יום שישי, 5 ביוני 2015

חברת פיליפס אוונט מרחיבה את המחקר והפיתוח בקטגוריית הניובורן ומשיקה מגוון פתרונות שיסייעו להורים לעבור את הרגעים הראשונים בקלות רבה יותר מומלץ. מאת: שרית יוכפז

להקל על הורים בתקופה המאתגרת שלאחר הלידה בעזרת פרטים קטנים שעושים את כל ההבדל

חברת פיליפס אוונט מרחיבה את המחקר והפיתוח בקטגוריית הניובורן ומשיקה מגוון פתרונות שיסייעו להורים לעבור את הרגעים הראשונים בקלות רבה יותר




כל הורה, ובמיוחד הורים טריים לילד ראשון, מוצאים עצמם מתמודדים עם אתגרים רבים בעת החזרה מבית החולים לאחר הלידה. בנוסף להתמודדות הפיזית של האם הכוללת לא פעם כאבים ותשישות, מתמודדים יחד ההורים עם שלל תופעות שחלקן צפויות יותר וחלקן פחות; בכי בלתי מוסבר וקושי בהרגעת התינוק , כאבי גזים, חוסר בשעות שינה, חוסר שקט בנוגע לתזונת התינוק ולעלייתו במשקל ועוד סוגיות רבות.

"כבר מעל 30 שנה שחברת פיליפס אוונט מפתחת מוצרים שמקלים על הורים ותינוקות", מספרת אילת ברגילובסקי, מנהלת שיווק תחומי טיפוח ובריאות בפיליפס, "אך בשנים האחרונות אנו רואים השקעה הולכת וגוברת במציאת פתרונות שיסייעו בתקופה הראשונית והקריטית בחיי התינוק והוריו. אנו יודעים משיחות עם הורים וממחקרים רבים שביצענו, שפיתוח של מוצר שעונה על צורך אמיתי יכול לעשות הבדל ממשי בהתמודדות וההצלחה הזו מעניקה לנו מוטיבציה אדירה להמשיך ולהשקיע בקטגוריה".



                                     בתמונה:  טל דקל.-צילום:שרית יוכפז

"באחד מהכנסים האחרונים", מספרת ברגילובסקי, "שמעתי מאמא טרייה שסיפרה שחוותה קושי רב בהנקה בשבועות הראשונים. בעצתה של יועצת הנקה, רכשה האם את משאבת החלב אוונט נטורל ובהדרגה הצליחה לשלב האכלה בבקבוק של חלב שאוב לבין הנקה מהשד עד שהצליחה לבסס שגרה של הנקה מלאה לתינוקה. זו רק דוגמא אחת מיני רבות שבה מוצר, במקרה זה משאבת ההנקה ובקבוק אוונט נטורל, סייעו לאם להתמודד עם הקושי בהנקה ועשו הבדל ממשי בתזונת התינוק שלה כדי להעניק לו את ההתחלה הטובה ביותר".

התרחבות ההשקעה בקטגוריית הניובורן באה לידי ביטוי במספר השקות של מוצרים חדשים שהוצגו השנה. לפני מספר חודשים השיקה פיליפס אוונט את בקבוק אוונט נטורל מזכוכית, שמיועד לתינוקות בני יומם. הבקבוק מאפשר להורים ליהנות מכל היתרונות של פטמת נטורל, המדמה את פטמת האם הטבעית באופן הקרוב ביותר גם עם בקבוק זכוכית בדרגת ניקיון רפואית. הזכוכית היא חומר אידיאלי לשימוש עם חלב אם מכיוון שניתן לסטריליזציה קפדנית יותר, להקפאה, לניקוי במדיח כלים ועוד.



הייתי   במסיבת עיתונאים שהתקיימה במלון בוטיק עלמה בתל אביב-בה התקיימה גם פרזנטציה מוצרים מומלצים בחום.

מוצר נוסף שמושק בימים אלה, הוא מוצץ ניובורן המיועד לתינוקות מגיל לידה ועד גיל חודשיים (0-2 חודשים). המוצץ בעל פטמה אורתודנטית דו כיוונית זהה למוצצי אוונט בגדלים האחרים, אך הוא קטן ממדים וקל משקל, על מנת שגם תינוק בן יומו יצליח להחזיקו בפיו ללא קושי.
"אחד הדברים שאני שומעת בתדירות הגבוהה ביותר מהורים הוא תופעת הסרבנות" אומרת אילת "הורים שרוצים כל כך להרגיע את תינוקם באמצעות מוצץ לאחר ששמעו מהורים אחרים בסביבתם על ההקלה הרבה שמספק, אך ברגע האמת התינוק מפתיע ומתגלה כסרבן. דוגמא נוספת היא בקרב אימהות שרוצות להרגיל את התינוק גם להאכלה מבקבוק לקראת החזרה לעבודה ומגלות כי למרות שאולי הסכים לכך בעבר, לפתע התינוק אינו מעוניין עוד לאכול מבקבוק ומעדיף את הדבר האמיתי. אלה בעיות ממשיות שהרבה מההורים יזדהו איתם, בין אם הם טריים או מנוסים.  צוותי הפיתוח שלנו, משקיעים זמן ומאמץ בביצוע מחקרי השוואה בין חלופות שונות כדי למצוא את המוצר שיקבל שיעור אימוץ הגבוה ביותר בקרב תינוקות אמתיים. פטמת אוונט נטורל שקיימת בכל הבקבוקים מסדרת נטורל, נמצאה במחקרים כבעלת שיעור אימוץ מדהים של 9 מתוך 10 תינוקות*. את מוצץ הניובורן החדש, קיבלו 86% מהתינוקות הרכים כבר בניסיון הראשון**, נתון שהולך לסייע להרבה הורים טריים לתינוקות קטנטנים וסרבנים".

קטגוריית ניובורן מציעה מבחר עשיר של מוצרים לפעוט ולאם. מבין המוצרים: מוצצי ניובורן החדשים; סדרת בקבוקי נטורל במגוון גדלים וצבעים, כולל בקבוק זכוכית בגודל 120 מ"ל לתינוקות רכים, משאבת הנקה חשמלית וידנית; מוצרים תומכים הנקה, כגון- רפידות הנקה חד פעמיות ורב פעמיות, מגיני פטמות מסיליקון, רפידות ג'ל קרות/חמות לסיוע עם גודש וכאבים בעת ההנקה ועוד; עזרים לטיפול ברך הנולד- סטריליזטור חשמלי וסטריליזטור למיקרוגל, מחמם בקבוקים, מוניטור לתינוק.





*הקניית הרגל השימוש במוצץ בשלבים הראשונים לחיי התינוק היא לעיתים אתגר לא פשוט אך חשוב ביותר.

בנוסף לשימוש במוצץ כפתרון להרגעת התינוק, מחקרים מצביעים גם על קשר בין שימוש במוצץ להפחתת הסיכון של תופעת המוות בעריסה.


פיליפס אוונט משיקה מוצצי ניובורן בעלי 86% אימוץ בקרב תינוקות רכים, כבר מהשימוש הראשון***



אודות רויאל פיליפס:

רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA) , הינה חברה העוסקת במגוון נושאים הנוגעים לבריאות ולסגנון חיים, ומתמקדת בשיפור חייהם של בני האדם באשר הם באמצעות חידושים בתחומי הבריאות, מוצרי צריכה והתאורה. מטה החברה ממוקם בהולנד . בשנת 2013 הציגה החברה מחזור מכירות של  23.3 מיליארד אירו, והיא מעסיקה למעלה מ- 112,000 עובדים , ומכירות ושירותים בלמעלה מ- 100 מדינות ברחבי העולם. פיליפס הינה מובילה עולמית בטיפול קרדיולוגי, טיפול חירום ופתרונות בריאות ביתיים. כמו כן פיליפס מספקת פתרונות תאורה חסכוניים באנרגיה ויישומי תאורה חדישים. לחברה מוצרים מובילים גם בתחום  מכונות גילוח לגברים ומוצרים בתחום בריאות הפה.

הכל אודות פיליפס ניתן למצוא באתר החברה: www.philips.com/newscenter

* לפי מחקר ביתי בלתי תלוי שנערך באנגליה ובארה"ב ב-2011, 87% מהאימהות דווחו שתינוקם אמץ את בקבוק נטורל עם פטמת נטורל בתוך 1-3 האכלות

** 86% מהתינוקות קיבלו את מוצצי פיליפס AVENT. נבדק באינטרנט עם 100 אימהות, בריטניה 2012.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...