טמבור מציגה :פתיחת עונת השיפוצים לשנת 2016
לראשונה טמבור משיקה: שירות עיצוב עד הבית בכל הארץ
יחד עם אסטרטגיה חדשה לפתרונות ושירותים כוללים לשדרוג הבית - הכל תחת קורת גג אחת ומסר חדש:
"בבית שלי רק טמבור"

הגעתי לאירוע מסיבת עיתונאים ביפו בניין רומס בהזמנתו של רני רהב וענת.

הגעתי לאירוע מסיבת עיתונאים ביפו בניין רומס בהזמנתו של רני רהב וענת.
לדברי רחלי ירקוני גולדשטיין, סמנכ"ל שיווק טמבור : "הבית שלנו, הוא המרחב האישי הכי חשוב לנו ולמשפחתנו והמקום המרכזי להבעת היצירתיות שלנו. כפי שעולמות המזון הפכו במה לביטוי אישי, כך גם מתפתחת בשנים האחרונות ההשקעה באופנתיות, טרנדיות, עיצוב ו"הלבשת הבית". כיום 14% מהמשפצים מצהירים כי משתמשים בשירותי עיצוב פנים ההוצאה על שירותי ייעוץ לעיצוב נקודתי הינה כ – 1000 ₪ לייעוץ קצר וכ- 5,000 – 10,000 ₪ להום סטיילינג לבית. משיחות עם צרכנים למדנו כי קיים צורך רחב היקף בפתרון נגיש שיאפשר לשדרג את הבית או לתת איזה "טוויסט" מעניין וטאצ' עיצובי . שימוש בצבעוניות ואפקטים בצבע (טקסטורות) הם הדרך האפקטיביות ביותר לשדרוג הבית. ההשקעה הקטנה ביותר המעניקה את השינוי הגדול ביותר בחלל. כחלק ממשימתה האסטרטגית של החברה להעניק לצרכן פתרון כולל, נגיש ובאיכות בלתי מתפשרת, אנו משיקים היום את השירות הייחודי של: "מעצבים עד הבית". מעצב פנים מקצועי אשר מגיע עד בית הלקוח, בכל הארץ, מעניק לו ייעוץ פרסונלי ומגשים יחד איתו חלומות עיצוביים- בהתאם למידותיו ועפ"י טעמו האישי."
שירות "עיצוב עד הבית" מאפשר במחיר אטרקטיבי -250 ₪ (לא כולל מע"מ) , לשעת ייעוץ מקצועי בביתך ע"י מעצב/ת פנים וכולל הטבה מיוחדת – קופון לרכישת צבעי טמבור לחדר שלם ע"ס 150 ₪.

אסטרטגיה חדשה
עולם הצבע עמד בחזית פעילותה של טמבור מזה קרוב ל-80 שנה. בכדיי לשמור על מובילות השוק, לאחר תהליך אסטרטגי שארך שנה, טמבור משיקה אסטרטגיה חדשה במסגרתה החברה תהפוך מחברת צבע מובילה לחברה המעניקה פתרונות גמר בנייה כוללים.
לדברי מקס סרטייב, מנכ"ל טמבור: "השינוי הוא תולדה של רצון להעמיד פתרונות כוללים לצרכן , באיכות ללא פשרות, לעזור לו לשדרג את סביבת המחייה שלו ולהפוך אותה לטובה ולאסתטית יותר. זאת מתוך הבנה, שבמציאות שלנו צרכנים מחפשים פתרונות כוללים ולא רק מוצרים, במקום אחד. פתרונות חכמים ויעילים שיאפשרו בנייה טובה יותר, מהירה יותר, מעוצבת יותר ופשוט יותר. בלי לוותר על תוצאה בטוחה ואיכותית".
המעבר לפתרון כולל לחידוש ושיפוץ הבית (שיפוצים, טיח, גבס ועוד) יגובה במהלך תקשורתי גדול, בהשקעה בהיקף כולל של כ – 10 מיליון ₪, תחת המסר החדש: "בבית שלי רק טמבור".
"בבית שלי רק טמבור! "
רחלי ירקוני גולדשטיין, סמנכ"ל השיווק של טמבור הוסיפה: "בעידן הנוכחי בו קצב השינויים הוא המהיר ביותר מאז תחילת האנושות, גם חברות מובילות שקיימות שנים רבות כמו טמבור שחוגגת השנה 80, חייבות להשתנות ולעדכן את המודל העסקי בכדיי להתאים לסביבה המשתנה. הואיל ולשמחתנו הידע זמין ונגיש לכולם והצרכן הופך מעורב יותר ומתוחכם יותר, צרכנים היום יותר מתמיד רוצים לוודא שחותמת האיכות, של המוצר או השירות כלולים בתמורה לכספם.
השינויים הללו לא פוסחים גם על עולם הצבע וחומרי הבניה. משיחות עם צרכנים למדנו בטמבור, שהביטחון בתוצאה והעמידות לאורך זמן (בטח ובטח כשזה מגיע לבית שלנו) הן התכונות החשובות ביותר עבור הצרכנים. הבחירה במוצר או שירות כזה או אחר סובבת יותר ויותר סביב איכות המוצר, והיכולת שלו לשפר את איכות החיים שלנו. החזון של טמבור לעזור ללקוחותיה לשדרג את סביבת המגורים שלהם ולהפוך אותה לאיכותית ואסתטית יותר. זה יכול להיות קיר גבס אקוסטי ששומר על השקט בבית; צבע סופר עמיד, סופר רחיץ, סופר איכותי; או אפקט שמשדרג את המראה של החדר. טמבור מעמידה לרשות לקוחותיה פתרונות כוללים, באיכות ללא פשרות, שיעזרו בשדרוג סביבת החיים שלהם.
במחקרים שערכנו מצאנו ש80% מאנשי המקצוע בישראל מצהירים כי בבית שלהם הם יצבעו בטמבור (מחקר כמותי, כלים שלובים, 2015) – מבחינתנו זוהי הבעת אמון משמעותית וחד משמעית המחזקת את המובילות של טמבור הנסמכת על איכות וביטחון בשירות ובליווי המקצועי שלנו. את העוצמה הזו והביטחון שהחברה מעניקה ללקוחותיה נרחיב כעת גם לעולמות השיפוץ וגמר הבנייה".
הביטוי התקשורתי לשינוי האסטרטגי החל במהלך המיתוג מחדש, בשיתוף סטודיו עדלאי-עוז ברנדינג , שכלל לוגו מעודכן ועיצוב מחדש של כל אריזות מוצרי החברה והכל מגובה בקמפיין רחב היקף במהלך חודש מרץ. החברה פיתחה שפה תקשורתית חדשה בשיתוף משרד הפרסום אדלר-חומסקי יחד עם קמפיין הומוריסטי במדיות. את הקמפיין תוביל "ילדת טמבור", המסמלת למעשה את הצרכן הישראלי הלא מתפשר, המתוחכם, שיודע לדרוש איכות. "ילדת טמבור" מומחית בשיפוצים ואלופה בהבנה מעמיקה של קטגוריית הבנייה והשיפוצים.
חדשנות מוצרית והצגת המוצרים לפסח 2016
מט פלוס – טמבור יצרה את קטגוריית הסופרקריל המובילה את קטגוריית צבעי הפנים בישראל. מנכ"ל חטיבת הצבע דודי פרידמן מסר :"כחברה מובילה המתפתחת ללא הרף, עמלו בשנים האחרונות צוותי המחקר והפיתוח על ה"דור הבא" של סופרקריל – מט פלוס – בעקבות מחקרי צרכנים פרטיים ואנשי מקצוע פותח מוצר המהווה קפיצת מדריגה איכותית וצבע הפנים הטוב בישראל. במחקר חיצוני שנערך ע"י מכון טלסקר (2015) נמצא כי סופרקריל מט פלוס מעניק את כושר ההסתרה (הסתרת פגמים בקיר)הטוב ביותר, כושר הכיסוי הטוב ביותר (כ – 16 מ"ר לליטר צבע), הלובן החזק ביותר וחוסך לאיש המקצוע זמן ועבודה. הצבע בעל גימור מט הטרנדי- 4%-7% רמות ברק.
אריזות: 1 ליטר, 3 ליטר, 5 ליטר, 10 ליטר, 15 ליטר, 18 ליטר
מחירים: 1 ליטר – 45 ₪ 5 ליטר – 115 ₪ 10 ליטר – 200 ₪
אפקטים בצבע - טמבור מרחיבה את מגוון המוצרים בסדרת האפקטים שמאפשרת לשדרג את מראה הבית על ידי צביעת קיר אחד בלבד החברה משיקה מוצר חדש בסדרה - אפקט בטון – קיר אחד והבית מעוצב. בטמבור מאמינים שלצבע יש השפעה חזקה על האופי, העיצוב והייחוד של הבית. עולם ה"טוטאל לוק בטון" מהווה טרנד מוביל, במראה אורבני חדשני ועד היום ניתן היה ליישמו רק ע"י מקצוענים באמצעות טיח וחומרים מיוחדים. טמבור פיתחה אפקט ביישום קל ופשוט, ללא צורך בידע מקצועי - שתי שכבות עם ספוג ומברשת, והבית מעוצב. ניתן להיכנס לערוץ היו-טיוב של החברה ובלחיצת כפתור לראות כיצד ליישם בקלות לבד "טמבור אפקט בטון"
אפקט בטון – 3 ליטר (12 מ"ר בממוצע ב 2 שכבות), 230 ₪
ערבה – שק 25 ק"ג (5-8 מ"ר), 130 ₪
עוברים לירוק - כחלק מתפישת האיכות שמלווה את החברה כבר שמונים שנה, גם בתחום פיתוח המוצרים והחדשנות לא שוקטים על השמרים: החברה משיקה מגוון מוצרים חדשניים וידידותיים, שנועדו לסייע בהפחתת הזיהום והפגיעה בסביבה וכל זאת על ידי שינוי פורמולציות כך שיותאמו לדירקטיבה החדשה והמחמירה ביותר של תו התקן הירוק.
הטרנדים, המוצרים והשירותים המובילים ל 2016
2016. החיים שלנו הופכים אינטנסיביים יותר. מהירים יותר. אנחנו מעורבים יותר, מעודכנים יותר, מתוחכמים יותר ומחוברים יותר. הסביבה הטבעית (habitat) של אורח החיים המודרני היא הסביבה העירונית. למעשה, מאז 2008, יותר ממחצית מאוכלוסיית העולם מתגוררת בעיר או ביישובים בעלי אופי עירוני. העיר היא הלב הפועם של מארג החיים המורכב שלנו, והיא מוקד ההשראה של הטרנדים ל 2016.
הבניה לגובה בבטון, פלדה וזכוכית הופכת את החומרים הללו לטבע שני, טבע עירוני. אנחנו נותנים מקום לחומרים כפי שהם – חשופים, מחוספסים, במראה הטבעי שלהם – מראה הבטון, האבן, העץ הטבעי, ואפילו החלודה. אנחנו מתחברים אל החומרים דרך המגע והטקסטורה, שהופכים להיות חלק משמעותי בעיצוב ובתחושה בחלל: מגע רך ומלטף, או מגע מחוספס עדין או מגע חלק ומאופק. הצבעוניות מתוחכמת ועשירה.
ככל שהבניינים מתנשאים לגובה רב יותר, אנחנו צריכים למצוא פתרונות חכמים לבניה קלה, מהירה וידידותית, שהופכת את החיים שלנו לאיכותיים יותר. כאן נכנסת לתמונה הבניה בגבס – קלה, גמישה וידידותית לסביבה, ומציעה פתרונות עמידים וחזקים במיוחד – בידוד תרמי ואקוסטי, הגנה מפני אש וגמישות בתכנון.


הצבעים, החומרים והטקסטורות לפי טרנדים 2016
Bare Beauty | יופי חשוף
היופי מתפרץ החוצה והוא כבר לא כבול למוסכמות או לכללים. אין יופי אחד. ליופי יש פנים רבות, והפנים הללו יכולות להיות כאלו שניכר בהן סימני הזמן. הצבעים עמוקים, בעלי מספר רבדים. חומרי הגמר נותרים חשופים, פראיים, מחוספסים, בדיוק כפי שהם – מראה הבטון, העץ הטבעי, ואפילו החלודה.
* טוטאל לוק בטון – הטון העדכני של עולם העיצוב. מראה כולל של בטון, מהרצפה ועד התקרה. מתאים במיוחד לאוהבי הבטון החשוף, ולמי שחולמים על החיים בלופט עירוני. המראה הכולל מסייע לטשטוש הגבולות בין הרצפה לתקרה, ויוצר תחושה של חלל גדול יותר, כמעט אינסופי. אחרי שיצרתם חלל במראה אחיד, אפשר 'להקפיץ' בו אלמנטים מיוחדים בצבעים נועזים יותר.
אפקט בטון – 3 ליטר (12 מ"ר בממוצע ב 2 שכבות), 230 ₪
ערבה – שק 25 ק"ג (5-8 מ"ר), 130 ₪
Essential Form | צורה ומהות
צורניות פשוטה, נקיה. הצורה עומדת בפני עצמה ואין לה תורך בקישוטים או בחיפויים. אוורירית. מינימליסטית. מאתגרת את גבולות החומר – כמה חומר באמת דרוש לה כדי להתקיים? הצבעים קרים, מתכתיים, אווריריים ושקופים. הטקסטורות משחקות בין חספוס עדין של החומר לבין גימור מט, מאופק. נטול ברק.
* מכניסים עניין ללבן – הניקיון הצורני מכתיב גם ניקיון צבעוני, והגוונים הופכים שקטים ומאופקים מאוד. אנחנו רואים את המגמה ה זו בכל העולם (לדוגמא - בנג'מין מור, חברת הצבע המובילה בארה"ב, הכריזה על הלבן כגוון השנה ל 2016, "פשוט משום שכל כך הרבה אנשים אוהבים אותו"). כדי להכניס עניין לכל הלבן הזה שמסביב, הוצאנו את סדרת קלאסיקה בהירה – שלושה אפקטים דקורטיביים לקירות, שמכניסים לעיצוב טקסטורה ייחודית תוך שהם שומרים על גוון בהיר ויוצרים מראה קלאסי, על-זמני. ביניהם אפקט היוטה, שיוצר מראה של בד טבעי, ואפקט הספארי שנותן טקסטורה חולית.
סוויד – 3 ליטר, 200 ₪
יוטה – 3 ליטר, 200 ₪
ספארי פרלטו – 4.5 ק"ג, 250 ₪
Curated Delight | עונג מוקפד
גם כשמצמצמים את מרחבי המחיה, אנחנו משאירים מקום לדברים שגורמים לנו עונג ומעוררים בנו השראה. אוסף פרטי, שנבחר בקפידה. מבטאים סגנון ועם אישי. כל פרט בו חשוב, וביחד הם מספרים סיפור, אוצרים חוויה. הצבעוניות משחקת בין פסטלים מתוקים לגוונים עמוקים ובוגרים. הטקסטורות חלקות והגימור מתכתי - נגיעות של זהב, פליז וברונזה.
*סופר מט - כחלק ממגמת האיפוק וההקפדה, הגימורים המבריקים פינו את מקומם לגימורי מט ומשי. מגמה זו החלה במכוניות יוקרה ובאביזרים הדיגיטליים, והמשיכה לתחום עיצוב והלבשת הבית. למי שאוהב את הקירות והרהיטים חלקים במיוחד, המגמה העדכנית היא להוריד את הברק. סופרקריל מט פלוס וסופרקריל משי, בעלי ברק נמוך במיוחד מחליפים את הגימורים בעלי הברק הגבוה ומעניקים תחושה שקטה יותר.
פוליאור מט
סופרקריל מט+
1 ליטר – 45 ₪
5 ליטר – 115 ₪
10 ליטר – 200 ₪
Art Interrupted | אמנות בהפרעה
פנים חדשות באמנות. חיבורים מפתיעים בין השפה הדיגיטלית לשפה הפלסטית. סדר יום חדש. קצב מהיר, דינמי, שיוצר 'הפרעות' בעין, באוזן. האם זו באמת הפרעה או שיש בה יופי משל עצמה? הצורניות תזזיתית, לא אחידה, נערמת בשכבות ויוצרת שפה חדשה, צבעונית ומפתיעה.
הגימורים חלקים, כמעט פלסטיים.
* קירות שכיף ללטף – בהשראת עולם האמנות, למגע יש חשיבות גבוהה בהעברת המסר והחוויה הכוללת. הטקסטורות הגסות והמפותלות שהיו דומיננטיות בשנים האחרונות מפנות את מקומן לטובת טקסטורות עדינות מאוד, כמעט חלקות, אבל כאלו שעדיין מורגש בהם החומר. בקירות חוץ השליכט החלק הולך ותופס את מקומו של המראה הכפרי והמחוספס. ואילו בקירות פנים הטייחים חלקים והטקסטורות החוליות והעדינות משמשים להדגשת קיר אחד או שניים בחלל. הגימור החלק מתקבל משימוש בטיח ערבה – טיח מינרלי המאפשר להגיע לתוצאה חלקה במיוחד.
ערבה – שק 25 ק"ג (5-8 מ"ר), 130 ₪
אשמח להזמין לבתי מעצבת פנים לקבל יעוץ אישי

אשמח להזמין לבתי מעצבת פנים לקבל יעוץ אישי

מומלץ. שרית יוכפז עורכת ראשית
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה