לקראת יום העצמאות "אחלה" של שטראוס מרחיבה את סדרת: "החומוסייה של אבי"
ומשיקה חומוס עם רוטב תטבילה חריף אש וחומוס גרוס גס, המצטרפים לחומוס עם גרגירים עשיר בטחינה ולחומוס חלק עשיר בטחינה
אחלה של שטראוס משיקה לקראת יום העצמאות ופתיחת עונת הפיקניקים את סדרת "החומוסייה של אבי" עם מוצרים חדשים- חומוס אחלה עם רוטב תטבילה חריף אש וחומוס גרוס גס, אשר מצטרפים למוצרי החומוס בסדרה, שנחשפו לראשונה במסגרת הפעילות הייחודית עם "החומוס של אבי" בשנה שעברה.
לקראת יום העצמאות אחלה מרחיבה את פעילות החומוס של אבי, שהחל כחומוסייה סודית בלב תל אביב, למהלך נרחב במסגרתו תגיע החומוסייה לכל רחבי הארץ. החומוסייה תתבסס על רכב חווייתי ייעודי אשר סביבו יפרסו שולחנות ועיצוב של חומוסייה אמיתית במיקומים מרכזיים מהצפון ועד הדרום. תפריט החומוסיה יתבסס כמו תמיד על חומוס אחלה בהגשה של חומוסייה כאשר עלות המנות תהיה 5 ₪ אשר יועברו כולם כתרומה לארגון "לתת". בנוסף לצוות של אחלה, הכולל את אבי מבורך מגדל החומוס, יצטרפו השנה גם אבירם חיוקה ואסף סרי, הפיינליסטים של "משחקי השף". ההערכה היא שבמסגרת הפעילות ימכרו אלפי מנות חומוס.
בין המקומות שתגיע החומוסיה של אבי עד יום העצמאות יהיו: ת"א ,אשדוד, בית שמש, קריות, קריית שמונה , ראשל"צ, באר שבע ורמת גן.
לדברי אלי איצקין, מנכ"ל חטיבת שטראוס מזון טרי: "שילוב של רכיבים מעולים וטעם מנצח הם בסיס ההבטחה של המותג אחלה. ההוכחה לצרכנים שלנו שמדובר בחומוס המשלב טעם ומרקם של חומסייה אמיתית היא בהצלחת פעילות החומסייה של אבי מה שהביא אותנו לפעילות ההמשך גם השנה לקראת יום העצמאות".
קטגוריית החומוס מהווה עוגן מרכזי בשוק הסלטים הארוזים והיקף המכר שלה מגיע לכ-386 מיליון ₪ בשנה (2013) עם למעלה מ-35 מיליון אריזות חומוס שונות הנמכרות מדי שנה. בשנים האחרון משתנה תמהיל החומוס הנמכר בשוק כאשר הסגמנט של חומוס עם תוספות וחומוס מיוחד אחר, כגון חומוס עם אחוז טחינה גבוה יותר, נמצא בצמיחה מואצת (כ 14 מיליון יחידות ב 2013 לעומת 12.3 מיליון יחידות ב 2012) בעוד מוצרי החומוס החלק הרגיל שומרים על סטגנציה. אחלה של שטראוס צומחת בסגמנט זה (43% ב 2013) הודות להצלחת המוצרים החדשים הכוללים מגוון של חומוס עם תוספות חדשות (פלפל שיפקה, שום- שמן זית, לימון כבוש) וכן את מוצרי סדרת החומוסייה של אבי אשר שואבים השראה ממתכוני חומוסיות ומתבססים על אחוז טחינה גולמית גבוה יותר ותיבול עדין יחסית. צמיחה זו הביאה לשיא נתח שוק של אחלה בסגמנט זה (35% ברבעון הראשון של 2014 לעומת 28% ברבעון המקביל אשתקד) לצד המשך הצמיחה של המותג גם בסגמנט החומוס החלק שבו אחלה מובילה את השוק (41% ברבעון הראשון של 2014). כל הנתונים הם נתוני סטורנקסט כספיים.
בבדיקה אקראית של מספר נקודות שיווק המחיר שנדגם למוצר הוא 14-17 ₪. מדובר בדגימה אקראית שאינה בהכרח מייצגת, ובכל מקרה המחיר לצרכן נקבע אך ורק על-ידי הקמעונאי בנקודת המכירה.
את מוצרי סדרת החומוסייה של אבי ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
כשרות כל המוצרים בכשרות מהודרת של שארית ישראל מומלץ טעים.
מאת:שרית יוכפז sarut0404@yahoo.com
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה