מאת:שרית יוכפז -sarit0404@yahoo.com
מילקי Shake-
ההשקה ששקשקה את קטגוריה המעדנים מתרחבת
שטראוס מרחיבה את מילקי SHAKE,
עם טעם מוקה חדש
ומחפשת את ריקוד ה"שיק שק שוק" הבא של ישראל
ישראל המובילה בצריכת המעדנים ביחס לעולם, השיקה את הדור הבא בעולם המעדנים- מילקי SHAKE משיקה טעם חדש בסדרה ויוצאת במהלך לחיפוש ריקוד השיק שק שוק הבא של ישראל.
בעולם מודרני ודינמי ובעידן ה"מולטי טאסקינג" עם הסמארטפון או האייפד, אין זמן ומקום לאחוז ביד כפית. אנו נמצאים כל הזמן בתנועה ונאלצים לעשות לרוב שני דברים ביחד ולפעמים גם יותר. בעולם שכזה, הכפית מהווה חסם לצריכת מעדנים.
לראשונה מילקי שטראוס משיקים, מילקי Shake מוקה, מילקי מוקה עם קצפת המותאם לשתייה עם הקצפת המפנקת של מילקי.
ההשקה תכלול מהלך בו החברה מזמינה את בני הנוער לרקוד את ריקוד
השיק שק שוק בסגנון חופשי "פריסטייל" מבניהם תבחר את רקדן/ית
שיק שק שוק פריסטייל של מילקישייק.
הזוכה יטוס לתחרות ההיפ הופ העולמית בלאס ווגאס, האירוע החשוב ביותר בעולם בקטגוריית ההיפ הופ תחרות ריקודי רחוב.
חווית ריקוד ה"שיק שק שוק" שהפכה לעוגן המרכזי של הקמפיין, אשר באמצעותו מועבר המסר של השיקשוק, בצורה חדשנית ורעננה, עולה מדרגה, הפעם מחפשים את ריקוד הפריסטייל המנצח.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה