לראשונה Schweppes תפוז
כניסה ראשונה שלSchweppes לקטגורית אורנג' מוגז עם משקה מוגז בטעם תפוז בתוספת פרי אמיתי
טל מלכה-סלהוב, מנהלת השיווק של יפאורה, הודיעה היום על השקת הטעם החדש, הנותן מענה לקהל בוגר יותר, ששותה משקאות מוגזים אך מחפש משקאות מעניינים יותר. Schweppes תפוז החדש מכיל פרי ופחות סוכר ולכן נותן מענה לקהל בוגר יותר
הטעם החדש יושק תחת המסר The New Orange
לדברי טל מלכה-סלהוב: "המותג Schweppes הינו מותג בינלאומי יוקרתי הפונה לקהל יעד בוגר, אשר מחפש ויודע להעריך משקאות מעניינים ואיכותיים. פיתחנו טעם אורנג' חדשני, שמתאים לחך של הצרכנים, שמשתדלים שלא להפריז בצריכת הסוכר ואינם מתפשרים על הטעם. תוספת הפרי הופכת את המשקה למעניין ואיכותי יותר. בתהליך הפיתוח, נבדק המשקה ברמות סוכר שונות, הצלחנו להגיע להפחתה של 35% אל מול המתחרים מבלי לפגוע בטעם ועדיין לשמור על רמת מתיקות גבוהה ומפנקת. כראיה לכך, במבחני טעימה זכה Schweppes תפוז בציונים גבוהים הן לכשעצמו והן בהשוואה למתחרים בשוק."
השקת schweppes תפוז מרחיבה את מגוון המוצרים של שוופס ומבשרת על דריסת רגל של שחקן פרימיום חדש בקטגורית המוגז אורנג', שנשלטה עד היום על ידי המותגים פאנטה ומירנדה.
שוק הנון קולה, משקאות מוגזים "שאינם קולה", מהווה 14.6% כמותי ו13.4% כספי משוק המשקאות הקלים, ללא מים מינרלים (נילסן, 2016 ). המותג schweppes צמח ב2016 ב9% כמותי, בעוד שספרייט שמר על סטגנציה ופאנטה ירד ב6% (לפי נילסן 2016).
שוק הנון קולה מתחלק ל3 קטגוריות עיקריות: למון ליים, מוגז עדין ומוגז צבעוני ואורנג'. בתוך המוגז צבעוני ואורנג', מובילה פאנטה עם 47% נתח שוק, schweppes מהווה 32% ומירנדה מהווה 18% נתח שוק. (נילסן 2016)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה