בתל אביב הוכרזו בחירות הצרכנים שהכריעו מיהם המוצרים והשירותים החדשניים
ביותר לשנת 2016 * בתואר 'החברה החדשנית
של השנה' חולקות השנה יוניליוור ורשת שופרסל
פרסי מוצר השנה מוענקים ב-36
מדינות ברחבי העולם ומוענקים גם בישראל כבר 11 שנה
אני מצולמת עם רמי לוי
צלמה:שרית יוכפז
בטקס השנתי
במוזיאון תל אביב לאומנות בו השתתפו 550 מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק ומנהלי
השיווק של היצרנים הגדולים בישראל ביחד עם מנכ"לים של הקמעונאים המובילים,
אנשי אקדמיה ובכירי המשק והכלכלה, הוכרזו הזוכים בפרסי מוצר השנה. בשנה זו נשבר שיא ההגשות בישראל עם מאות מוצרים
אנשי אקדמיה ובכירי המשק והכלכלה, הוכרזו הזוכים בפרסי מוצר השנה. בשנה זו נשבר שיא ההגשות בישראל עם מאות מוצרים
שהוגשו
לתחרות – מספר שיא ברחבי העולם כולו ועם רשימה סופית של 75 זכיות
בקטגוריות נפרדות ושונות, החל ממוצרי חלב, דרך מוצרי טיפוח ומוצרים לבית וכלה
באפליקציות, שירותים ומוצרי חשמל.
מברשת החלקת השיער דפני,
מברשת החלקת השיער דפני,
בין המוצרים הזוכים לשנת 2016 - נֹעם - גבינות צהובות מ-100%
רכיבים טבעיים, מילקי קייק, מעדן YOLO תנובה, WOBI - סטטוס פנסיוני, בשר אנגוס טרי של שופרסל, ספריי תחליב גוף וזלין,
לוריאל פריז אלביב 6 שמנים מופלאים, מברשת החלקת השיער דפני, טלוויזיות עם מסך קעור של סמסונג.
השנה, חלקו בתואר "החברה
החדשנית של השנה", שהיא החברה שזכתה במספר הפרסים הרב ביותר, שתי חברות:
יוניליוור ושטראוס, שזכו ב-6 פרסים כל אחת.
"פרסי מוצר השנה מהווים
כיום את הפרס היוקרתי והנחשב ביותר בעולם בתחום החדשנות של מוצרים ושירותים בייחוד
משום שמי שבוחר את הזוכים הם הצרכנים", אומרת אתי עמיעד ,
מנכ"ל פרסי מוצר השנה בישראל: "שלושת הפרמטרים לפיהם מוכתר מוצר השנה בקטגוריה הם
חדשנות (25%), אטרקטיביות (25%) ושביעות רצון משימוש בפועל (50%).
"אחת התופעות הבולטות השנה היא כמות ההגשות
הגבוהה מאד לתחרות שמעידה שישראל היא "מעצמת חדשנות" שמושקים בה אלפי
מוצרים ושירותים חדשים בכל שנה.
"מניתוח
המוצרים והשירותים שהוגשו השנה לפרסי מוצר השנה ניתן לזהות מספר מגמות מעניינות
הקשורות בחדשנות: נמשכת המגמה משנה שעברה שהוגשו וזכו השנה יותר מוצרי מזון
שהחדשנות שלהם היא מעולמות הבריאות: מוצרים ללא גלוטן, ללא לקטוז, פחות נתרן
ופחות סוכר,– הנותנים מענה לטרנד הבריאותי. עוד אנו רואים המשך גידול משמעותי בזכיות
בקטגוריות מתחום השירותים: שירותים פיננסיים,
שירות לקוחות,
השוואות מחירים, שירותי בריאות וכדומה – דבר המעיד על חדשנות ויצירתיות שמפגינות חברות שירותים בישראל. בנוסף – אנו רואים גידול משמעותי במועמדויות ובזכיות של מותגים פרטיים – ושופרסל וסופר-פארם מובילות את המגמה הזו, שמפתחות ומציעות מוצרים שלא רק מביאים חדשנות אלא גם מבטיחות איכות ללא תוספת פרמיית מחיר".
היו זוכים נוספים...
היה ארוע חשוב מכובד.הגעתי למקום לסקר את האירוע.לפרסמו.
ואני עושה זאת מספר שנים.
ואף היה לי כבוד להצטלם לפרסומות של זוכה פרס השנה.
השוואות מחירים, שירותי בריאות וכדומה – דבר המעיד על חדשנות ויצירתיות שמפגינות חברות שירותים בישראל. בנוסף – אנו רואים גידול משמעותי במועמדויות ובזכיות של מותגים פרטיים – ושופרסל וסופר-פארם מובילות את המגמה הזו, שמפתחות ומציעות מוצרים שלא רק מביאים חדשנות אלא גם מבטיחות איכות ללא תוספת פרמיית מחיר".
היו זוכים נוספים...
היה ארוע חשוב מכובד.הגעתי למקום לסקר את האירוע.לפרסמו.
ואני עושה זאת מספר שנים.
ואף היה לי כבוד להצטלם לפרסומות של זוכה פרס השנה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה