יום שלישי, 19 באוגוסט 2014

הפקת בכורה -הטנגו ארגנטיני בסוזן דלל תל אביב יתקיים ב23-8-2014 . "רגעים של תשוקה" .מומלץ מאת: שרית יוכפז


אחרי 10 שנים ,בארגנטינה והונגריה, חוזרת לארץ ישראל, לילך (מור) דוארטה עם בעלה הטרי כריסטיאן דוארטה הארגנטינאי לאחר קריירה משגשגת בדרום אמריקה ואירופה כולה להשתקע באיזורינו, ולהביא חזרה לארצה את

הטנגו הארגנטינאי האוטנטי האמיתי.





מופע הבכורה שלהם "רגעים של תשוקה" במרכז סוזן דלל במסגרת פסטיבל "מחולוהט".
לילך רקדה והופיע בארץ מגיל צעיר מאוד את כל סוגי הריקוד המוכרים לנו מבלט קלאסי ומודרני עד פלמנקו סטפס וקרקס,  בגיל 18 נסעה לרקוד בברודוואי במחזות זמר בניו יורק אך עדיין הרגישה שמשהו חסר...לאחר לימודיה במכללת וינגייט נסעה לטייל בדרום אמריקה ושם מצאה את יעודה האמיתי. הטנגו הארגנטינאי. לפי לילך כל חיפושיה בעולם היו בכדי להגיע לטנגו. החיבור, הסיפוק, הקושי והעבודה הפנימית אף פעם לא נגמר . טנגו הוא לא רק ריקוד,הוא הופך לחלק בלתי נפרד מחייהם של כל מי שנתקל בו.

 
כריסטיאן פגש את לילך בבואנוס איירס לפני 5 שנים כשהוא כבר מורה בכיר,10 שנים, באחד מבתי הספר הגדולים בארגנטינה לטנגו, יחד עם ידע עשיר של אמנויות לחימה ודרך הריקוד האהבה התפתחה והיחודיות בזוגיות הנפלאה קרנה מהם בכל פעם שרקדו . בי"ס יוקרתי בבודפשט החליט לזמין את כריס ולילך עם חוזה של שנתיים מארגנטינה ללמד את ההונגרים טנגו ארגנטינאי אוטנטי.
במשך השנתיים הללו בבודפשט כריס ולילך הוזמנו ללמד ולהופיע עם גדולי האמנים בבתי האופרה המפוארים של ארופה, עם קהלים של 12,000 איש...
 
 
 
                                                עם סילבי אנה והרקדן המפורסם.
לאחר כל הסיבובים בעולם החליט הזוג הצעיר להקות שורשים בארץ ישראל ולהתחיל באיזורנו קהילת טנגו חדשה, עם ציפיות ותוכניות גדולות לעתיד מלא בחיבור וקירוב בין אנשים.
הם מלמדים באזור תל אביב בימי שלישי שיעורי מאסטר למתקדמים ומצד שני מפתחים את האזור חדרה פרדס חנה ועמק יזרעאל להתפתחות וגדילת הקהילה הקטנה בארץ.
השנה הם החליטו להפוך את החלום למציאות והקימו להקה מקצועים עם רקדנים מהטובים בארץ (יוצאי "רוקדים עם כוכבים" והלהקה הקיבוצית) לקחו אותם תחת חסותם ללמדם את מהות הטנגו הארגנטינאי וב23 לאוגוסט השנה יעלו את מופע הבכורה שלהם במרכז סוזן דלל במסגרת פסטיבל "מחולוהט" .               למופע קוראים "רגעים של תשוקה" וניתן להשיג כרטיסים בקופות סוזן דלל או באתר.
.www.360tango.comלעוד אינפורמציה על פעילותם בארץ הכנסו לאתר:
מופע ייחודי של ריקוד טנגו ארגנטינאי/
מומלץ בחום יפה חושני. מופע מרהיב ביופיו.
כריס ולילך חלמו להקים בית ולפתח את קהילת הטנגו הארגנטינאי בישראל עם להקה ייחודית ומקצועית, שטרם נראתה כמותה בארץ. השנה הם הגשימו את החלום/ הפכו את החלום למציאות והקימו את הלהקה.
 
 
 
 
חברי הלהקה, ביניהם כמה מטובי הרקדנים בארץ  (יוצאי "רוקדים עם כוכבים" ולהקת המחול הקיבוצית), למדו את רזי הטנגו הארגנטינאי ולמרות הקשיים שליוו אותם בחודש האחרון, מעלים את מופע הבכורה שלהם
 
ב-23 לאוגוסט, במרכז סוזן דלל במסגרת פסטיבל "מחולוהט".
מופע הבכורה שלהם ב-23 לאוגוסט, במרכז סוזן דלל
במסגרת פסטיבל "מחולוהט"
המופע המרהיב יכלול 22 כוראוגרפיות משולבות של טנגו ארגנטינאי, בשילוב מחול מודרני וריקודים סלוניים.
 
הם מלמדים באזור תל אביב בימי שלישי שיעורי מאסטר למתקדמים ומצד שני מפתחים את האזור חדרה פרדס חנה ועמק יזרעאל להתפתחות וגדילת הקהילה הקטנה בארץ.
השנה הם החליטו להפוך את החלום למציאות והקימו להקה מקצועים עם רקדנים מהטובים בארץ (יוצאי "רוקדים עם כוכבים" והלהקה הקיבוצית) לקחו אותם תחת חסותם ללמדם את מהות הטנגו הארגנטינאי

וב23 לאוגוסט השנה יעלו את מופע הבכורה שלהם "רגעים של תשוקה" במרכז סוזן דלל במסגרת פסטיבל "מחולוהט".
כרטיסים ניתן להשיג בקופות סוזן דלל או באתר.
 מומלץ בחום.מומלץ בחום יפה חושני. מופע מרהיב ביופיו.
הייתי בחזרה הגנרלית עם סילביה ואנה ממיאמי..היתה לנו חוויה מיוחדת ועוצמתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...