמאי שמאיר בשלל צבעים את הסיפור ומוסיף לייחודיות שלו.

המונית הצהובה של סבא דידה הוא ספרה הראשון של אודליה בנממן. אודליה, נולדה בשנת 1972 בשדרות וכיום מתגוררת בכפר אורנים. נשואה לאזי, ואם לשלושה ילדים מוכשרים: דניאל, נועה ואסף שליוו את כתיבת הספר, הביעו דעה, תמכו ואהבו. היא בעלת תואר בכלכלה, עוסקת בתחום הבנקאות והכלכלה, אך תמיד חלמה לכתוב וליצור. למדה עיצוב אופנה והוציאה קולקציה, שזה היה חלום נוסף שהגשימה. לאחרונה הקימה עסק לעיצוב אירועי בוטיק בשםBasket" ".

אודליה בנממן: "מה שאני רוצה זה לראות ילדים קוראים את הספר ונחשפים לסבא מקסים ושובה לב. שילדים יזכו להכיר את סבא דידה כמו שאני ועוד רבים מכירים אותו. התחייבתי גם שעשרה אחוז מכל מכירה יועברו למען ילדים בסיכון, כי אני חושבת שזה תמיד נכון לתרום ולעזור. אלה הערכים שעליהם גדלתי במחיצת סבא דידה".

 

"המונית הצהובה של סבא דידה" מאת: אודליה בנממן. איורים: דודי דמאי. הוצאת הספרים "אוריון", 22 עמודים. מחיר לצרכן 68 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il   

מומלץ.           

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...