יום חמישי, 27 בפברואר 2014

קבוצת בולטהאופ ישראל בראשות מירי ורן פרסברג הודיעה היום על השקת חלל קונספט חדש למותג העיצוב האיטלקי היוקרתי בתל אביב. מאת: שרית יוכפז.

קבוצת בולטהאופ ישראל בראשות מירי ורן פרסברג הודיעה היום על השקת חלל קונספט חדש למותג העיצוב האיטלקי היוקרתי.


Rimadesio ISRAEL -רימדסיו ישראל
לראשונה בישראל ייפתח בנמל תל אביב אולם קונספט של המותג  Rimadesio     שיתפרש על פני 150 מ"ר בהשקעה שלמיליון




רן פרסברג הבעלים של קבוצת בולטהאופ ישראל אמר לרגל ההשקה: " המותג האיטלקי היוקרתי רימדסיו ישראל מביא סטנדרט עיצובי חדש לישראל בתחום  הדלתות, מחיצות, חדרי ארונות  ועיצוב משלים.  המותג ידוע בשימוש החדשני בחומרי הגלם הייחודים וברמה העיצובית הגבוהה והמדויקת."
עוד הוסיף פרסברג " :מתחם רימדסיו החדש יגיש חווית קניה שונה מהמקובל כיום בענף הדלתות וחדרי ארונות יחד עם שירות ומקצועיות בכפוף לסטנדרטים העולמיים הגבוהים ביותר בדומה לכל מותגי קבוצת בולטהאופ."
מר לאוגי מלברטי, בעלי חברת רימדסיו העולמית אמר היו: " כבוד הוא לנו לפתוח נציגות ישראלית למותג רימדסיו בתל אביב ולאפשר לקהל הצרכנים הישראלי ליהנות מעיצוב לבית ברמה הגבוהה ביותר."
קבוצת בולטהאופ ישראל משיקה חלל עיצוב חדש מבית העיצוב האיטלקי
מותג היוקרה האיטלקי המתמחה בעיצוב חדרי ארונות - RIMADESESIO 




                            עם  המעצב  האיטלקי
דלתות וריהוט משלים לבית ולמשרד .המותג אשר נוסד בשנת 1956 על ידי פרנצ'סקו מלברטי ושותפו לואיג'י ריבולדי  יצר מהפך בקולקציית מערכות, המיועדות לחלוקת חללים ולהגדרה אדריכלית של מרחבים פרטיים וציבורים כאחד.
המותג אשר נמכר ב- 30 מדינות ברחבי העולם זכה זה מכבר במגוון פרסי עיצוב וחדשנות ביניהם בפרסRed Dot
על עיצוב  המוצר כולו אחרי האדריכל ג'וזפה באבוזו.  עיצוביו של ג'וזפה מאופיינים בשילוב של הקפדה מינימליסטית ושימוש בטכנולוגיות חדשניות.
פריטי הקולקציה מסוגננים ומעוצבים שילוב בין מינימליזם, אסתטיקה ודיוק מוקפד המבטיחים את המראה והתחושה הנכונה לאורח החיים המתקדם והעכשווי של ימינו בעזרת שילוב חומרי הגלם המרכזיים, אלומיניום וזכוכית.
בקולקציה המרהיבה ניתן להבחין בלוחות הזזה בממדים אדירים,  פתרון לחילוק חללים מבלי ליצור הפרדה של ממש, בהם הזכוכית משמשת כרכיב מבני המשלב צבע ואור, משקופי אלומיניום בעובי מינימלי המוסתרים בקירות, דלתות עם מערכת סגירה מגנטית, יחידות מדפים, חדרי ארונות מודולריים ואוסף רהיטים משלימים כגון ספריות, ערכת מידוף לטלוויזיה משולבת תאורת לדים חדשנית,
חדרי ארונות מוצעים בצבעוניות מגוונת כ- 60 סוגי זכוכית ופרופיל אלומיניום דק ואלגנטי במיוחד.
חברת רימדסיו שואפת להמשיך ולפתח את תרבות העיצוב וטכנולוגיית הייצור שלה, להציע רעיונות חדשניים ומעשיים מלווים ביצירתיות פורצת דרך, חותרת למקום שבו טכנולוגיה,  יצירתיות ,עיצוב ואופנה יוצרים חזון משותף. החברה מתגאה בייצור המבוסס בכולו על אנרגיה סולארית, בעלת גישה של חברה ירוקה עם אחריות חברתית וסביבתית המושתת על מיחזור, קולקציות אקולוגיות, אי פליטה של פחמן דו חמצני ועוד.                  
  

                                               עם רן פרסברג ורעייתו במסיבת עיתונאים
רקע קבוצת בולטהאופ ישראל:
קבוצת בולטהאופ ישראל כוללת מספר חברות ומותגים ביניהם, נציגות ישראלית של חברת המטבחים  בולטהאופ שהשיקה לאחרונה את האקדמיה לקולינריה של בולטהאופ בנמל תל אביב, בופי - חלל קונספט למטבחים ואמבטיות,  חלל ריהוט דה בוקס הכולל נציגות של חברת הריהוט בי אנד בי איטליה, בקסטר ריהוט סקנדינבי ועוד. מותג מערכות מיזוג האוויר דייקין, מותג סאב זירו ו- וולף, מערכות אודיו של בי אנד או ועוד.
טווח מחירים קולקציית המותג רימדסיו- דלתות החל מ 11,000- שקל, מחיצות החל מ 30,000-משקל,  חדרי ארונות החל מ 35,000 שקל.
כתובת- דיזינגוף 295 תל אביב מומלץ.
טלפון 03 -5429999 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...