יום חמישי, 1 בינואר 2015

דוקטור דג" – המקום שיטפל בכפות הרגליים שלכם/ מאת: שרית יוכפז


הסתובבתם בטיילת , התעייפתם והרגלים כואבות?  הגיעו למתחם הספירל בקומה השניה, מול הגשר הגדול  בכניסה למרינה, מחכה לכם "דוקטור דג" - ספא הדגים המקורי והמקצועי בישראל. בבריכות הטיפוליות שלו גרים יותר מ  6000 דגיגונים שיעשו פדיקור לרגליכם העייפות, יסירו מעליהן את העור היבש ותוך כדי יבצעו  עיסוי לכפות רגליכם שיזרז את מחזור הדם וישכיח מכם את הכאב של היומיום.




ü    אמיר רוזנס הבעלים של "דוקטור דג" נתקל בקונספט של פדיקור באמצעות דגי גרה רופה בעת טיול ביפן והיה הראשון שהביא את הדגים האלה לישראל לפני כ-6 שנים. דגי הגארה רופה הם דגים חסרי שינים המסירים את העור היבש מכפות הרגלים בעזרת נשיקות.  הטיפול הוא אורגני ללא כל כאב ואידאלי לעייפים ולסובלים מבצקות וכאבים ברגלים.  ספא הדגים של דוקטור דג בנוי בהתאם לקונספט המקורי ביפן על פי דגם של מכון טיפולים יפני ועומד בתקן מחמיר מאד של משרד הבריאות היפני הידוע בקפדנותו ומשלב טיפול לכף הרגל וחוויה של פינוק וצחוק. במקום אפשרות לטיפול באקוריומים אישיים ופרטיים ויש גם אפשרות ליהנות מהטיפול בקבוצה בבריכה גדולה בה חיים כששת אלפים דגים בוגרים. היחס הוא כ-200 דגים לכל כף רגל ולכן הטיפול בדוקטור דג הוא אינטנסיבי ומהיר יותר מבמקומות אחרים. טיפול של רבע שעה ב"דוקטור דג" שווה לטיפול של שעה במקום אחר.  המים באקווריום האישי מוחלפים אחרי כל מטופל ובבריכה הקבוצתית הם מוחלפים מדי עשרים וחמש דקות בערך, כך שכל לקוח מקבל מים נקיים שבנוסף לכך עברו סטריליזציה מיוחדת באמצעות מערכות חיטוי מתקדמות ומובילות בתחום.
הטיפול מעולה ביותר לרגליים נפוחות ובצקתיות ורבים מתושבי אילת ומהמבקרים בה אימצו להם מנהג להגיע מדי פעם ולתת לדגיגונים של דוקטור דג לטפל בכפות הרגלים שלהם.
בדוקטור דג עושים בתיאום מראש אירועים לקבוצות בכל הגילאים – ימי הולדת, מסיבות גיבוש, מסיבות רווקים ורווקות ועוד. וכן, ניתן להביא אקווריומים של "דוקטור דג" גם לאירוע שלכם בכל מקום!
דוקטור דג הוא גם חנות המפעל של
URIEL החברה המובילה בעולם לאביזרים אורטופדיים הנותנים פתרון לכל בעיה בכפות הרגליים.
פתרונות סיליקון לבעיות כמו דורבן, בליטת עצם הבוניון, יבלות, שפשופים ופטנטים שונים כמו גרבי פדיקור ללילה, מוצרים שונים לסכרתיים ועוד המחירים של האביזרים האלה שווים לכל כיס והם עוזרים להפטר ממכלול בעיות.
אז למה אתם מחכים? הגיעו לספא של דוקטור דג ותנו לעובדים הנחמדים במקום לטפל בכם ואחרי או לפני הטיפול עומדת לרשותכם רחבה מקסימה משקיפה לים בה תוכלו להתרווח על כוס קפה, תה או משקה קר וליהנות מהנוף המדהים של מפרץ אילת ולצפות בספינות היוצאות ובאות למרינה כשברקע מתנגנת מוסיקת צ'יל אאוט ומוסיקת עולם.
מתחם הספירל מול הגשר הגדול, בכניסה למרינה .
הספא פתוח כל יום בשבוע כולל סופ"ש  בין השעות 09:00-23:00

Doctordag.com 077-5145004   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...