יום שני, 12 בדצמבר 2016

המתנה הישראלית לסיום השנה האזרחית וחג המולד! AHAVA, מאת: שרית יוכפז



המתנה הישראלית לסיום השנה האזרחית וחג המולד!
AHAVA, המומחית העולמית בטיפוח מינרלי מים המלח, עיצבה במיוחד למתנות חג המולד והשנה האזרחית החדשה פינוק שמח וחגיגי היכול לשמש גם כקישוט לתלייה על עץ האשוח במארז מאיר פנים בהשראת קסם המינרלים מים המלח.

במארז טעימה מהמוצרים האהובים ביותר בעולם של המותג:
תחליב לחות מינרלי לגוף 40 מ"ל וקרם ידיים מינרלי 30 מ"ל המבוססים על המינרלים הקסומים מים המלח, תמציות צמחים ייחודיות והבוץ האגדי, העשיר במינרלים שהוא אחד ויחיד בעולם בסגולותיו לעור. המוצרים מועשרים ב-OSMOTER™, תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ומעכב את הופעת סימני הגיל.

הישראלים ידועים כאנשים שמפנקים במתנות. באמצעות חברת הסקרים Ipsos Market  Watch עולה כי כששואלים ישראלים מה בעיניהם היא מתנה ישראלית אותנטית, 65% מצביעים על מוצרי AHAVA כמתנה ישראלית אותנטית ובמקום השני במבה עם 35%קרוב ל-80% ענו כי יעדיפו לתת מוצרי טיפוח של המותג המסמל את ישראל -AHAVA  הנתפשים כמתנה המסמלת את ישראל, איכותית ויוקרתית.
תענוג צרוף ארוז ומוכן להגיש כמתנה מישראל!

ניתן להשיג בלעדית ברשת חנויות AHAVA
למידע נוסף, בקרו באתר:  www.ahava.co.il , והצטרפו אלינו בדף הפייסבוק.
 מומלץ.

AHAVA מעבדות ים המלח היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח. AHAVA משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם כוחם של המינרלים מים המלח. 
כל מוצרי החברה הינם 100% טבעונים, בעלי תו 
VEGAN FRIENDLY ואינם מכילים מרכיבים מן החי.

חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת מעל 28 שנים בחקר המינרלים, רשמה למעלה מ- 15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינרלים מים המלח לטיפוח העור. 
האיכות הגבוהה והלא מתפשרת של המוצרים הקנו ל-
AHAVA שם עולמי, ובקרב הישראלים AHAVA   היא המתנה המבוקשת ביותר לנוסעים  לחו"ל. מוצרי AHAVA נמכרים בלמעלה מ- 30 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד..

מאת: שרית יוכפז sarut0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...