יום רביעי, 27 במרץ 2024

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

 


חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.

 

צ'יפס פלחים 1 ק"ג-  צ'יפס פלחי תפו"א עם קליפה.

וצ'יפס זיג זג 1.5 ק"ג- מיוצר עם חיתוך זיג זג אהוב על ילדים.

2 מוצרים מתאימים לטיגון ואפיה.






 

חב' מילוטל הינה יצרנית ומשווקת מובילה של צ'יפס וירקות קפואים מעודדות חקלאות ישראלית ובוחרת את זני תפו"א המתאים ביותר בעונה.

 

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.

צ'יפס פלחים 1 ק"ג-  צ'יפס פלחי תפו"א עם קליפה.

וצ'יפס זיג זג 1.5 ק"ג- מיוצר עם חיתוך זיג זג אהוב על ילדים.

2 מוצרים מתאימים לטיגון ואפיה.

2 מוצרים אלו נוספים למוצרי צ'יפס אחרים : צ'יפס סטייק, צ'יפס אמריקאי, צ'יפס קוביות, וצ'יפס קלאסי.

לחברת מילוטל עשרות שנות ניסיון בבחירת תפו"א מובחרים מהזן הנכון. תפו"א של מילוטל מגודלים ע"י חקלאים בשדות הגליל, עמק החולה והנגב.

בתהליך הייצור תפו"א מגיעים הישר מהשדה ותוך זמן קצר בתהליך מוקפד ואיכותי מכינים את הצ'יפס.

החברה פעילה הן בשוק המוסדי והן בשוק הקמעונאי. בשוק המוסדי החברה מוערכת מאד בקרב שפים מקצועיים ומסעדות איתם היא עובדת בשיתוף פעולה, ועונה על צרכיהם המדוייקים. בשוק הקמעונאי, ברשתות השיווק, שמה לה החברה למטרה להביא את הצ'יפס האהוב מהמסעדות הביתה.

תהנו טעים.

 

יום שני, 25 במרץ 2024

מופע "תגבירו את המזגן, אני בוערת" בנושא גיל המעבר יעלה בכנס "אוכלים בריא ה-14/מאת: שרית יוכפז

 


לדבר על מה שכבר מזמן לא צריך להסתיר

מופע "תגבירו את המזגן, אני בוערת" בנושא גיל המעבר יעלה בכנס "אוכלים בריא ה-14"

מאת: שרית יוכפז

פאנל נשי בנושא גיל המעבר העוסק בסימפטומים והשינויים שחלים בגופה של האישה, וכן על תזונה נכונה, הורמונים ועוד כנס אוכלים בריא ה-14 ייערך בימים חמישי ושישי, ה-11-12 באפריל בתיאטרון גבעתיים ויכלול הרצאות של מיטב המומחים ויריד של מוצרי בריאות ופתרונות טבעיים לאורח חיים בריא

כמיליון נשים חיות בישראל בגילאי 45-60 ורק כ-10% נמצאות במעקב אצל רופא מטפל. כ- 77% חשות לפחות סימפטום אחד, אך אינן מקשרות אותו עם גיל המעבר. כ- 9% בלבד מטופלות הורמונלית וכמחצית מהן מפסיקות את הטיפול על דעת עצמן. נושאים אלה ועוד הינם חלק מהמופע "תגבירו את המזגן אני בוערת", פאנל נשי בנושא גיל המעבר בקרב נשים, שיעלה במסגרת כנס "אוכלים בריא ה-14", ביום חמישי ה-11/4/24, בשעה 19:00, בתיאטרון גבעתיים.

"תגבירו את המזגן אני בוערת" הוא מופע פורץ דרך החושף בצורה ישירה ומשעשעת את כל מה שאישה חייבת לדעת על השינוי הביולוגי הטבעי שהגוף שלה עובר. המופע נוצר בעקבות רב המכר "אישה בעונת מעבר" של הסופרת והעיתונאית ענת לב אדלר והוא מרים את המסך מעל הנושא שאינו מדובר מספיק, החל ממיפוי התסמינים, תזונה נכונה, הורמונים וכו', ומציע פתרונות היכולים לשפר משמעותית את איכות החיים. המופע בהשתתפות ענת לב אדלר – עיתונאית, סופרת, פובליציסטית, ד"ר נועה חובב או ד"ר מרב פרייברג, מהרופאות הבכירות בישראל בנושא גיל המעבר, אלמוג גולד או מור דואני, נטורופתיות, מנחות סדנאות לתזונה ומתמחות בגיל המעבר, והשחקניות לימור גולדשטיין או דורית לב ארי המגלמות את אביגיל, גיבורת ספרה של לב אדלר ב"אישה בעונת מעבר". השתיים יכניסו אותנו לעולמה של אביגיל וגם ישתפו במסען האישי.

לתכנית הכנס ולהזמנת כרטיסים: 03-7325340 קופת תיאטרון גבעתיים או באתר: eatwell.co.il/bari14

תיאטרון גבעתיים, רחוב ליא קינג 1. חניה חינם לבאי הכנס (מספר מקומות מוגבל).

הכניסה למתחם הדוכנים – חינם.

צילום גל חרמוני

מאת שרית יוכפז

יום שני, 18 במרץ 2024

ועידת ישראל לכלכלה ירוקה נפתחה. השרה סילמן עידית אמרה : "יש להרחיב את הקבינט למגוון דעות. הניצחון האמיתי של מדינת ישראל. שנשיב את החטופים והחטופות" מאת: שרית יוכפז



ועידת ישראל לכלכלה ירוקה נפתחה. השרה סילמן  עידית  אמרה : "יש להרחיב את הקבינט למגוון דעות. הניצחון האמיתי של מדינת ישראל. שנשיב את החטופים והחטופות"

                           מאת: שרית יוכפז

עשרות מוחות של המומחים הבכירים בישראל התכנסו לראשונה, במסגרת האירוע הגדול בישראל לכלכלה ירוקה במתחם הכנסים אבניו, כדי לגבש ולספק פתרונות להחזרת המשק לצמיחה. השרה להגנת הסביבה: " האנרגיות המתחדשות הם מפתח לעתיד טוב וירוק יותר".





                                                            


"אנחנו במערכה, כזו שצריך להכריע. הניצחון האמיתי של מדינת ישראל יהיה כשנצליח להשיב את החטופים והחטופות הביתה". כך הצהירה היום השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, בפתח ועידת ישראל לכלכלה ירוקה, האירוע הגדול ביותר בארץ בתחום, הנערך במרכז הכנסים אבניו.
סילמן הוסיפה: "יש לנו הזדמנות גדולה בשיקום עוטף ישראל וצפון הארץ. לייצר כלכלה ירוקה ולהוביל לחזון גדול בתחומי הסביבה. חבלי ארץ ירוקים שאפשר לבצע בהם אפס הטמנה. אנחנו גם יכולים לראות שכל הנושאים החשובים בבחירות המוניציפליות היו סביבתיים, שחשובים לכל תושב".
"אנחנו נמצאים בימים של מערכה שאותה צריך להכריע, למוטט את החמאס שלטונית. יש הזדמנות להרחיב את קבינט המלחמה, לתת הזדמנויות לעמדות ודעות נוספות", ציינה סילמן.
עשרות מוחות של המומחים הבכירים בישראל מתכנסים לראשונה, במסגרת ועידת ישראל לכלכלה ירוקה, במטרה לגבש ולספק פתרונות להחזרת המשק לצמיחה. מדובר, כאמור, באירוע המרכזי של ישראל בתחום זה, בו נפגשים בכירים ומומחים בתחומי איכות הסביבה, הכלכלה הירוקה והעסקים לצד שרים וחברי כנסת וינתחו את המשבר, יגבשו פתרונות אופרטיביים שיועברו בתום הועידה אל משרדי הממשלה והגורמים הרלוונטיים לכך. 

סילמן התייחסה כמובן למשבר האקלים שמשפיע על כדור הארץ בכלל וישראל בפרט: "בשנים האחרונות אנחנו עדים למזגי אוויר קיצוניים, עליית טמפרטורות. נושאי האקלים חשוב ומשבר האקלים הולך ומחריף. החשיבות לטיפול בה הולך ומתעצם. האנרגיות המתחדשות- מפתח לעתיד טוב וירוק".

דיוני "ועידת ישראל לכלכלה ירוקה" מוקדשים לעיסוק באתגרים הגדולים, ובעצם זהו המפגש היחידי בישראל בו מתקיים סיעור מוחות לאומי על הכלכלה הירוקה בישראל. הוועידה מפגישה בין בכירים ומומחים בתחומי איכות הסביבה, הכלכלה הירוקה והעסקים ינתחו את המשבר הקשה בתולדות המדינה ויעלו רעיונות והצעות איך להחזיר את המשק לצמיחה. הוועידה מפגישה בין מקבלי החלטות ומובילי דעה בחברה הישראלית, ראשי התעשייה, ראשי רשויות, מנהלי קיבוצים ומושבים, חקלאים , מנהלי מחלקות איכות הסביבה ברשויות ומנהלי מפעלים אנשי ממשל, בכירי המשק והכלכלה, משקיעים, יצואנים, יבואנים, רשתות שיווק, חוקרים, אנשי פיתוח, אנשי תקשורת ואקדמיה.

חיים אלוש, מייסד הוועידה, סיכם: "מדינת ישראל נמצאת בצו 8 לאומי, לצד הלחימה באויבנו עלינו להילחם על הכלכלה הירוקה וזאת לאחר הזנחה של שנים. בוועידה נתמקד באתגרים הרבים איתם מתמודד הענף ונדרוש מהממשלה לפעול באופן מיידי להגנה על הסביבה שלנו ועל פיתוח כלכלה ירוקה איתנה לשמירה על עתידנו על כדור הארץ".





כתבה שרית יוכפז



יום חמישי, 14 במרץ 2024

משטרת ישראל מרעננת את ההנחיות להתנהגות נכונה בזמן רעידת אדמה בעת קבלת התרעה על רעידת אדמה-מאת שרית יוכפז




                                                
דוברות המשטרה:

* רעידת אדמה התרחשה אתמול בצהריים (13.3.2024 בשעה 12:50) במגניטודה 3.6, מוקד הרעידה בצפון מזרח הכנרת. בשל כך,

 משטרת ישראל מרעננת את ההנחיות להתנהגות נכונה בזמן רעידת אדמה בעת קבלת התרעה על רעידת אדמה או כאשר מבחינים בסימנים של רעידת אדמה, 

*יש לפעול על פי ההנחיות הבאות:* 🔹השוהים במבנה - אם ניתן, יש לצאת לשטח פתוח. אם לא ניתן לצאת מהמבנה תוך שניות ספורות, יש להיכנס לממ"ד ולהשאיר את הדלת והחלונות פתוחים, או לצאת לחדר המדרגות ולהמשיך לרדת עד ליציאה מהמבנה. רק אם לא ניתן לפעול כך,

 יש לשבת בפינה פנימית של החדר או תחת רהיט כבד ולהגן על הראש באמצעות הידיים. 🔹השוהים בחוץ - יש להישאר בשטח הפתוח ולהתרחק ממבנים, מעצים, מכבלי חשמל ומפריטים שעלולים ליפול ולסכן אתכם.

 🔹הנוסעים ברכב - יש לעצור את הרכב בצד הדרך לחכות בתוכו עד שרעידת האדמה תיפסק. יש להימנע מעצירה מתחת לגשר או על מחלף. 

🔹השוהים בקרבת חוף הים - יש להתרחק מחוף הים קילומטר אחד לפחות מחשש שיגיע צונאמי ויציף את החוף. אם לא ניתן לעזוב את אזור החוף, יש לעלות לקומה רביעית ומעלה של בניין קרוב. כמו כן ניתן לקבל מידע אודות שינויים באמצעות *מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל שמספרו 110 ובצא׳ט בוט*.

 *בכל אירוע חריג המצריך התערבות משטרתית מידית - יש לפנות ללא שיהוי למוקד החירום של המשטרה שמספרו 100.* 

יום רביעי, 13 במרץ 2024

פורים 2024 בתל אביב- יפו. מאת שרית יוכפז


אילן ספירה


פורים 2024 בתל אביב- יפו

עיריית תל אביב –יפו תקיים את אירועי פורים במגוון פעילויות ברחבי העיר ובמרכזיים הקהילתיים בצל מלחמת חרבות ברזל.

בין האירועים: יפו מתחפשת- פורים ביפו מסביב לעולם * סדנות ומופעים * סיורים ברחבי העיר* שבתות פורימיות בנמל יפו ועוד עשרות פעילויות במרכזים הקהילתיים

כל הפרטים באתר העירייה: https://bit.ly/3TpxGJb

הטבות למחזיקי ומחזיקות דיגיתל:

עיריית תל אביב-יפו בשיתוף העסקים המקומיים מעניקה לתושבים ולתושבות מחזיקי דיגיתל הנחות לדברים טובים ברוח החג. ביניהם: סדנת הכנת תחפושת על הבר, הטבות על אוזני אמן במאפיות השונות ברחבי העיר, הטבות לאירועי פורים במוסדות התרבות, סיורים חינם ברחבי העיר - הרכבת משלוחי מנות בלוינסקי, סיור תיאטרלי בעקבות העדלידע בתל אביב, חגיגות פורים בראשיתה של תל אביב וסיורים נוספים.

לינק להטבות:https://bit.ly/3vbdEJa

 

יפו מתחפשת- פורים ביפו מסביב לעולם:

שוק הפשפשים מתחפש לשוק הודי, גן השניים מתחפש לסין, רחבת הבאר ליוון, הפארק האדום לאלסקה ופארק דוידוף לברזל.

24 במרץ, 10:30 - 14:00, ברחבי יפו

 

המבקרים והמבקרות ביפו ייהנו מסיבוב סביב העולם עם מגוון אטרקציות ופעילויות: ריקודים לצלילי מוזיקה בסגנון בוליווד ועד הודו הקלאסית ברחבי שוק הפשפשים; באי גן השניים ייהנו מקישוטי אהיל בסגנון סיני, הכנת מניפות וציורי פנים סיניים; ברחבת הבאר תתקיים חגיגה יוונית לכל המשפחה עם סדנאות מיוחדות ברוח יוון עם מוזיקה יוונית; בפארק האדום תתקיים חגיגה בהשראת הקוטב הצפוני עם מתחם שלג ענק ושלל פעילויות; בפארק דוידוף חגיגה קרנבלית בהשראה ברזילאית עם עמדות איפור, מופעי מוזיקה ותיפוף, מתנפחים, מתחם פעילות מיוחד של צופי יפו, דוכני מזון במחירים מסובסדים ועוד מלא הפתעות.

 

כישכושידע - הפנינג פורים לדיגידוג

17 -20 במרץ, 19:30, בגינות הכלבים ברחבי העיר:

הפנינג פורים צבעוני לכל חברי דיגידוג הכולל: דיג'יי, סדנת הכנת תחפושת לכלבים, סדנת הכנת צעצוע לכלב, עמדת צילום מגניבה, מארזי מתנה, עמדת טיפ ממאלף, עמדת איפור ועוד.

 

הפנינג משפחות בגן מאיר

25 במרץ, שעה 10:00:

לכבוד פורים, עיריית תל אביב- יפו תקייםהפנינג משפחות בגן מאיר עם מגוון סדנאות, משחקי ילדות, להטוטנים, תהלוכות, ליצנים, מתקני צופים, דוכני יריד ואוכל, מופעים על הבמה של קרקס להטוטנים, להקות נוער ועוד.

 

פורימונים בשבטי הצופים

25-20 במרץ, 10:00 - 14:00:

שבטי הצופים בעיר יקיימו מגוון פעילויות ואירועים לכל הקהילה במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר הכוללים: מתקנים צופיים ענקיים, מרחב קטנטנים ופינות ישיבה נוחות להורים, תחנות ודוכנים, מוזיקה נעימה ועוד מלא הפתעות.

 

סיורים בסימן פורים ברחבי העיר

21- 24 במרץ

עיריית תל אביב- יפו תקיים מגוון סיורים בסימן פורים ברחבי העיר: סיור אוזניות חוויתי ביפו העתיקה, סיור תחפושת בחיי הלילה בפלורנטין, סיור ייחודי לכל המשפה והרכבת משלוח מנות בשוק התקווה ועוד. 

 

פורים בנמל יפו: שבתות פורימיות לילדים ולילדות

2.3.24 - 30.3.24, 10:00 - 14:00:

במהלך חודש מרץ עיריית תל אביב-יפו תקיים מדי שבת אירועים ופעילויות לילדים ולילדות ולמשפחות באווירת פורים, בנמל יפו. בין מגוון הפעילויות, סדנת עיצוב חולצות, הצגות מוזיקלית, פעילות תיאטרלית ועוד. 

 

מצ"ב תמונות לשימוש חופשי, במתן קרדיט צילום: פורים בשרונה- אילן ספירא, פורים ביפו- אייל תגר.

יום שני, 11 במרץ 2024

לכבוד יום האישה הבינלאומי,כל ההכנסות מועברות ישירות למטה משפחות החטופים, מאת שרית יוכפז

 

צילום אביב גוטליב

לכבוד יום האישה הבינלאומי, מעל 430 חברות מובילות במשק הישראלי רכשו כ-22 אלף זרים צהובים מפרויקט זר תקווה – פרויקט להעלאת וקידום המודעות להשבת החטופים והנעדרים ביוזמת קרן כדר לתרבות, אמנות ומדע מיסודו של ד"ר אברהם כדר ורעייתו מיכל מאת: שרית יוכפז

בין החברות שלקחו חלק במיזם: בנק הפועלים, טבע, שופרסל, רפאל, תנובה, כללית, ישראייר, טבולה, אמדוקס, גוגל, גיתם, ברינקס, הולמס פלייס, צ'מפיון מוטורס, וואלה, הקונגרס היהודי העולמי, מיתר עורכי דין, פיצה האט, קבוצת פוקס, חדשות 12, קשת, רשת, מכללת רופין, אגודת הסטודנטים, עיריית תל אביב, נספרסו ישראל, גולדפרב גרוס זליגמן, הג'וינט, מכבי העולמי, אורוקל, הבנק הבינלאומי, כלל חברה לביטוח, קבוצת עזריאלי, אשטרום, מ. פירון ושות', רפאל, מון אקטיב, מכללת אפקה, בנק דיסקונט, פלייטיקה

אביעד סגל, מנהל קרן כדר: "אנחנו מברכים ומתרגשים על שיתוף הפעולה עם מאות חברות שרכשו את הזרים, ומסייעות למטה המשפחות ולנו לשמור על נושא החטופים בראש סדר היום. הזרים הצהובים מהווים תזכורת קבועה לחטופות ולחטופים בעשרות אלפי בתים ומחזקים את המשפחות במאבקן.

 

לכבוד יום האישה הבינלאומי, נמכרו עשרות אלפי זרים בצבע צהוב בלבד למאות חברות מובילות במשק, ערוצי התקשורת, בנקים, חברות הייטק מובילות, משרדי עו"ד ורואי חשבון ועוד. החברות חילקו את הזרים לעובדיהן לרגל יום האישה. באיגרת שצורפה לכל זר נכתב:

"השנה יש רק 19 סיבות לציין את יום האישה הבינלאומי: נעמה, ג'ודי, נועה, רומי, ארבל, כרמל, מיה, עדן, ענבר, דורון, לירי, דניאלה, שירי, שני, קרינה, עמית, אגם, עופרה.

כל ההישגים שלנו חסרי משמעות, כל עוד הנשים הללו עדין מוחזקות בשבי חמאס. מחזירים אותן הביתה עכשיו."

כל ההכנסות מועברות ישירות למטה משפחות החטופים, כשקרן כדר מובילה את המיזם בשיתוף עם אנשי מטה המשפחות.

יום שישי, 2 בפברואר 2024

פרס מפעל חיים והוקרה הוענק לזמר ג'ימי לויד אוהב ישראל.. מאת: שרית יוכפז

 
















 פרס מפעל חיים   לאומני ישראל הוענק -לזמר ג'ימי לויד  תשפ"ד  מטעם אמ"י    

   מאת: שרית יוכפז





על תרומתו רבת השנים לזמר הישראלי ואומנות  הבמה בישראל על היותו ציוני בלב ובנפש ואוהב ישראל. בהוקרה   כתוב בתעודה  ובמדליה. מיונה אליאן קשת יו"ר אמ"י  -אגודת אומני ישראל . יעקב מנדל יו"ר מנכ"ל אשכולות  .אריה ימיני  מנהל מינהל תרבות פ"ת.רמי גרינברג ראש עירית פ"ת . 

הגיעו לביתו  להעניק לו את הפרס  כי לא יכול היה להגיע להיכל התרבות חברים  . ג'ימי חגג יום הולדת 98 ולפתע חלה הדרדרות בבריאותו איננו יכול ללכת על רגליו וסובל מכאבים. נאבק לקבל אזרחות כבוד של מדינת ישראל על פועלו והתנדבותו  רבת השנים. 
הגיעו לכבדו  בהענקת  הגביע ותעודת הוקרה. :  חברו-אלעזר רוקח. הקלרינט מנהל כליזמרים שהופיע שנים רבות עם ג'ימי לוייד   ברחבי הארץ. המתופף  שהופיע איתו -פפו לוי.  יואל ליבה נציג אמ"י  מיכל ואני.







פורסם בעיתון מצב רוח




ג'ימי לויד מקבל פרס מפעל חיים מטעם א.מ.י.,
ההערכה והאהבה שהיו בחדר בביתו בת"א - הן קסם שקשה להסביר במילים.


א.מ.י - אגודת אמני ישראל העניקה לג'ימי פרס על תרומתו לזמר הישראלי ולאמנויות הבמה בישראל, בביתו, לאחר שלא יכול היה להגיע לאולם, בעקבות מחלה קשה.
תודה לא.מ.י ותודה ל אריה ימיני מארגן הטקס. תודה ל יואל ליבה נציג א.מ.י, תודה ל חנן בר סלע - hanan bar sela היקר על הארגון והביצוע, תודה ל Joseph Peppo Levy ל Sarit Yochpaz לאלעזר רוקח . למיכל קליש.
"60 שנים מאז שג'ימי הגיע לישראל והתאהב בה ובנו,
ונתן את כל כולו למדינה ולחיילים, הפך לישראלי לכל דבר, הופיע למעננו בארץ ובחו"ל, וייצג אותו בכל מקום בו היה בגאווה גדולה.
ג'ימי חולה מאוד ולמרות כל מה שעשה למען המדינה, הוא לא מקבל עדין אזרחות ישראל
מטעם משרד הפנים - Ministry of Interior שמסרב לבקשתו לאזרחות ולזכויות בסיסיות. אין לו קופת חולים, אין לו ביטוח לאומי, אין לו זכויות אזרח בסיסיות.





















פורסם בעיתון מצב רוח






בתמונה  -מימין :שרית יוכפז .הזמר ג'ימי לויד .מיכל קליש.מגיעות לבקרו ולסייע לו.

מימין אלעזר רוקח. חנן בר סלע. פפו לוי ויואל ליבה מעניקים פרס לזמר ג'ימי לוייד.


ג'ימי לויד תרם הופעות רבות לחיילי צה"ל בכל המלחמות. לנכי צה"ל בבתי חולים. 
אתמול אושפז בבית חולים איכילוב לטיפול הצלת חייו. בבית חולים איכילוב מטפלים בו  טוב -תודה למנהל בית החולים פרופסור גמזו. לד"ר יעל אוריון  ולצוות מחלקה פנימית גריאטרית

 נאחל לזמר המפורסם :  ג'ימי לויד בשם כל עם ישראל בארץ ובעולם:בריאות טובה שמחה ושלווה ושלא יסבול כאבים .


פורסם:



חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...