יום שני, 25 באוגוסט 2014

צרכנות חדש: סדרת "תפוזינה FUN" ומילקי Fruit מומלץ. מאת: שרית יוכפז sarit0404@yahoo.com

תפוזינה מרעננת את הקיץ ומשיקה את 

סדרת "תפוזינה FUN"
הכוללת ברכות אישיות ומדליקות על גבי הבקבוקים
חפשו את הברכה שמתאימה לכם




תגידו קולולולו....או מזל טוב או פשוט תתחדשו! תפוזינה, אחד המותגים האהובים והשובבים בישראל מרעננת את הקיץ ומשיקה את סדרת "תפוזינה FUN" שתשדרג כל חגיגה. הסדרה כוללת ברכות אישיות ומדליקות על גבי הבקבוקים. אז אם יש לכם יומולדת? אירוע מיוחד?  או סתם יום של FUN, חפשו את הבקבוק שיוסיף לכם כיף לחגיגה. בין הברכות: מזל טוב, לחיים, קולולולו, באהבה, סופסוף סופשבוע, חמסה, יום כתום ועוד.

את המהלך מלווה סרט פרסומת חדש, בו נערת תפוזינה המיתולוגית הוחלפה בצוות רחב של ג'ינג'ים וג'ינג'יות. את צילומי הפרסומת הקדים מהלך דיגיטלי ראשון מסוגו בארץ ובו נערך האודישן האינטרנטי הראשון לג'ינג'ים בלבד. תפוזינה הזמינה  ג'ינג'ים  וג'ינג'יות להגיש מועמדות להשתתפות בסרט, ההיענות הייתה מדהימה- נשלחו כ- 1600 אודישנים ומתוכם 6 לוהקו שהשתתפו בפרסומת.
סדרת תפוזינה בטעמי: תפוזים, אשכוליות, ענבים, לימונדה, מנגו, תות בננה, תפוחים, דיאט תפוזים, דיאט אשכוליות במחיר מוערך של: 6 ₪ לבקבוק 1.5 ליטר.
לראשונה מאז הולדתו, מילקי יושק בפלטפורמה חדשה:

מילקי Fruit




המוצר הראשון בסדרה הוא מעדן חלב עם פסיפלורה חמצמצה ומעליה הקצפת האהובה של מילקי - שילוב חדשני המייצר חוויה מפתיעה!

 

לדברי אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת שיווק מחלבות שטראוס: "צריכת המעדנים בישראל היא בין הגבוהות בעולם ומילקי כמלך הקטגוריה מחויב להצמחת השוק באמצעות יצירת ערך וחדשנות מלהיבה. לראשונה המותג מותח את "חווית המילקי" (שילוב קלאסי של שוקולד וקצפת) לטעמי פרי חמצמצים עם  הקצפת המפנקת של מילקי. המוצר הראשון בסדרה הוא מעדן חלב עם פסיפלורה וקצפת.

 

מילקי Fruit הינו מעדן חלב עם פסיפלורה חמצמצה ומעליה הקצפת האהובה של מילקי, שילוב חדשני המייצר חוויה מפתיעה. המוצר ישווק בגביע ייחודי. המחיר, ללא שינוי, תואם "מילקי הפוך", "מילקי קל" ו"מילקי EXTRA  קצפת".

השקת הפלטפורמה תלווה בקמפיין טלוויזיה ורדיו, תחת הקונספט "איזה מין פינוק זה בלי הקצפת של מילקי

מומלץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר. מאת: שרית יוכפז

  חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה -   AFTER חטיפי AFTER הינם חטיפי דגנים מצופים בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק.   בשלב הראשון בסדרה ...