יום שלישי, 29 ביולי 2014

חברת מעדני מיקי בשיתוף מנהלת פארק נועם - אזור התעשייה של נתיבות, נרתמו למען תושבי הדרום ומימנו הסעות של כ-120 מילדי נתיבות ובני משפחותיהם ליום כיף בגן החיות התנכ"י בירושלים, במטרה לאפשר להם הפוגה קלה משגרת הרקטות בדרום מאת: שרית יוכפז

חברת מעדני מיקי בשיתוף מנהלת פארק נועם -  אזור התעשייה של נתיבות, נרתמו למען תושבי הדרום ומימנו הסעות של כ-120 מילדי נתיבות ובני משפחותיהם ליום כיף בגן החיות התנכ"י בירושלים, במטרה לאפשר להם הפוגה קלה משגרת הרקטות בדרום



 
 
 
חברת הסלטים "מעדני מיקי" בשיתוף מנהלת פארק נועם -  אזור התעשייה של נתיבות, החליטו לפנק את תושבי הדרום השרויים תחת מתקפות טילים בלתי פוסקות מתחילת המבצע, ולאפשר להם להתאוורר משגרת המלחמה ולהנות מכמה רגעים שקטים יותר.
 
שני אוטובוסים ועליהם כ-120 מילדי נתיבות ובני משפחותיהם יצאו השבוע ליום כיף בגן החיות התנכ"י בירושלים, ביוזמתן ובמימונן של החברות הללו.
 
"בימים לא קלים אלו, ליבנו עם תושבי הדרום", מסביר משה קאופטיל, מנכ"ל 'מעדני מיקי', "אנחנו מקווים שהצלחנו להעניק לתושבי נתיבות הפוגה קלה משגרת האזעקות, ומקווים שהשקט יחזור לשרור במחוזותנו בקרוב. 
 
חברת "מעדני מיקי" נוסדה בשנת 1939 ומייצרת מאז ועד היום מגוון רחב של סלטים, מוצרי דגים מעושנים, כבושים, מלוחים וסלמון מעושן בנסיון רב ועל פי מסורת רבת שנים.
"מעדני מיקי" הינה החברה המובילה בישראל בתחום הדגים עם התמחות מיוחדת במוצרי מקרל, הרינג וסלמון, והשלישית בגודלה בישראל בתחום הסלטים.
מפעלי החברה  עומדים בכל תקני הייצור האירופאיים ומחזיקים בתקן ISO 9001:2008  וב-HACCP  ובכלל זה עמידה בתנאי ה- FDA.
כל המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות ראשל"צ. מרביתם כשרים בהשגחת הרב לנדא, רב אב"ד בני ברק. חלק מהמוצרים כשרים בהשגחת בית יוסף. חלק ממוצרי הדגים כשרים בהשגחת הרב רובין.
סלטי מעדני מיקי זכו שש פעמים ברציפות במבחני טעימה עיוורים שנערכו על ידי "המבחן של המדינה", כסלטים הטעימים ביותר, ובמבחן טעימה עיוור שנערך בתוכנית "לילה כלכלי" של ערוץ 10. כמו כן, סקר של גלובס קבע כי החומוס של מעדני מיקי נהנה מציונים גבוהים בכל הפרמטרים שנבדקו.

                                               *                                                         
בכל העצב הכבד – עושים גם קצת שמח לילדי הדרום ודווקא במלון גנוסר שאיבד בן השבוע במבצע צוק איתן.
 
גנוסר – חוף מבטחים לילדי הדרום



 
 
יום כייף לילדי אשדוד אורגן ע"י מלון נוף גנוסר  על שפת הכנרת, כ-200 ילדים מאשדוד ועוטף עזה,
הגיעו ליום בילוי על שפת הכנרת במלון נוף גנוסר. רוני מנור מנכ"ל המלון גייס את צוות המלון לאירוח מלא לילידם.
שייט על הכנרת, בילוי בבריכה, ארוחות  עשירות, ואפילו ביקור על מסוק החילוץ של מד"א שנחת במיוחד במגרש המלון, כדי
לתת לילידם חוויה מרגשת נוספת.  בין הילדים היו כ-47 ילדים  ממרכז מרש"ל אשדוד, מרכז עיוורים ולקוי למידה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...