יום ראשון, 17 בינואר 2016

שחק אותה שוטר בהפצת סרטי גלובוס.מומלץ .מאת:שרית יוכפז

שחק אותה שוטר
  שחק אותה שוטר
Loading Ride Along 2 Pics 3 -  תמונה מספר 3 מהסרט שחק אותה שוטר ...
RIDE ALONG 2
בבתי הקולנוע החל מה – 21.1.16
בהפצת גלובוס מקס
ז'אנר: קומדיה פעולה
משתתפים: אייס קיוב, קווין הארט, קאן ג'יאונג, בנג'מין בארט, אוליביה מן, ברוס מקגייל, טיקה סומפטר, שרי שפרד
בימוי: טים סטורי
תסריט: פיל האי, מאט מנפרדי

בכיכובים של קווין הארט, מהקומיקאים המצליחים והמרווחים ביותר בארה"ב ואייס קיוב, מכוכבי מוסיקת הראפ והפופ הראשונים והגדולים ביותר בארה"ב, מגיעה הקומדיה הפרועה של 2016 "שחק אותה שוטר"

בן (הארט) התקבל לאקדמיה לשוטרים והוצמד לג'יימס (אייס קיוב), גיסו לעתיד אשר לוקח אותו ל"נסיעת מבחן" כדי לבדוק אם הוא אכן ראוי לשאת את אחותו לאישה. לאורך הנסיעה, כאשר בן מנסה להרשים ולהוכיח לגיסו לעתיד שהוא לא סתם בטלן של משחקי וידאו, העניינים מתחילים להסתבך כשהשניים מנסים לתפוס סוחר סמים מבוקש במיאמי. הפטרול השגרתי של צמד השוטרים הופך לעשרים וארבע השעות הבלתי צפויות והמטורפות ביותר בחייהם. 


אייס קיוב
זמר ראפ ושחקן אמריקאי, היה חלק מלהקת מוזיקת הראפ המצליחה N.W.A, עליה הפיק את הסרט straight outta Compton". אשר זכה להצלחה רבה ברחבי העולם בשנה שעברה.  היה הסולן הראשי של הלהקה והלחין את מרבית השירים. כיכב בסרטים רבים כגון שלושה מלכים, המספרה, יום שישי, מהיר ללא גבולות ועוד. בשנת 2012 השתתף בסרט רחוב ג'אמפ 21 וגם בסרט ההמשך ג'אמפ 22. המפורסם מבין כל סרטיו הוא סרטו של ג'ון סינגלטון משנת 1991 "החברה מהשכונה" שהפך לסמל בתרבות האפרו-אמריקאית.


קווין הארט
קומיקאי, סטנדאפיסט, שחקן, תסריטאי ומפיק אפרו-אמריקאי. בשנת 2013 דורג על ידי מגזין פורבס במקום ה-6 ברשימת הקומיקאים המרוויחים ביותר. הופיע בסרטים "מת לצעוק 3", "מת לצעוק 4", "ניראה אותך אסיר" לצד וויל פארל, "שושבין להשכרה", "סופר הירו" ועוד. בשנת 2011 יצא לאקרנים סרט סטנד אפ דוקומנטרי בכיכובו, אותו גם הפיק וכתב, אשר הפך לאחד מסרטי הקומדיה המרוויחים ביותר של אותה שנה.

מומלץ בחום..סרט פעולה בנופי מיאמי. מצחיק כייפי.ומרתק.



טריילר –  https://www.youtube.com/watch?v=c4TdMlLp4TA
מאת:שרית יוכפז-עורכת החיים הטובים.צרכנות ולייף סטייל.
sarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...