יום שלישי, 28 ביולי 2015

יוזמה חדשה של עמותת אור ירוק בשיתוף ערוץ הופ! וחברת דלק: בזמן שההורים נוהגים, הילדים לומדים על בטיחות בדרכים עמותת אור ירוק: "כדי לעבור את החופשה בשלום, מאת: שרית יוכפז




יוזמה חדשה של עמותת אור ירוק בשיתוף ערוץ הופ! וחברת דלק:
בזמן שההורים נוהגים, הילדים לומדים על בטיחות בדרכים
עמותת אור ירוק: "כדי לעבור את החופשה בשלום,
המדינה חייבת להגביר את המודעות לסכנות שהכביש מציב במיוחד בחודשי הקיץ"



בעיצומו של החופש הגדול, יוצאת עמותת אור ירוק בשיתוף ערוץ הופ!, מיכל הקטנה וחברת דלק למבצע מיוחד שישמח גם את הגדולים וגם את הקטנים. במסגרת הפעילות, יגיעו מתנדבי עמותת אור ירוק לכ- 50 תחנות דלק של חברת דלק בכל רחבי הארץ, ויחלקו לנהגים ההורים עלון הפעלה לימודי מיוחד של ערוץ הופ! בכיכובה של מיכל הקטנה שהופקו במיוחד לחופש הגדול. הפעילות תתקיים בין התאריכים 23-24 ביולי, וכן בסוף השבוע שלאחר מכן בתאריכים 30-31 ביולי.

בעלון הפעילות המיוחד, שיגיע לאלפי ילדים בכל רחבי הארץ, ימצאו הילדים מגוון של משחקים בהן מככבת מיכל הקטנה, ששמה לה למטרה להוציא את הילדים בישראל לחופשה בטוחה. מטרת דפי הפעילות, היא לא רק ללמד את הילדים את כללי הבטיחות בדרכים, אלא גם לאפשר להורים לנסוע ברוגע, בנחת ובבטיחות למקום יעדם, ללא היסח דעת והפרעה מצד הילדים.
בנוסף, הילדים מוזמנים להצטלם עם ההורים כשהם במכונית חגורים בחגורת בטיחות, להעלות את התמונות לאתר הופ!  ולזכות בפרס. כל התמונות שיישלחו יוצגו בגלריית תמונות ייעודית באתר הופ! www.hop.co.il

כמו כן,  הילדים שיקבלו את העלון המיוחד גם יזכו לקבל שני שלגונים במחיר של אחד בסניפי מנטה שבתחנות הדלק של דלק.

על פי נתוני עמותת אור ירוק, ישראל נמצאת במקום הראשון מבין המדינות המתקדמות בשנים האחרונות, באחוז הילדים ההרוגים כתוצאה מתאונות דרכים. עוד עולה מהנתונים, כי בכל שנה נהרגים בממוצע בחודשי החופש הגדול (יוני-אוגוסט) כ- 20 ילדים ובני נוער (גילאי 0-19) בתאונות דרכים.

עמותת אור ירוק: "ילדים הם אוכלוסייה פגיעה במיוחד מתאונות דרכים. המצב מחמיר בחודשי הקיץ, כאשר הילדים נמצאים ללא כל מסגרת מגוננת, וסיכוייהם להיפגע בתאונת דרכים עולים. אנו מברכים את ערוץ הופ! וחברת דלק שהתגייסו למאבק בתאונות הדרכים למען הצלת חיי אדם בכבישים".

ציטוט של ערוץ הופ:  "הנתון כי ישראל נמצאת במקום הראשון מקרב המדינות המתקדמות בשיעור הילדים ההרוגים בתאונות דרכים מזעזע ולכן  בקבוצת  הופ! החלטנו לעשות מה שניתן  כדי להגביר הרגלי הבטיחות בדרכים , לשתף  פעולה עם עמותת אור ירוק ומיכל הקטנה , כדי להשפיע כמה שניתן , כבר מגיל הגן על הילדים כך שיפנימו את  החשיבות על שמירת הכללים. "



ענת אטיאס, מנהלת השיווק בחברת דלק: "תחנות הדלק של חברת דלק מהוות מתחם נוחות שמטרתו, מעבר לתדלוק הרכב, להעניק לנהגים אפשרות להתרענן ולנוח, בייחוד בימי הקיץ החמים. בנוסף, חברת דלק מקדמת יוזמות ושיתופי פעולה חינוכיים חשובים מעת לעת ובעיקר כשאנחנו בשיאו של הקיץ וימי החופשה של הילדים". 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל מאת שרית יוכפז

  למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל   ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמי...