תפוזינה משיקה סדרת נענע
חדשה במהדורה מוגבלת: לימונענע,
נענע מלון ונענע ליצ'י
לדברי טל מלכה-סלהוב,
מנהלת שיווק יפאורה: " ממחקר צרכני עולה כי הנענע נתפסת כמרענן
אולטימטיבי והיא משתלבת נהדר כמעט עם כל דבר שהיא פוגשת. כל משקה שמוסיפים לו נענע
הופך קליל יותר וצונן יותר, ומקבל ארומה שרק הנענע יכולה לתת. לכן השנה החלטנו בתפוזינה להפתיע את הקהל
הישראלי לקראת האביב עם סדרת הנענע במהדורה מיוחדת"
הסדרה כוללת שילובים מנצחים של שלושה טעמים עם
נענע, המעניקים טוויסט בכל לגימה: לימונענע, מלונענע וליצ'ינענע .
המותג
תפוזינה מהווה כ16% נתח משוק המשקאות הקלים, לפי נתוני נילסן כמותי מצטבר בשנת 2016.
תפוזינה
לימונדה מצטרף אל טעמי תפוזינה האהובים: תפוזים, מנגו, ענבים, תות בננה, אשכוליות,
לימונים, תפוחים, דיאט תפוזים, דיאט אשכוליות.
מומלץ אהבתי
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה