יום שבת, 10 באוגוסט 2013

ספרים חדשים מומלצים לילדים ולמשפחה. מאת : שרית יוכפז

ספר חדש: מסע אל הנפש –מסתורי הריפוי האנרגטי מאת כינרת מעיין

מסע אל הנפש – מסתורי הריפוי האנרגטי מאת כינרת מעיין, בהוצאת הספרים "דפים מספרים", עוסק במסע אל נבכי נפש האדם, צולל אל תהומות ונוסק אל פסגות של מטופלים ומעניק לקורא תובנות, הבנות ודרכים להיות מאושרים, מאוזנים ובעיקר להבין את נפתולי החיים וכיצד ניתן לפרום את הקשרים המעיקים ולחוות אושר ובריאות נפשית.


הספר מורכב משני חלקים עיקריים. המחברת, כינרת מעיין, מספרת על דרכה במעלה תורת הטיפול הרוחני, חייה, ילדותה ובגרותה; וחלק נוסף, העוסק במטופלים שהגיעו אליה, לשם הבנת קשייהם והדרכים להתמודד ולפתור את בעיותיהם.

כינרת מעיין (49), תושבת כפר סבא, בעלת תואר שני בפילוסופיה יהודית וקבלה ומנחת קבוצות מוסמכת. מתמחה בטיפולי גוף ונפש. למדה ומלמדת הילינג ותראפיה בודהיסטית, בעלת קליניקה לטיפולים וסדנאות.

כינרת מעיין מספרת, כי "הספר מנסה לתאר ולגעת בתחום העדין, העמוק והאין סופי של החוויה שלי כמטפלת בהילינג וכמי שבתהליך אדיר וכאוטי יצאתי לעולם  עם סגולה של ריפוי, או אפשר לאמר כוחות נסתרים, שלא מניחים  לי לרגע וקוראים לי יום אחר יום כל חיי לחבור ולהכיר בהם, וללמוד כיצד בכלל להכיל אותם ומה לעשות בהם. למגע האנרגטי של כולנו,  כפי הנראה יש כוח ועוצמות ריפוי, אלא שאחדים מאיתנו חייבים בצוו נפשם או נשמתם או מסלול חייהם לעסוק בזה-להכיר וללמוד כמעט לבד את הסוד שעמו הם נולדו  ולו הם מחויבים בכל נימי נפשם.

מסע אל הנפש – מסתורי הריפוי האנרגטי מאת כינרת מעיין, הוצאת הספרים "דפים מספרים", 111 עמודים, מחיר לצרכן 65 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים, או דרך חנות ההוצאה ברחוב סחרוב 19, קניון ערי החוף, ראשון לציון ובאתר המחברת  http://www.kinneret-mayan.com/.


מאפיה מתובלת בעלילות דמים, שחיתות ורומנטיקה - תסריט-ספר חדש: חנ'וס המאסטר הגדול
מאת חן קוצ'ינסקי


חנ'וס המאסטר הגדול מאת חן קוצ'ינסקי, בהוצאת ספרי צמרת, הוא תסריט-ספר, סיפור אהבה נועז המתרחש בשנת 2000 הנפלאה ברומא, איטליה. הספר גדוש עלילות דמים, שחיתות, רומנטיקה וספוג אירועים סוערים מנבכי המאפיה האיטלקית.
 המסר שיש בעלילה בעצם זה שלמרות שיש רוע, רצח, הרג  - צריך לשכוח מהצרות ומהדברים המאכזבים והרעים וליהנות מהחיים. לבלות ולעשות שמח, לאהוב ולהתאהב, כי האהבה זה משהו נפלא ומיוחד. צריך לשיר ולשמוח, לאכול ולשתות, כי אחרי כל דבר רע ואחרי כל דבר לא טוב, תמיד בהמשך תהיה הרגשה טובה. משהו טוב יקרה ותהיה שמחה, תשוקה ואווירה טובה ונפלאה. אני אוהב את תחום הכתיבה, אני אוהב לכתוב תסריטים מסוגים שונים".


ספר חדש: "שני בתים לאוהד" מאת עדי קוליק
ספר אודות ילד להורים גרושים המתגורר לסירוגין בשני בתים

שני בתים לאוהד מאת עדי קוליק, בהוצאת הספרים גוונים, מספר על ילד להורים גרושים, המתגורר לסירוגין בשני הבתים ומעניק הדרכה והבנה למתרחש בליבו ובקרב חבריו. מדובר בספר פיוטי, מלא דמיון והומור על ילד מיוחד ושמח, על אהבה ועל חשיבות המשפחה. גם אם זו משפחה קצת שונה או אחרת, אין ספק שזו משפחה נהדרת.

העלילה עוסקת  באוהד,  ילד שמח ומלא דמיון, שאין לו רק בית אחד, אלא יש לו שניים: הבית של אימא והבית של אבא. הספר מתאר את השמחה בשני הבתים וכיצד אוהד מביט רק בחצי הכוס המלאה. יש לו את כל הדברים שהוא אוהב בשני הבתים. יש את הבית של אימא, שהתחתנה עם איציק המצחיק, שם נולדו לו אחיות תאומות וזהו בית עם רעש והמולה רבים.בבית של אבא, שחיי עם סיון הווטרינרית, הוא הילד היחיד, שם יש לו שקט והוא כמו נסיך.

"אוהד הוא ילד שמח ומיוחד, אין לו רק בית אחד – יש לו שניים וגם שתי גיטרות ושני זוגות אופניים. בוקר אחד בגן הילדים, כשבנה אוהד מגדל עם חבריו, שאל אותו גל: למה אבא ואימא שלך גרים בנפרד? איך זה שיש לך שני בתים ולא רק בית אחד? והאם להיות ילד שונה, זה עצוב במיוחד?" (מתוך הספר)

אורית גנור-מילר, פסיכולוגית קלינית המתמחה בילדים ונוער.
שני בתים לאוהד מאת עדי קוליק, איורים ססגוניים: מירל גולדנברג, הוצאת הספרים גוונים, עמודים לא ממוספרים, מחיר לצרכן  68 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים, דרך חנות ההוצאה ברחוב בר כוכבא 29 תל אביב ובאתר ההוצאה http://www.gvanim-books.com


ספר ילדים חדש: אבא ואבא
ספר ייחודי לילדים במשפחה שיש לה שני אבות


"לזהר ואור יש אבא ואבא. לאור וזהר יש שני אבאים". 'אבא ואבא' מאת רועי ראובני-הורוביץ, בהוצאת הספרים "אוריון" נועד לתאר עבור ילדים רבים מאד כיום שחיים במשפחות חד מיניות, את היתרון בהוריהם, ולהבין את היתרונות במשפחה, שיש בה שני אבות. הסיפור והספר מגיע  מנקודת מבטו של המחבר, שחש צורך לכתוב עבור משפחות אלה את הסיפור. זהו ספר ייחודי שנועד לילדים ולאבותיהם, יאפשר להם להבין את היתרונות שיש במשפחה שיש בה שתי אבות, ומלווה אותם בחיי היום יום, הבלתי שגרתיים.

אבא ואבא מאת רועי ראובני-הורוביץ, הוצאת הספרים אוריון, איורים ססגוניים: סיגל משל, עמודים לא ממוספרים, מחיר לצרכן 55 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים, דרך חנות ההוצאה ברחוב סחרוב 19, קניון ערי החוף, ראשון לציון ובאתר ההוצאה www.orion-books.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...