יום חמישי, 8 במאי 2014

אירוח בביתו הקסום של עורך דין עמרי ארגמן מומחה לדיני תעבורה בבית חנניה מאת:שרית יוכפז sarit0404@yahoo.com



אירוח בביתו הקסום של  עמרי ארגמן 







נדיר שירד גשם זלעפות באמצע חודש מאי, אומרים – פעם ב 100 שנה, כזה היה הביקור בביתו של עורך דין עמרי ארגמן – מומחה לדיני תעבורה. במסגרת טיול לאזור זיכרון  יעקוב  בה פגשתי אנשים וחברים מיוחדים. ירדנו מזיכרון  יעקב, לאחר שגלשנו ממורדות הכרמל חלפנו על פני מטעי הבננות והגענו לביתו שם התקבלנו בקבלת פנים חמה ובאווירה שונה מכל מה שיכולנו לצפות.
עורך דין עמרי ארגמן, נשוי ואב ל-4 ילדים מנהל יחד עם אשתו, משרד עורכי דין מצליח ברמת גן בתחום דיני התעבורה למעלה מעשרים וחמש שנה.

משרדו של עורך דין עמרי ארגמן, הוא משרד בוטיק שם מטפל עורך דין ארגמן בכל לקוח באופן אישי. היחס האישי לו זוכה כל לקוח, ההתייחסות לכל פרט, לכל בעיה ולכל בקשה הוא שעושה את ההבדל וגורם לאלפי הלקוחות להרגיש שהם נמצאים בידיים בטוחות.





כאשר עורך דין עמרי ארגמן רוצה להירגע מהמולת העיר ומלחץ העבודה, 
הוא מגיע לביתו בחוף הכרמל. הבית וכל פרט ופרט בו תוכננו על ידי עורך דין עמרי ארגמן בעצמו, בהשראת מסעותיו בעולם, הבית בנוי כחאן עתיק, כשבמרכזו בריכת השחייה.
 
עו"ד ארגמן מנחה בתחום דיני התעבורה בפורומים של איגודים שונים של קציני בטיחות בתעבורה, מרצה, מעביר הדרכות לעובדים בחברות הייטק, גופים ממשלתיים ועוד.


שאלתי את עורך דין ארגמן, מדוע בחרת לעסוק דווקא בתחום מומחיותך תעבורה ונזיקין, בתגובה ענה לי, שם אני יכול לעשות את הכי טוב לאנשים שפונים אלי, מדובר בתחום שאליו יכול כל אדם להגיע ולהיזקק לעזרה, אדם לא בוחר לעבור תאונת דרכים או לבצע עבירת תעבורה, מדובר במקרים שיכולים לקרות לכל אדם נורמטיבי ושם אני יכול להושיט לו את העזרה המקצועית ביותר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יחד. בתקווה תל אביב-יפו מציינת 76 שנות עצמאות למדינת ישראל. מאת שרית יוכפז

  יחד. בתקווה תל אביב-יפו מציינת 76 שנות עצמאות למדינת ישראל עיריית תל אביב- יפו תציין השנה את ערב יום העצמאות בשורה של אירועים קהילתיים ברח...