יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

מילקי עושה הסטוריה מאת: שרית יוכפז

לראשונה, מאז הולדתו של מילקי בסוף שנות השבעים ובצעד חסר תקדים, מלך המעדנים, משנה צורה, משנה את תרבות הצריכה בעולם המעדנים ומשיק את מילקי Shake


לדברי מיכל איתן, מנהלת שיווק מחלבות שטראוס: " קטגוריית המעדנים היא הקטגוריה הרביעית בגודלה במקרר. צריכת המעדנים בישראל, הינה בין הגבוהות בעולם ועומדת על כ- 4.6 ק"ג לשנה על פי נתוני סטורנקסט והלמ"ס.

לדברי איתן, בעולם מודרני ודינמי שבו בני הנוער נמצאים כל הזמן בתנועה ועם טלפון סלולרי ביד, הכפית מהווה חסם לצריכת מעדנים, חיפשנו פתרון שהצרכנים שלנו יוכלו לאכול מילקי כל הזמן ובכל מקום".
הפתרון -מילקי שייק. לראשונה מלך המעדנים- נפרד מהכפית ומשנה צורה לפורמט המאפשר שתייה.
מילקי Shake, מילקי שוקולד עם קצפת המותאם לשתייה ומכיל שכבת שוקולד נוזלי עם הקצפת המפנקת של מילקי במחיר מומלץ של 4.59 ₪ ל 200 מ"ל.

מוטי סגל, טכנולוג המזון שהמציא את המילקי אמר עם ההשקה:  "מדובר בפריצת דרך טכנולוגית והנדסית. מדובר במוצר ייחודי וחדשני לשטראוס שלא קיים בשום מקום אחר בעולם".


הקמפיין יכלול מהלך כולל המשלב את כל המדיות, תחת הקונספט  - "מי יהיה המשקשק של מילקי?" לצד קמפיין הטלוויזיה, יעלה סרטון הדרכה בדיגיטל,  בו כוכבי "הלהקה" מערוץ הילדים ביחד עם פהרזנטור של סרטון הפרסומת, ילמדו את צעדי הריקוד של ה"שיק שק שוק". הגולשים יוזמנו לצלם את עצמם רוקדים את ריקוד השיק שק שוק ובכך להשתתף בתחרות ה"משקשק של המילקי", בנוסף, יחולקו עשרות אלפי מוצרים בקד"מ חווייתי.מומלץ.


תגובה 1:

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...