יום ראשון, 6 במרץ 2016

סדרת FRUIT WATER של יפאורה, היחידה מסוגה בישראל עם חצי מכמות הסוכר וחצי מכמות הקלוריות . מאת: שרית יוכפז


FRUIT WATER מציגה:
משקה חדש בטעם תות
סדרת FRUIT WATER  של יפאורה, היחידה מסוגה בישראל עם חצי מכמות הסוכר וחצי מכמות הקלוריות
כמענה למגמה הכוללת של אורח חיים בריא, יפאורה השיקה את הקטגוריה החדשה בעולם המשקאות הקלים סדרת ה- fruit water. שילוב של מים ופרי עם חצי מכמות הסוכר וחצי מכמות הקלוריות, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.   יפאורה זיהתה הזדמנות וסימנה יעד ליצור ולהנחיל קטגוריה חדשה בשוק המשקאות הישראלי הטומנת בחובה שילוב של עולמות ה-Wellness  ובאותה נשימה מהנה וטעים. התוצאות לא אחרו לבוא: שבעה חודשים מההשקה מהווה המותג והקטגוריה כ-3% משוק המשקאות הקלים (ללא מים וללא משקאות מוגזים). (נילסן , כמותי, ינואר 2016)
לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "המגמה הבריאותית בצריכת מזון ומשקאות, שעל פיה צרכנים מנסים לקחת אחריות על הבריאות שלהם, מובילה לכך שאנשים מחפשים מוצרים טבעיים יותר ועם פחות סוכר, ושואפים  לשתות יותר מים, מתוך אמונה שמים הם המשקה הבריא והחיוני ביותר לגופנו. אך עם זאת, אנחנו רואים פער בין השאיפה לשתות רק מים לבין מה שקורה בפועל.   בשיחות וקבוצות מיקוד עם צרכנים זיהינו רצון להתקרב למה שנתפס בריא יותר: כמה שפחות סוכר אבל ללא פגיעה בטעם. מתוך השאיפה לתת מענה לצרכים בשוק, פיתחנו פתרון אמיתי,  שהוכיח את עצמו כמוצלח ומצליח. אנו שמחים להרחיב את משפחת ה- FRUIT WATER  עם טעם חדש מרענן ומרווה של תות ולהמשיך לאפשר לכולם ליהנות ממשקאות המתאימים לאורח החיים העכשווי ובלי לוותר על הטעם."
סדרת fruit water מציעה מגוון טעמים נוספים ביניהם – אפרסק, אננס, אבטיח תפוח וענבים כולם עם חצי מכמות הסוכר והקלוריות של משקאות פרי קלים אחרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות בבקבוקי 1.5 ליטר וחצי ליטר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...