יום שלישי, 26 בינואר 2016

ספר: תאי אב-מאת יובל קדוש.המסע להצלתה של עמית מרגש מאת: שרית יוכפז






יובל קדוש מספר על חייו והספר:

"את סיפורה של עמית כולכם מכירים, הספר תָּאֵי אָב הוא האפשרות שלי לחלוק אתכם את מה שאני למדתי על החיים ועל קדושתם, במהלך המסע שלי עם משפחתי - מסע ארוך עם אינספור משברים ומהמורות לצד אמונה ואופטימיות אינסופית בשם האהבה הבלתי מוגבלת שלי לבתי ולמשפחתי.
לספר אג'נדה ברורה: גם מה שנראה כסוף מוחלט הוא רק תחילתה האופטימית של דרך חדשה. כל אחד יכול להתמודד עם הקשיים הגדולים ביותר – ולהצליח !                                              
תָּאֵי אָב הוא מקור לכוח והשראה לכל הורה, יזם ואדם באשר הוא ובעיקר לאנשים הנמצאים במצוקה ובפרשות דרכים מכוננות בחייהם. כל אחד עם ההתמודדות שלו כל אחד עם האתגרים שלו, כל אחד עם החלומות שלו.
"אף רגע לא יוכל להשתוות לרגע שבו נפתחה דלת החדר וג'יין,  האחות שלנו, החזיקה בידה מזרק גדול המכיל את מנת מח העצם שתושתל בגופה של עמית. הפעם זעקתי בקול רם: "שמע ישראל, ה' אלוהינו ה' אחד", ונהרות עיניי עלו על גדותיהם. דומע כתינוק הבטתי על מנת התרומה הפלאית, מתקשה להאמין."
תָּאֵי אָב הוא סיפור אמיתי שכתבתי במשך כמעט שלוש שנים והוא יומן המסע להצלתה של בתי עמית. אני מתאר בו תקופה, אנשים ומאורעות ממבט אישי ורגיש.  באותה תקופה, לא ידעתי שאני כותב ספר. כיום אני מבין שהכתיבה באה מתוך צורך ורצון לשתף את כולם במסע שעברנו.
הסיפור שלנו, כפי שאני מביא אותו בספר תָּאֵי אָב מעצים את ההבנה העמוקה ש"הכל אפשרי". שאפשר לפגוש את הפחדים הגדולים ביותר ולהתמודד איתם, לבטוח בעצמנו ובדרכנו וליצור באמונה מציאות בדיוק כפי שאנו רוצים ושואפים אליה.
הספר רלוונטי לכל אחת ואחד מאתנו, כל אחד והמסע שלו ותעצומות הנפש שלו בהתמודדות היומיומית בכלל ובדרך לפריצת הגבולות האישית שלו בפרט.
הסיפור כבר נכתב וכתבי ידי כבר עברו את שלב העריכה הספרותית והלשונית ובכדי להוציאו לאור אני זקוק לעזרתכם בגיוס עלויות ההפקה וההפצה בעזרת פלטפורמת "מימון המונים".
מומלץ.
לפרטים והזמנת הספר: יובל קדוש-0522200330


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...