יום שלישי, 26 בינואר 2016

ט"ו בשבט הוא בהחלט הזמן לחשוף עסקים המעודדים בתהליך היצור שלהם שמירה על איכות הסביבה.תומיק - חפצים. רהיטים מיוחדים מציגה: עיצוב רהיטים מעץ ממוחזר /מאת: שרית יוכפז

תומיק - חפצים. רהיטים מיוחדים מציגה:  עיצוב רהיטים מעץ ממוחזר

ט"ו בשבט הוא בהחלט הזמן לחשוף עסקים המעודדים בתהליך היצור שלהם שמירה על איכות 
הסביבה. תומיק- רהיטים העוסקת במלאכה במהלך כל השנה, מנגרת מעצבת ויוצרת ריהוט עץ המבוסס על שימוש בעץ ממוחזר תוך שימוש בדלתות ישנות, חלונות תריסים ופלטות עץ ישנות." מדהים כמה יופי ואופי ניתן לצקת אל תוך פריט עיצובי שהוא לא בהכרח מעץ חדש אלא דווקא מעץ משומש." היא מספרת. "המראה הלא מושלם הזה הוא המיוחד והשונה, המעניק לפריט ניחוח טבעי ולחלל מראה כפרי וענוג."
 הרהיט הראשון שעיצבה תומיק בתחילת דרכה היה בעצם שולחן עשוי פלטת עץ שמצאה בטיול בצפון ומשם הכל היסטוריה. מאז נפתח סטודיו מרהיב ובו עולם שם של עיצוב בעץ בדגש על שימוש בחומרים ממוחזרים.
שולחנות סלון מתריס/ עץ ממוחזר – תומיק




שולחן מעצים ממוחזרים, ספסל מארגז תפוזים ישן, שידת תריסים צהובה, מגוון מראות מדלתות ישנות שניתן לתלות או להעמיד על גבי מתקן והרשימה ארוכה...


תמר, המכונה "תומיק", יוצרת, מנסרת, מנגרת ומעצבת בנשמה. בחורה הולנדית מוכשרת ויפה יש לציין, אשת עבודה שלא מפחדת מהג'קסו ומכורה לניחוחות העץ והצבע. נשואה לארז ואמא ל-3 ילדים מקסימים. את המותג "תומיק" הקימה לפני כ- 3.5 שנים במהלך חופשת לידה עם בנה האמצעי כאשר החליטה להירשם לקורס נגרות ולממש חלום. הפריט הראשון שעיצבה בעליית הגג בדירתה באבן יהודה היה ארונית עץ שהפכה לימים למטבח לילדיה, אולם כבר במהלך הקורס הבינה שלא תוכל לחזור לעבודתה כפיזיותרפיסטית והחלה לייצר רהיטים. זה התחיל במראות עשויות חלונות ישנים שאספה בטיול בצפון ושולחן שיצרה מפלטת עץ אותם מכרה לראשונה בחנות שפתחה במרמלדה מרקט והמשיך בייצור מזנונים ושולחנות מתריסים ישנים, ויטרינות מחלונות ישנים, סולמות, מדפים וספסלים מארגזי תפוזים ועוד.
כל הרהיטים שתמצאו בתומיק הם ייחודיים עשויים עבודת יד ובעלי אופי מיוחד. מכל פריט ישנו אחד ואין שני לו. בנוסף לייצור הרהיטים החלה "תומיק" לייבא פריטים נדירים מרחבי העולם התואמים את הסגנון הייחודי שלה תוך שמירה על מחירים נוחים: ארוניות קטנות לתליה, מזנונים, ויטרינות, שולחנות כתיבה, ארוניות אמבטיה סולמות מדפים ועוד. כל אלו עשויים עץ טיק, עץ מלא ועץ ממוחזר.
בימים אלו נפתח חלל התצוגה החדש של תומיק באבן יהודה, אותו בנתה ועיצבה בעצמה תוך שימוש בעץ ושמירה על אוירה ביתית ועדכנית המאפשרת לראות בדיוק כיצד יראו הרהיטים בחלל, מבלי לדמיין.
בחלל התוצגה, הממוקם בלב חורשה קסומה וירוקה באווירה נינוחה ומלאת השראה תוכלו להתרשם ולרכוש את מגוון הרהיטים, לשבת יחד עם תומיק לקפה ולתכנן יחד את הרהיט המושלם עבורכם. להפוך את החלון למראה, את הדלת לשולחן, או  את ארונית הסלון לארונית מטבח, להגשים חלום וליצור פריט ייחודי רק לכם.
טווח מחירים: 300-3500 ₪.
תומיק: להשיג במרמלדה מרקט ובחלל התצוגה: דרך רבין 1, אבן יהודה. 5 דק' ממחלף פולג (איקאה). טל. 054-5982317.

מומלץ.

אתר תומיק: www.tomik.co.il / העמוד עסקי: פייסבוק.

מאת:שרית יוכפז -SARIT0404ֲYAHOO.COM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...