יום שני, 15 בדצמבר 2014

בירה מכבי גאה להשיק : בירה לאגר חזקה עם 7.9% אלכוהול מאת : שרית יוכפז


בירה מכבי גאה להשיק :
בירה לאגר חזקה עם 7.9% אלכוהול



בשנים האחרונות מתחזק הטרנד העולמי של בירות עם אלכוהול גבוה, בירה מכבי גאה להוביל את הטרנד לזירת המיינסטרים בישראל ולהשיק לראשונה בירה חזקה באריזת שישייה

ניר גל מנהל שיווק בירות טמפו :" בירה מכבי עברה במרוצת השנים מקצה שיפורים אשר העלה את איכויותיה וטעמה המשובח. כבירה מובילה בקטגוריות הבירות, ממשיכה מכבי לצמוח בקצב מהיר  ולמצוא לה מקום של כבוד בברים ומקומות בילוי ברחבי הארץ. ראינו לנכון לקחת את בירה מכבי עוד צעד קדימה ולהשיק בירה לאגר חזקה ראשונה בזירת המיינסטרים תוך שימור האיכות וטעם הבירה. "
אודות בירה מכבי חזקה בעלת 7.9% אלכוהול:
 המהלך הינו המשך ישיר של תהליך חידוש בבירה מכבי שהחל בשנת 2009. התהליך החל בשינוי מתכון הבירה בשיתוף עם הייניקן העולמית שבו המתכון שופר ואיכות הבירה עלתה לסטנדרט אירופאי.  צעד נוסף בתהליך חידוש המותג הגיע מהרצון להעצים את החוויה של בירה מכבי. היעד שהצבנו לעצמנו היה לייצר לאגר עוצמתי, עשיר בטעמים ובלתת אך שישמור על המאפיין הבסיסי של מכבי: לאגר נעים וטעים לשתיה.
בבסיסה של מכבי עומד לתת השעורה האירופאי המשובח, לכן החלטנו להגדיל את כמות הלתת למקסימום האפשרי. התססנו אותה עם שמרי מכבי הקלאסיים המעניקים לה את טעמה המרווה האופייני.
התוצאה היא "מכבי 7.9%" בירה
All Malt, עשירה בטעמי לתת, עם מרירות כשותית עדינה ומרווה ששומרת על גוף הבירה המחליק בקלות במורד הגרון.
מחיר:   39.99 ₪ (המחיר באחריות הקמעונאי בלבד)    להשיג ברשתות השיווק, חנויות היין ובברים נבחרים.

רקע בירה  מכבי:   בשנת 2009 עברה בירה מכבי מתיחת פנים. בעזרתה של חברת הייניקן העולמית, עודכנה נוסחת המשקה ואחוז האלכוהול עלה ל-5%. מהר מאוד הפכה מכבי לבירת החבית המועדפת בברים ובבתי קפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר. מאת: שרית יוכפז

  חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה -   AFTER חטיפי AFTER הינם חטיפי דגנים מצופים בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק.   בשלב הראשון בסדרה ...