אבוט ישראל משיקה את הדור החדש של איזומיל:
                                                               
חברת אבוט, יצרנית סימילאק  כשר למהדרין, משיקה בישראל את הדור הבא של הפורמולה לתינוקות על בסיס סויה "סימילאק איזומיל". סימילאק איזומיל פותח על בסיס חלבון סויה, חלבון איכותי שפותח עבור תינוקות הסובלים מבעיות תזונה על רקע מגוון סיבות, ביניהן אלרגיות ורגישות לחלבון חלב פרה. במקרים אלו הורים ורופאים כאחד מבקשים למצוא דרך לספק לפעוט תזונה מלאה שתתעכל בקלות. הדור החדש של סימילאק איזומיל, פורמולה לתינוקות על בסיס סויה המתעכלת בקלות, כוללת עתה מעתה תוספת רכיבים תזונתיים מתקדמים, הקיימים גם בפורמולת הדגל של אבוט - סימילאק אדבנס פלוס.
 
תרומתם של הרכיבים המתקדמים בסימילאק איזומיל:
 
חיזוק מערכת החיסון: סימילאק איזומיל מספק שילוב ייחודי של רכיבים תזונתיים כגון רכיבים פרה-ביוטיים ונוקלאוטידים המחזקים את מערכת ההגנה הטבעית של התינוק.
גדילה מוכחת מדעית:  סימיאלק איזומיל הוכח במחקרים כתומך בגדילה נורמלית של תינוקות. סימיאלק איזומיל מכיל שמנים צמחיים אך אינו מכיל שמן דקל; הרכב השמנים הייחודי הוכח מדעית כמעודד ספיגת סידן מצוינת התומכת בעצמות חזקות ובשיניים בריאות.
תמיכה בהתפתחות שכלית: בסימילאק איזומיל רכיבי תזונה ייחודיים חומצות שומן AA ו- DHA מסוג אומגה 3 ו-6, בטא קארוטן, ולציטין סויה עם פוספוליפידים - רכיבי מפתח בהתפתחות שכלית. סימילאק איזומיל תומך בהתפתחות מצוינת של היכולות השכליות, הראייה, והשפה, בדומה לתינוקות הניזונים מחלב אם.
         סימילאק איזומיל הינה הפורמולה הצמחית לתינוקות הנחקרת ביותר, עם למעלה מ- 70 פרסומים מדעיים.
 
סימילאק איזומיל (מלידה עד 12 חודשים) וסימילאק איזומיל טף (מ- 12 עד 36 חודשים) לשימוש בקרב פעוטות עם:

סימפטומים של אלרגיה המתווכת על ידי אימונוגלובין (Ig) E או הסובלים מרגישות לחלבון חלב פרה.
מחסור תורשתי בלקטאז.
אי-סבילות משנית ללקטוז הקשורה לדלקת מעי (גסטרואנטריטיס) חריפה.
גלקטוזמיה.
תינוקות ופעוטות ממשפחות צמחוניות.

סימילאק איזומיל וסימילאק איזומיל טף נמכרים באריזות של 400 גרם.כשר למהדרין.