יום שלישי, 28 ביולי 2015

ברחבי מרום הגליל ייצא לדרך בסוף השבוע הקרוב פסטיבל בין הכרמים (31.7-6.8, ט"ו-כ"א אב). מאת: שרית יוכפז

             בסוף השבוע: פסטיבל בין הכרמים 2015 יוצא לדרך  



ברחבי מרום הגליל ייצא לדרך בסוף השבוע הקרוב פסטיבל בין הכרמים (31.7-6.8, ט"ו-כ"א אב). הפסטיבל מתקיים ביוזמת המועצה האזורית מרום הגליל כבר תשע שנים בשבוע של ט"ו באב, חג האהבה בו חוללו על פי המסורת היהודית בנות ישראל בין הכרמים לאור הירח המלא.

הפסטיבל הגלילי ימשיך את המסורת המיוחדת באזור וייחגג גם השנה עם שישה ימים ולילות מיוחדים בהם שלל אירועים שחלקם הגדול באתרי קרן קימת לישראל השותפה לפסטיבל: מופעי מוסיקה באתרים מיוחדים תחת כיפת השמיים - כולל מופע זריחה של שמעון בוסקילה בליבנים מול נוף הכנרת והרי הגולן בט"ו באב (31.7), שני מופעי ענק ביער עין הוזים ליד מירון - הראשון עם יעקב שוואקי שיארח את מועצת השירה

היהודית (4.8) והשני שיהיה גם מופע נעילת הפסטיבל - שלמה ארצי  (6.8) במופע המוסיקה הגדול בקיץ באזור הגליל, טיול מיוחד לילדים ביער עם שחקנים בדמות עמי ותמי וחבריהם (3.8), יריד גלילי בכרם בן זמרה בכניסה חופשית לקהל הרחב כולל פעילויות לילדים (5.8), יריד בתים פתוחים בעמוקה (31.7), ערב טעימות ויין במלון אמירי הגליל (2.8), פעילויות לילדים ומופעים באתר התיירות החדש 'הבית הירוק' לאורך השבוע, סיורים ביקבים ובכרמים הרבים ברגל או ברכבי שטח, תפריטים מיוחדים במסעדות האזור, פעילויות לכל המשפחה ושלל אירועים נוספים.

"כמו יין טוב משתבח הפסטיבל משנה לשנה, ובשנה זו מקבל פסטיבל בין הכרמים תנופה עם מופעי ענק בהשתתפות אלפי אנשים, עם פעילויות רבות ברחבי היישובים ועם חגיגה גלילית אמתית ששמה את מרום הגליל על מפת התיירות בכל שנה מחדש", אמרה צביה פרץ, מנהלת הפסטיבל ומנהלת מחלקת תרבות ואירועים במועצה האזורית מרום הגליל לקראת הפתיחה בסוף השבוע.

בסיור ההיערכות לפסטיבל אמר מנהל מרחב צפון בקרן קימת לישראל, יפתח הרחול "מבחינתנו כל יום הוא יום אהבה לגליל. קק"ל משקיעה מידי יום בחיזוק הפריפריה על ידי הקמת מצפורים וחניונים נפלאים, שבילי טיול רגליים ואופנים, נתיבי קברי צדיקים ודרך נוף החוצה את מרום הגליל- והכול באמצעות פיתוח בר קיימא שישמור על אוצר הטבע למען הדורות הבאים. אנו שמחים וגאים שאתריה המטופחים של קק"ל משמשים עבור פעילויות תרבות חשובות אלו"

אז מה מצפה לנו בפסטיבל בין הכרמים?

 בין האירועים הבולטים [כאשר ישנם אירועים נוספים ושלל טיולים, סיורים ופעילויות נוספות]:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר. מאת: שרית יוכפז

  חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה -   AFTER חטיפי AFTER הינם חטיפי דגנים מצופים בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק.   בשלב הראשון בסדרה ...